Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szupersport motor a BMW-től

A BMW néhány évvel ezelőtt átfogó modellfrissítésbe kezdett, amelynek eredményeként teljesen új motorok is születtek a müncheni gyár rajzasztalán. Az egyik legújabb modell az S1000RR, amely nem csupán az utcai szupersport szegmenst gazdagítja, hanem hamarosan a versenypályákon is debütál.



Forrás: [origo]leftBMW-tesztkaravánhttp://www.origo.hu/motor/20070410bmwtesztkaravan.htmlÚj rekord a BMW-nélhttp://www.origo.hu/motor/20070125ujrekord.htmlMotorral az esztékába - BMW K 1200 GThttp://www.origo.hu/motor/teszt/20061002motorral.htmlBMW-t háromszáz dollárérthttp://www.origo.hu/motor/20060810haromszaz.htmlBMW-újdonságok Olaszországbólhttp://www.origo.hu/motor/20051124bmwujdonsagok.html[origo] hírgarázshttp://origo.hu/auto/hirgarazs/index.htmlMeghívó akció! Akár 20 kredit ingyen! - A G-portál most többet ad!http://cthandler.adverticum.net/?cturl=http%3A%2F%2Ffooldal.gportal.hu%2F%3Fmultidoboz

Már prototípusként, azaz a sorozatgyártást megelőző állapotában létezik a BMW legújabb kétkerekűje, az április 17-én bejelentett S1000RR. Körülbelül - a négy nagy japán márkához képest - húszéves lemaradást kell ledolgoznia a BMW-nek a sportmotorok terén - így vélekedik az új modell apropójáról Hendrik von Kuenheim, a németországi BMW Motorrad vezérigazgatója.

A BMW nagy feladatra vállalkozik, hiszen a Honda, a Suzuki, a Kawasaki és a Yamaha osztozik a szegmens piacának 85 százalékán. Éppen ezért jelent fontos mérföldkövet a márka kínálatában a teljesen új modell, amellyel nem mellesleg a motorsport világának újabb kategóriájához csatlakozik a gyár.

Az új soros, négyhengeres szupersport motor 2009-ben áll először rajtvonalhoz a Superbike világbajnoki sorozatban, amelyet világszerte 13 ország lát vendégül. Azonban nem az S1000RR lesz a BMW első olyan modellje, amely kupasorozatban szerepel, hiszen körülbelül két éve váltotta le az 1999-ben útjára indított, és R1100S típusokat futtató Boxer Kupát a K1200R speciális példányainak indított Power Kupa.

Forrás: [origo]

A BMW műszaki adatokat egyelőre nem közölt az S1000RR-ről, csak annyit árult el, hogy a berlini üzemben fogják összeszerelni, és 2009-ben lesz a hivatalos bemutató. A fotók alapján viszont látszik, hogy a gyár a hagyományos sportmotor vonalat követi, vagyis lánc szekunder hajtást, radiális fékeket, valamint központi rugóstagot terveztek a géphez, az első futóművet pedig az Öhlins szállítja a BMW-nek. Kinézet terén nem alkotott teljesen újat a gyár, hiszen a modell egyelőre úgy fest, mintha a jelenleg futó japán modellekből válogatták volna össze elemeit.

2008-ban sem maradnak azonban újdonság nélkül a márka hívei, hiszen már megérkezett a felújított R1200GS és a GS Adventure, és nemrégiben mutatkozott be a kéthengeres F650GS és F800GS. Ezeken kívül pedig még 2008-ban érkezik a HP2 enduró sport változata, valamint az év második felében várható a G450X sport enduró.

0 Tovább

Pályamotorozás kezdőknek

Kezdő pályamotorosoknak lehet nagy segítség a rutinszerzésben az a kezdeményezés, amelynek keretei között külön csoportban, profi segítséggel, teljesen biztonságos körülmények között lehet több világszínvonalú versenypályán is motorozni.



Forrás: Full-GasleftMotoros suli az [origo]-nhttp://www.origo.hu/motor/20060224motoros.htmlMotoros légy, ne bogár!http://www.origo.hu/motor/20080406-ne-legy-bogar-motoros-balesetmegelozesi-nap.htmlIdén is elindul a GSX-R Kupahttp://www.origo.hu/motor/20080307-iden-is-elindul-a-gsxr-kupa.html

A gyorsasági motorsport hazánkban is egyre népszérűsödik, és az eladott sportmotorok száma is évről évre nő. A versenygép paraméterekkel rendelkező motorkerékpárok teljesítményhatárait, és kanyarodási képességeit természetesen a közutakon nem lehet kihasználni, így különösen hasznos a GSX-R Klub kezdeményezése, amelynek lényege, hogy a pályanapjain elindít egy abszolút kezdő motorosoknak, illetve pályán még nem járt motorosoknak egy kilenc alkalomból álló "tanfolyamot". Minden egyes pályanapon elméleti és gyakorlati oktatáson vehetnek részt a jelentkezők. Az elméleti oktatás eligazít mindenben, amit a pályára lépés előtt, alatt és után tenni kell. A gyakorlati képzés oktatók segítségével felvezetett és levezényelt pályamotorozás. A résztvevők tehát teljesen biztonságos körülmények között, közel azonos tempójú motorosokkal külön csoportban, professzionális segítséggel ismerkedhetnek meg a pályamotorozás szépségeivel.

A jelentkezők tudásszomját a magyar motorsport sokat bizonyított alakjai, Szabó János (Bregyó), Adorján Tamás, Kispataki Viktor és Németh Balázs fogják csillapítani. A tanfolyamon való részvételnek a pályanapok részvételi díjain (15 ezer forint) felül semmilyen extra költsége nincs, az viszont feltétel, hogy be kell lépni a GSX-R Klubba (100 forint) és be kell fizetni az egyszeri regisztrációs díjat (6 ezer forint). Természetesen nem kizáró ok, ha valakinek más típusú motorja van, az egyedüli kikötés, hogy a paripa megfelelő műszaki állapotban legyen, de a megfelelő védőruházat is kötelező.

Az elméleti anyag fejezetei:
1. Általános alapfogalmak
2. Pályamotorozás sportszabályai
3. Pályára lépés előtt
4. Gép felkészítés, gépkarbantartás
5. Hogy lehetnék még gyorsabb
6. Étrend, életmód
7. Futómű - gumi - a gép viselkedésének elemzése
8. Szükséges eszközök a biztonságos pályamotorozáshoz, a versenyzéshez
9. Felkészülés az amatőr versenyekre

Oktatók:

Szabó János (Bregyó)

Adorján Tamás
Pályafutását utcai motorosként kezdte, majd 2002-ben egy nyíltnap alkalmával fertőződött meg a pályalázzal. "Betegsége" azóta is tart. Alapító tagja a csapatnak, számos amatőr bajnokságban bizonyította rátermettségét, napjainkra a legeredményesebb magyar amatőr versenyző. 2007-től az Alpok-Adria bajnokság Stock 1000-es kategóriájában próbál szerencsét.

Kispataki Viktor
2005 óta oszlopos tagja a Full-Gas Racing Teamnek, számos bajnoki cím birtokosa. A 2007-es szezonban a Supertock1000 FIM CUP csapat tagjaként próbált szerencsét a világsorozatban. 2008-ban az Endurance világbajnokság egyes futamain és regionális bajnokságokban vesz részt.

Németh Balázs
Kitűnő eredményeinek köszönhetően 2007-ben a Superstock 1000 Világkupán induló csapat egyik pilótája. Hihetetlen eredményekkel debütált minden kipróbált kategóriában, az 50 ccm special géposztálytól a supermoto openen át a Superstock 1000-ig.

Pályanapok időpontjai és helyszínei:

  • 2008. április 28. - hétfő - hungaroring
  • 2008. május 24. - szombat - Hungaroring
  • 2008. május 25. - vasárnap - Hungaroring
  • 2008. június 17. - kedd - Pannonia Ring
  • 2008. június 18. - szerda - Pannonia Ring
  • 2008. július 15. - kedd - Rijeka
  • 2008. július 16. - szerda - Rijeka
  • 2008. augusztus 26. - kedd - Pannonia Ring
  • 2008. október 18. - szombat - Hungaroring

Részvételi díjak:

Az egész szezon díja (9 nap): 81 000 Ft
Háromnapos bérlet: 36 000 Ft
Hatnapos bérlet: 60 000 Ft
Napijegy: 15 000 Ft
Klubtagsági díj: 100 Ft
Regisztrációs díj: 6 000 Ft

0 Tovább

Magyar motoros siker Valenciában

Juhász Dávid a nagyszerű 9. helyen zárta a Suzuki GSX-R Európa Kupa szezonnyitó, valenciai versenyét, amely a Suberbike világbajnokság egyik betétfutama volt.



Forrás: Team Suzukileftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/auto/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0804/20080407juhaszdav.jpg',50,50)Nagyobb kép

A Team Suzuki 16 éves felfedezettje a nyolcadik helyre kvalifikálta magát a pénteki edzésen, és ezen az időeredményén futóműproblémák miatt már nem tudott javítani szombaton, így visszacsúszott a tizenötödik helyre és onnan várhatta a rajtot.

A GSX-R Kupa esetében nem rendeznek szabadedzést, és warm-up sem ad lehetőséget a beállítások tesztelésére, ezért Dávid nem tudhatta előre, hogy az éjszaka folyamán szerelt első teleszkópok javulást hoznak-e a futamra. Szerencsére sikerült stabilabbá tenni a motort, így hazánk ifjú tehetsége a mezőny első felében, a tapasztalt nagymenőkkel tudott küzdeni a verseny folyamán. Legjobb edzésidejét fél másodperccel megjavítva fokozatosan "lépkedett" előre és több helycserélgetős előzéssel végül egészen a kilencedik helyig jutott. A Superbike világbajnokság nézőserege óriási hangulatot teremtett a lelátókon, ami tovább fokozta a márkakupa izgalmait. Nagyon kemény csatározásokat láthattak a kilátogatók még a mezőny hátsó felében is.

Dávid fiatal kora ellenére már 11 éve versenyez, és most először vehetett át egy jelképes pénzdíjat helyezéséért, amit boldogan tett zsebre a futam végeztével. Jó versenyzőhöz híven, a nagyszerű eredménynél még jobbat remél a következő futamon, amelyet május második hétvégéjén rendeznek Monzában.

0 Tovább

Motoros légy, ne bogár!

Az elmúlt nyolc évben 1013 olyan baleset történt Budapest útjain, amelyet motoros okozott - ebből 48 esetben meg is halt. Ne légy bogár! jelmondattal rendezett baleset-megelőzési programot a Budapesti Rendőr-főkapitányság szombaton, bemutatóval, színészekkel és Talmácsival. Az esemény apropóján végigvesszük, mire érdemes figyelni a szezonkezdetkor.



Fotó: Vanik Zoltán [origo]

Ahogy kell, bukósisakban. Sajnos lehetett látni anélkül motorozó rendőröket is
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


"A motorosok száma évről évre nő, a motorok teljesítménye egyre nagyobb, a balesetek száma is ennek megfelelő növekedést mutat" - olvasható a BRFK közleményében. Ezért rendezték meg - hagyományteremtési céllal - a Ne légy bogár! Motoros Baleset-megelőzési Napot a Hungária Rendőregylettel karöltve, hogy a motoros társadalom figyelmét felhívják a balesetek elkerülhetőségére. Nem megfelelően megválasztott sebesség, előzési szabályok megsértése, figyelmen kívül hagyott elsőbbség, túl kicsi követési távolság, irányváltás, haladás és kanyarodás szabályainak megszegése és a tilos jelzésen áthaladás a leggyakoribb balesetforrás.

Száguldás nélkül is a motor a leggyorsabb

Mint tudjuk, úgyis mi, a motorosok vagyunk a leggyorsabbak. Lámpánál, álló sor mellett, dugóban az autók között 10 km/órával elhaladva is mi érünk oda mindenhová a leghamarabb. Ez persze szabálytalan, az autósoknak csak köszönet jár, amiért lehúzódnak, nyitják a sort a kétkerekűek előtt. Eltekintve néhány "csakazértis" egyedtől, ilyen helyzetben szinte csak mi tudunk hibázni. Mert ha úgyis mi vagyunk a leggyorsabbak, miért kell egy keréken, a kocsik között 50-60-nal szlalomozni, majd a piroshoz első keréken begurulni? E sorok - egyébként tavasztól őszig lehetőleg motorral közlekedő - írójának csak az elmúlt két hétben többször okozott kellemetlen meglepetést vagánykodó motoros, mint autós.



Itt a tavasz, rajzanak a motorosok - szinte hetente frissül a motoros halálesetekről megemlékező blog. Motorra szállnak, akik eddig autóba vagy tömegközlekedésre kényszerültek. Egy-két dolgot azonban vegyünk számításba. A szervezetnek, az agynak újra át kell állni a százszázalékos figyelemre, testünknek újra hozzá kell edződnie az erőhatásokhoz. Ne feledjük azt sem, hogy 10-15 fokos külső hőmérsékletnél lehet, hogy az aszfalt még csak 2-5 fokos. A gumik nem úgy melegszenek, nem úgy tapadnak, mint nyáron, meg amúgy is, fázik és gémberedik a kéz, és még a reflexek is kissé tompák. Ne csak a motort készítsük fel a tavaszra, a szezonra, hanem magunkat is! A fokozatosság elvét betartva, mire megjön a jó idő, már simán megüljük a paripát, és a reakcióidő is csökken - hetven körül, két keréken rettentő gyorsan történnek az események.

Fotó: Vanik Zoltán [origo]

Ahogy kell: tetőtől talpig védőfelszerelésben. Ezen nem szabad spórolni
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Nem lehet elégszer hangsúlyozni a védőfelszerelés fontosságát. Nem elég a bukósisak, pláne nem a hatezer forintos gazdaságos! Az internetes motoros áruházak lapjain szétnézve, vagy egyszerűen csak betévedve egy kereskedésbe, kevesebb mint százezer forintból tetőtől talpig rendes, protektoros, szél- és vízálló ruhát, kevlárbetétes kesztyűt, rendes bukósisakot és gerincvédőt vehetünk. Sokszor hallottam már, hogy esni kell tudni, nem öltözködni. Részben igaz, de ha egy lökhárító állítja meg az embert, oda nem tudás kell, hanem védelem. A fent említett összegért akár feloldozást kaphatunk a kerekesszék alól! Persze nem mindenki teheti meg, hogy gazdagon protektorozott kabátot és egyéb védőruházatot vegyen magának. A pénz kézügyességgel pótolható: néhány ezer forintért kaphatók protektorok, olcsóbb házilag bevarrni őket a kabátba.


Megfelelő motor - megfelelő tudáshoz

Egyszer Talma mondta, hogy egy utcai, hatszázas sportgép teljesítményét és tudását még ő sem biztos, hogy teljesen ki tudja motorozni. Európai statisztikák szerint a legtöbb balesetet a fiatal robogósok, illetve a speedmotorosok okozzák. Előbbiek kisebbet, utóbbiak súlyosabbakat, sokszor halálosakat. A technika ott tart, hogy akár 200 lóerős motorokat is vehetünk, és itt nem kell csillagászati összegekre gondolni. Ezek a gépek tonnánként 5-700 lóerősek. Gondoljuk csak el, milyen lenne a családi Suzuki négykerekű ötszáz lóerősen! Ezekhez tudás, tapasztalat kell, amit természetesen csak menet közben lehet megszerezni. A határok próbálgatására viszont ott vannak a pályanapok, ahol ellenőrzött körülmények között, kavicsággyal és orvosi ellátással állnak a bukottak rendelkezésére.



A rendezvényen felállítottak egy baleseti sátrat, ahol valóban megrázó képeket láthattunk a hibázó motorosokról és motorjaikról. Rendeztek ügyességi versenyt, gyermekmotoroztatást, stunt és rendőrmotoros bemutatót is. Ahogy illik, és elvártuk, Csányi Sándor színművész és Kovács István, alias Kokó rendesen felöltözve, védőfelszerelésben jelent meg és motorozott a felvonuláson. Nagy sikere volt a veteránmotoros bemutatónak, ahol gyári újjá varázsolt Pannóniák sorakoztak, egy-két BMW, Jawa, MZ mellett.

Fotó: Vanik Zoltán [origo]

Nem egyenrangú felek. Mindig a motoros húzza a rövidebbet
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


A rendőrség tényleg kitett magáért, még balesetet is szimuláltak, bábuval. Egy személyautóval frontálisan ütköztettek egy motorost. Aki látta és hallotta a szinte csak ezredmásodpercig tartó csattanást, majd a motoros esését, annak nem kell többet magyarázni. Talán minden motoros rendezvényen, sőt, az A kategóriás jogosítvány kiosztásával egy időben, mindenkinek - élőben - végig kellene néznie egy ilyen szimulációt. Máris felére-harmadára csökkenne a balesetek száma!

Ezt erősítette meg Talmácsi Gábor világbajnokunk is, aki hatalmas ováció közepette lépett fel a színpadra. Talma szűkszavúan mondta el véleményét a védelemről. A KRESZ betartása, állandó figyelem, védőfelszerelés, kiemelten fejre és gerincre, hozzáértők tanácsának kikérése motor és felszerelés vásárlásakor, pályanapok és a tudásunknak megfelelő motor meglovagolása. Ennyi, sem több, sem kevesebb, ebben a néhány szóban viszont minden benne volt. Talmácsi vastaps mellett vonult át a kiépített rutinpályára, ahol egy rendőrségi BMW-vel került szorosabb kapcsolatba. Persze a rendőrök is megmutatták, mit tudnak. Elnézve őket, azt ajánlom, akit rendőrmotoros meg akar állítani, ne próbáljon menekülni.

Fotó: Vanik Zoltán [origo]

Böröczky József humorista, szakkommentátor, Talmácsi Gábor világbajnok és Tóth Gábor budapesti rendőrkapitány


A rendezvény végén közös - a rendőrség által biztosított - felvonulást tartottak. Aki kint volt, az értette, tanulta, hogy ne csak az autós vigyázzon és legyen észnél, hanem a motoros is. Egy dolog viszont szemet szúrt: az összegyűlt nézők, motorosok között bukósisak nélkül motoroztak a rendőrök.

0 Tovább

Örömforrás férfiaknak

Vasárnap délutánig tart nyitva a Hungexpón a 7. Budapest Motorkiállítás, ahol végig lehet tapogatni és ücsörögni szinte az összes kétkerekű újdonságot, amelyek - a korábbi évek gyakorlatának megfelelően - igen dekoratív hölgyek társaságában várják az érdeklődőket.



Forrás: [origo]

Persze a motoroké a főszerep, de ezt néha nehéz észben tartani
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Szerda délelőtt Talmácsi Gábor jelképesen "beindította" a 7. Budapest Motorkiállítást, amelyre egészen vasárnap délután ötig várják a motorozás iránt fogékony nagyérdeműt. Tavaly igen számottevő vadásznak öltözött látogató sündörgött a motorok körül a szomszédos Fehováról (14. Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás) átszivárogva, idén ez garantáltan nem fordul elő, hiszen a motoros rendezvény mellett az Actiondayz Nemzetközi Outdoor & Extrémsport kiállítás és versenysorozat fut párhuzamosan a Hungexpón. Az A pavilon teljes területén terpeszkedő motorkiállításon idén is a nagy japán márkák húzták föl a legnagyobb és leglátványosabb standokat, de nem érheti panasz a kiegészítőket, motoros felszereléseket és tuningalkatrészeket forgalmazó cégeket sem. Az idei hoszteszfelhozatal igen erősnek mondható, tudatos összpontosítás kell, hogy az elővillanó testrészek között a motorokat is észrevegyük. Mivel az egymás hegyén-hátán heverő újdonságok és a lengén öltözött hölgyek miatt hamar el lehet veszni, az alábbiakban egy kis segítséget nyújtunk, hogy mire figyeljünk oda leginkább egy-egy márka standján.

Az Aprilia meglehetősen szerény standon mutatja be néhány jól ismert modelljét, nagyon oda kell figyelni, hogy ne menjünk el az amúgy szép kék színben kiállított Tuono és néhány márkatársa mellett. Szerencsére a Ducati már jóval nagyobb helyen és több motorral képviseli az olasz motorgyártást, ráadásul igen csinos hölgyemények társaságában lehet megnézni a vadonatúj 696 köbcentis csupasz Monstert és a 848-as szupersportgépet, de ha már ott ácsorgunk, vessünk egy pillantást az 1098-asra is. Éles stílusváltásként menjünk át a BMW jól áttekinthető standjára és nézzük meg, hogyan képzelik a bajorok a motorépítést. Egy kis kordonnal elkerítve ott csillog a 130 lóerős HP2 Sport nevű masina, amely csúcsminőségű alkatrészeivel és közel hatmilliós árával hívja fel magára a figyelmet, de meg lehet nézni a teljesen új F 650 GS endurót és felfrissített nagytestvérét, az R 1200 GS-t is. A Harley-Davidson szellős, de annál nagyobb területén nem fognak csalódni azok, akik talppal előre szeretik hasítani a szelet, ott van a márka szinte teljes kínálata, de ugyanez elmondható a Gilera, Piaggio és Vespa márkákat tömörítő Moto Italia standjáról is, ahol megnézhetjük a robogópiac jelenlegi legnagyobb és legerősebb képviselőjét, a Gilera GP 800-at.

Forrás: [origo]

A háttérben egy vadonatúj CB1000R
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


A világ legnagyobb motorgyárának számító Honda óriási területen szórta szét az újdonságait és a már jól ismert modelljeit, de jutott hely a MotoGP-ben jeleskedő Daniel Pedrosa versenymotorjának, számos krosszgépnek és quadnak is. A rengeteg motor között bóklászva keressük meg a külön pódiumra kiállított, hihetetlen izgalmas formájú CB1000R-t és az új CBR1000RR sportmotort. A Kawasakinál stílszerűen dominálnak a méregzöld paripák, keressük az új ZX-10R-t, valamint annak kistestvérét, az új Ninja 250R-t. Más márka más szín, más stílus: a KTM standját már messziről kiszúrhatjuk a narancssárga színű paripákról, ott csillog az új 690 Duke, nagytestvére, a 990 Superduke társaságában. Az osztrák motorgyár standjának legnagyobb látványossága azonban kétségtelenül az új RC8 nevű héthengeres szupersportgép, amely mellett ott feszít egy versenyzésre felkészített modell is.

A Suzuki standját gyakorlatilag lehetetlen eltéveszteni: akkora, hogy mindenképpen beleütközünk, ha az A pavilonban mászkálunk. Vegyünk egy gyors ülőpróbát az új hatszázas és hétötvenes GSX-R-eken, majd csodáljuk meg a mögöttük feszítő Hayabusát, amelynek teljesítménye közel 200 lóerőre nőtt a modellfrissítés során. A fenti motorok árnyékában szinte észre sem venni az új GSX600 F nevű járgányt, pedig ez a modell igazi szürke eminenciásként már hosszú évek óta megbízható társa azoknak, akik egyszerűen csak egy jót akarnak hétvégenként gurulni, vagy a hétköznapokon autó helyett motoron szeretnek közlekedni. A teljesen új idomzat alatt - amely nem mellesleg a GSX-R sportmotorcsaládot idézi -, a 650 köbcentis Bandit technikáját találjuk.

Forrás: [origo]

A Kawasaki a legkisebbekre is gondolt
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Akik egy kicsit különlegesre vágynak, ne hagyják ki a Triumph standját, ahol gyönyörű járgányok várják, hogy rájuk üljön valaki, különösen a Daytona 675 technikáját megöröklő új Street Triple érdemel nagyobb figyelmet. A Yamahánál az új R6-os sportgépre hegyezték ki a standot, ami nem véletlen, hiszen nem keveset fejlesztettek a középsúlyú sportgépen, amelyből 135 lóerőt sikerült kicsikarni a japán mérnököknek. A hangvillás márka 2008-as modelljei közül a friss és ropogós XT660Z-t, közismertebb nevén a Tenere túraendurót, a T-Max nevű óriásrobogót és a YZF-R125 kis sportmotort kell még megemlíteni.

Forrás: [origo]

A motorok mellett egy sereg program és tesztelési lehetőség is várja a látogatókat
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)

 

Néhány hasznos információ:

  • A kiállítás honlapja: www.motor.hungexpo.hu
  • Nyitva tartás: március 12-15. 10-18 óra, március 16. 10-17 óra
  • Helyszín: HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont
  • Megközelítés: 2-es metróval az Örs vezér térig, onnan az EXPO busszal, a Népszínház utcától a 37-es villamossal, személygépkocsival a Kerepesi út felől
  • Belépőjegy: napi 1500 forint, diák, nyugdíjas 1000 forint, családi (két felnőtt és két 14 éven aluli gyerek) 3000 forint. A Volánbusz Zrt. magyarországi járatain érkezők 50 százalékos utazási kedvezményt vehetnek igénybe, a belépők vételára üdülési csekkel is kifizethető a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont K épületének pénztárában.
  • Parkolás: gépkocsival "V" parkoló, motorral IV. parkoló 40 Ft/15 perc, max. 800  Ft/nap

Programok:

  • A/104-106 stand: Talmácsi Gábor dedikál szombat, vasárnap
  • Az "A" pavilon előtt: Streetfighter bemutatók, Mókus (naponta három alkalommal), Erdős Csaba (szombat, vasárnap, délelőtt-délután);
  • "A" pavilon: veteránmotor-bemutató és tablókiállítás 303-305/b, KRESZ-vetélkedő, szimulátor és motoros tesztpálya
  • 16-os pavilon: gyermekmotoroztatás;
  • 17-es pavilon: mini motoros bemutató, verseny (szombat-vasárnap);
  • "A", szabad terület: tesztmotorozás
  • A/203/c: a magyar motorépítő bajnokság I. fordulója a Devils Motorklub standján
  • "A" 213/A stand: Fővárosi Közlekedésbiztonsági Tanács (FKBT) biztonságos motorozás: tesztek, játékok, vetélkedők, bemutatók

 

Játékunk nyertesei

A három korábbi kérdésünkre helyesen válaszolók közül az alábbi tíz olvasónknak kedvezett a szerencse, akik fejenként két-két darab belépőt nyertek a Budapest Motor Kiállításra.

  • Krinyák Zsóka
  • Pálos György
  • Savanyú Tímea
  • Kiss Gertrúd
  • Zobolyák Zsolt
  • Kovács Huba
  • Győrvári Tamás
  • Lecső Gergely
  • Bakacsi Gábor
  • Lakó Szilvia
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek