Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

MotoGP: Elias elnézést kért Rossitól

Toni Elias, a Fortuna Honda spanyol pilótája számára szenzációsan kezdődött a 2006-os esztendő, leszámítva azt a "kis bakit", hogy a jerezi Spanyol Nagydíj első körében sikerült kilöknie a címvédő, olasz Valentino Rossit.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060328elias4.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: hetedik helyen áll a magyar csapat/motor/20060327motogp.htmlMotoGP: sok múlik a nyitányon/motor/20060323motogp.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlRossi fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=28928

A gyorsaságimotoros-világbajnokság nyitófutam rajtját követően - a szűk jobbra ívelő első kanyarban - Eliasnak sikerült eltalálnia Rossi Yamahájának hátsó kerekét. A hétszeres olasz világbajnok azonnal esett egy hatalmasat, azonban Rossi a csodával határos módon sérülések nélkül megúszta a balesetet, újra motorra tudott pattanni, és végül a 14. helyen befutva két pontot is sikerült elcsípnie.

Az összezördülést követően Elias is visszaesett a mezőnyben, de kitartó versenyzésének köszönhetően visszaverekedte magát az élbolyba, és a 23. születésnapjára egy negyedik hellyel ajándékozta meg magát. A verseny után a következőket mondta a spanyol pilóta:

"Egy nagyon kemény versenyen vagyok túl, de mindent megért, hiszen életem legjobbját sikerült nyújtanom, aminek nagyon örülök. Ami pedig Valentinóval történt, tényleg nagyon-nagyon sajnálom, de hát tényleg nagyon szűk volt az a forduló. Közvetlen Shinya Nakano mögött motoroztam, azonban egy kicsit kimozdultam mellőle, és ekkor vettem észre Valentinót, de már nem tudtam mit tenni és nekihajtottam. Ám amint véget ért a verseny, már a pályán elnézést kértem tőle a történtekért."

"Az ütközést követően sikerült megtalálnom a ritmust, és vissza tudtam verekedni magam az élmezőnybe. Egy kicsit azért sajnálom, hogy nem tudtam felkerülni a dobogóra, de ha belegondolok, szerencsésnek érezhetem magam. Úgy érzem, tetszett a közönségnek a teljesítményem. Ezúton is szeretném megköszönni nekik a kitartást és a szurkolást. Azt hiszem, ők a világ talán legjobb rajongói."

Forrás: motogphirek.hu

Talmácsi nyolcadik a nyitófutamon/motor/20060326talmacsi1.html
0 Tovább

Motor dobozból

Végre-valahára megérkezett az a Suzuki GSR 600-as, amellyel ebben a szezonban fogunk szaladgálni közutakon és versenypályákon egyaránt. A dobozból frissen kicsomagolt paripa jelenleg a rendszámára vár.



A Full-Gas Budaörsi úti szalonjába végre megérkezett az a doboz, amelyben egy piros Suzuki GSR 600-as várta, hogy kiszabadítsák. A jeles eseményen peresze mi is ott voltunk, hiszen mégiscsak ezen a motoron fogjuk a szezon nagy részét eltölteni, amelyről természetesen részletesen beszámolunk a későbbiekben. A motor jelenleg a rendszámára vár, utána gépátvétel és bejáratás, aztán uzsgyi. Teszt, videó hamarosan.

A típusról egyébként annyit érdemes tudni, hogy egy vadonatúj modellről van szó, a GSR a 2005-ös GSX-R 600-as erőforrását kapta - némi módosítással persze -, míg fizimiskáját tekintve az évekkel ezelőtt bemutatott B-King tanulmánymotorra hajaz. A Kayaba rugóstagokat elől-hátul lehet állítani, a váz pillekönnyű alumínium, akárcsak a megerősített lengővilla, amely stílusában a korábbi GSX-R-eken megfigyelt darabokra emlékeztet. A teljesítmény papíron 98 lóerő körül van, amit 12 ezres percenkénti fordulat környékén ad le a soros négyhengeres blokk.

Múltidéző tanulmány a Suzukitól/motor/ujdonsag/20051011multidezo.htmlMegépítették a Suzuki B-Kinget/motor/ujdonsag/20050928megepitettek.htmlFelfrissül a Suzuki Bandit/motor/ujdonsag/20050927felfrissul.htmlKét új sportmotor a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050926ketuj.htmlSuzuki-újdonságok 2006-ra/motor/ujdonsag/20050907suzuki.htmlVadonatúj modell a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050905vadonatuj.htmlFelöltöztették a Suzuki SV-t/motor/ujdonsag/20050128feloltoztettek.html
0 Tovább

MotoGP: hetedik helyen áll a magyar csapat

A gyorsaságimotoros-világbajnokság egyetlen magyar alakulata, a Team Toth a hetedik helyen áll a 250 köbcentis kategória pontversenyében a jerezi nyitófutam után.



Forrás: Team Tothleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060327locatelli.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: sok múlik a nyitányon/motor/20060323motogp.htmlMotoGP: Rossi és a Yamaha címvédésre készül/motor/20060321motogp.htmlMotoGP: két magyar az indulók között/motor/20060130motogp.html

A Team Toth világbajnok versenyzője, Roberto Locatelli remekül kezdte a 2006-os szezont, Jerez de la Fronterában a 250 köbcentisek között. A tizedik rajtpozícióját a start utáni nagy dugóban is megtartotta az olasz versenyző és visszaverte az ellenfelek támadását. Az első néhány körben alig lehetett követni Locatelli pozícióját, hiszen körről, körre, egyre jobban zárkózott fel az élbolyra.

Részletes beszámoló a futamokról

Amikor a hatodik helyen körözött a verseny nyolcadik körében, hirtelen visszaesett a kilencedik helyre. Mint utólag kiderült a gumik nem bírták felvenni azt a tempót, amit Loca diktált és elkezdett az Aprilia csúszkálni alatta. Az olasz pilóta mindent megtett, hogy előrébb kerüljön, de gumik nélkül ez nehezen ment. Így némi "szerencsével", Simoncelli és West kiállása után két helyet még ajándékozott a sors a magyar csapatnak és versenyzőjének, így végül a hetedik helyen intették le.

Roberto Locatelli #15: 7. hely

"Ha úgy nézzük nagyon jól tippeltem a verseny előtt, hiszen úgy gondoltam, hogy beférek az első hétbe. Nagyon erősen kezdtem és nagyon élveztem, ahogy jövök föl az élmezőnyre. Az Aprilia remekül dolgozott alattam, amiért nagy köszönet a csapatnak. A futómű problémát sikerült megoldani és azzal nem volt gond. A széllel viszont igen. Miután egyre könnyebb lett a motorom gépem az üzemanyagfogyás miatt és a gumik sem tapadtak, nagyon nehéz volt megtartanom. Véleményem szerint ez egy remek kezdés volt és már nagyon várom Katart. Ott senki sem tesztelt és valamivel kiegyenlítettebbek lesznek a versenyzők esélyei."

Forrás: Team Toth

Rajtra kész a magyar MotoGP-s csapat/motor/20060324felkeszult.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlBemutatkozott az egyetlen magyar MotoGP-s csapat/motor/20060224bemutatkozott.htmlMotoGP: hideg fogadta Barcelonában a magyar csapatot/motor/20060207motogp.htmlMotoGP: magyar csapat az élen Jerezben/motor/20060126motogp.html
0 Tovább

Talmácsi nyolcadik a nyitófutamon

Talmácsi Gábor, a Humangest Honda magyar pilótája  a 8., Tóth Imre pedig a 26. helyen végzett az Apriliájával a 125 kcm-es kategóriában, a gyorsaságimotoros-világbajnokság jerezi nyitófutamán. A királykategóriában a címvédő Valentino Rossinak sem úgy sikerült a szezonnyitó ahogy eltervezte, mert az első kanyarban kilökték a sóderágyba, ahonnan visszatérve csak a 14. helyen tudta befejezni a versenyt.



Talmácsi a legjobb hondásleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060326talmacsi.jpg',50,50)Nagyobb képTalmácsi a hetedik helyről rajtol Jerezben/motor/20060325talmacsi.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlTalmácsi Gáborhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466&order=1MotoGPhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=96754

A hetedik kockából induló Talmácsi a rajt után feljött az ötödik helyre, majd rövid időn belül kialakult egy nyolcas boly.

Öt-hat kör elteltével a spanyol Bautista és Simon, valamint a cseh Pesek ellépett a többiektől, Talmácsi pedig ettől kezdve tartósan a nyolcadik pozícióban motorozott. A verseny felénél Bautista meglépett Pesektől, Simont pedig hárman utolérték.

Az első és a második hely gyakorlatilag eldőlt, a harmadikért alakult ki nagy verseny - ekkor már öt motoros között -, s ebből végül az olasz Pasini került ki a legjobban. Talmácsi némileg lemaradva - a legjobb hondásként - ért a célba. Bautista pályafutása első futamgyőzelmét aratta. A kategória másik magyar résztvevője, az apriliás Tóth Imre csak a 26. helyen fejezte be a versenyt vállsérülése miatt, ami szerencsétlen módon pont a futam alatt újult ki.

Talmácsi Gábor nyilatkozata a verseny után:

"Nagyon elfáradtam a verseny végére. Örülök, hogy az első versenyen az új csapattal sikerült értékes pontokat gyűjtenem. Megpróbáltam az élbollyal menni, de ismét probléma adódott a váltóelektronikával, ami miatt nem tudtam rendesen váltani és kezdtem lemaradni. Azt mondom, hogy összességében nem rossz ez a 8. hely felvezetésnek, és ha én is és a motorom is rendben leszünk, akkor ennél csak jobb lehet a jövőben." - nyilatkozott Talmácsi, aki a csapattól származó információ szerint betegsége miatt a futam előtt infúziót kapott.

Spanyol Nagydíj, végeredmény 125 köbcenti:

S:

Név:

Nat.:

Motor:

Idő:

Hát.:

1

Alvaro BAUTISTA

SPA

APRILIA

41'42.761

 

2

Lukas PESEK

CZE

DERBI

41'45.833

3.072

3

Mattia PASINI

ITA

APRILIA

41'49.252

6.491

4

Mika KALLIO

FIN

KTM

41'49.454

6.693

5

Julian SIMON

SPA

KTM

41'49.638

6.877

6

Hector FAUBEL

SPA

APRILIA

41'49.898

7.137

7

Sergio GADEA

SPA

APRILIA

41'50.052

7.291

8

Gabor TALMACSI

HUN

HONDA

42'02.692

19.931

9

Joan OLIVE

SPA

APRILIA

42'05.647

22.886

10

Pablo NIETO

SPA

APRILIA

42'09.937

27.176

11

Simone CORSI

ITA

GILERA

42'11.712

28.951

12

Tomoyoshi KOYAMA

JPN

MALAGUTI

42'20.414

37.653

13

Lorenzo ZANETTI

ITA

APRILIA

42'25.575

42.814

14

Federico SANDI

ITA

APRILIA

42'25.670

42.909

15

Andrea IANNONE

ITA

APRILIA

42'25.759

42.998

16

Sandro CORTESE

GER

HONDA

42'29.142

46.381

17

Bradley SMITH

GBR

HONDA

42'33.446

50.685

18

Manuel HERNANDEZ

SPA

HONDA

42'33.930

51.169

19

Nicolas TEROL

SPA

DERBI

42'34.021

51.260

20

Michael RANSEDER

AUT

KTM

42'34.564

51.803

21

Mike DI MEGLIO

FRA

HONDA

42'35.487

52.726

22

Lorenzo BARONI

ITA

HONDA

42'38.459

55.698

23

Karel ABRAHAM

CZE

APRILIA

42'43.963

1'01.202

24

Enrique JEREZ

SPA

APRILIA

42'46.043

1'03.282

25

Vincent BRAILLARD

SWI

APRILIA

42'55.619

1'12.858

26

Imre TOTH

HUN

APRILIA

42'59.801

1'17.040

27

Hugo VAN DEN BERG

NED

APRILIA

43'07.447

1'24.686

28

Mateo TUNEZ

SPA

APRILIA

43'11.705

1'28.944

29

Michele CONTI

ITA

HONDA

43'13.987

1'31.226

30

Esteve RABAT

SPA

HONDA

43'18.750

1'35.989

31

Simone GROTZKYJ

ITA

APRILIA

43'27.699

1'44.938

32

Daniel SAEZ

SPA

APRILIA

43'32.417

1'49.656

33

Joey LITJENS

NED

HONDA

42'13.680

1 kör

34

Roberto TAMBURINI

ITA

APRILIA

42'33.520

1 kör



A pontverseny állása:
1. Bautista 25 pont
2. Pesek 20
3. Pasini 16
...8. Talmácsi 8

Következik: Katari Nagydíj (április 8.)

Forrás: MTI/motogphirek.hu

Talmácsi a legjobb hondás Jerezben/motor/20060324talmacsi.htmlRajtra kész a magyar MotoGP-s csapat/motor/20060324felkeszult.htmlTalmácsi: Az idei lesz a legerősebb évadom/motor/20060323talmacsi.html
0 Tovább

Talmácsi a hetedik helyről rajtol Jerezben

Talmácsi Gábor - aki az elmúlt idényben bronzérmes volt a KTM színeiben -, Hondájával a hetedik helyről rajtolhat vasárnap a gyorsaságimotoros-világbajnokság jerezi nyitófutamán.



A 2006-os program/motor/20051027motogp.htmlTalmácsi Gábor fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466

Talmácsi csaknem egy másodpercet javított pénteki eredményén, ezzel megőrizte pozícióját az élcsoportban. A 125 kcm-es kategória másik magyarja, Tóth Imre a 29. helyről vághat neki Apriliájával a viadalnak.

Az időmérő összesített eredménye, 125 kcm:
1. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 1:46.937 perc
2. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 1:47.043
3. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 1:47.069
...7. Talmácsi Gábor (Honda) 1:47.908
...29. Tóth Imre (Aprilia) 1:49.448

250 kcm:
1. Jorge Lorenzo (spanyol, Aprilia) 1:43.270 perc
2. Takahasi Juki (japán, Honda) 1:43.684
3. Hector Barbera (spanyol, Aprilia) 1:43.870

MotoGP:
1. Loris Capirossi (olasz, Ducati) 1:39.064 perc
2. Sete Gibernau (spanyol, Ducati) 1:39.285
3. Nakano Sinja (japán, Kawasaki) 1:39.526
...9. Valentino Rossi (olasz, Yamaha) 1:40.160

A 125 kcm-ben és a 250 kcm-ben a rajtsorrend két időmérő edzés alapján dőlt el, míg a MotoGp-ben csak egy kvalifikációs tréninget rendeztek.

A további menetrend, vasárnap:
125 kcm, futam - 11 ó (23 kör)
250 kcm, futam - 12:15 ó (26 kör)
MotoGP, futam - 14 ó (27 kör)

Talmáék

Talmácsi Gáborék a szabadedzésen több beállítást is kipróbáltak annak érdekében, hogy a második kvalifikáción javítani tudjon, így csak a 16. helyen végzett. Az időmérő a szokott időben, 13.15-kor vette kezdetét, és mindenki igyekezett, hogy jó eredményt érjen el, és minél előrébbről indulhasson az első futamon. A technika sokat fejlődött, és a korábbi körrekordot is sikerült több versenyzőnek is megdöntenie. Végül Pasini mögött Bautista, Pesek és Simon várhatja majd az első sorból a rajtot.

Sajnos Talma továbbra sem érzi túl jól magát, az időmérő edzés előtt infúziót kapott, hogy végigbírja a tréninget, és nagyon reméli, hogy vasárnapra jobban lesz. Örül, hogy a kvalifikációs végeredmény alapján ő a legjobb hondás, és összességében elégedett az eredményével. Az edzés utolsó 10 percében problémák adódtak a váltóelektronikával, aminek megjavításához már nem volt elég idejük a szerelőknek, emiatt Talmának muszáj volt a kanyaroknál játszani a kuplunggal, és el kellett venni a gázt is egy kicsit a váltások előtt, így sajnos minden alkalommal időt veszített, és a 7. rajtkockát szerezte meg, ami a rajtrács második sorát jelenti. Talma szombaton is végig a versenygumikkal ment, ami remélhetőleg előnyt fog jelenteni számára a futamon.

Tóthék

Amilyen pozitívan zárult Tóth Imi számára a pénteki nap, olyan negatívan kezdődött a szombati. A fiatal versenyző már előző este sem érezte jól magát, de reggelre szinte teljesen legyengült. A betegség már otthon is lappangott benne, de most szinte letaglózta a vírus Imit. A helyzet akkor sem javult, amikor doktor Costa csodavitaminjait és gyógyszerét beszedte. A délelőtti szabadedzésen mindkét motorját bejáratta, majd ismét a mobil klinika felé vette az irányt. A kvalifikációra már halálsápadtan érkezett, és szinte jártányi ereje sem volt, így nem csoda, hogy nem sikerült a pénteki idejéhez képest.

"A közérzetem mára teljesen leromlott. Tegnap sokkal jobban tudtam koncentrálni, ami látszott is az eredményemen. Ma nagyon nehezen ment. Olyan érzésem volt, mintha az összes végtagomra több kilós súlyokat raktak volna. Alig bírtam tartani a gépem. Sajnálom, hogy a betegségem miatt nem tudtam előrébb végezni, hiszen a tegnapikat alapul véve reális esélyem volt arra, hogy az első tizenötből induljak."

(origo/MTI)

Talmácsi a legjobb hondás Jerezben/motor/20060324talmacsi.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek