A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Toni Elias, a Fortuna Honda spanyol pilótája számára szenzációsan kezdődött a 2006-os esztendő, leszámítva azt a "kis bakit", hogy a jerezi Spanyol Nagydíj első körében sikerült kilöknie a címvédő, olasz Valentino Rossit.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060328elias4.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: hetedik helyen áll a magyar csapat/motor/20060327motogp.htmlMotoGP: sok múlik a nyitányon/motor/20060323motogp.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlRossi fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=28928
A gyorsaságimotoros-világbajnokság nyitófutam rajtját követően - a szűk jobbra ívelő első kanyarban - Eliasnak sikerült eltalálnia Rossi Yamahájának hátsó kerekét. A hétszeres olasz világbajnok azonnal esett egy hatalmasat, azonban Rossi a csodával határos módon sérülések nélkül megúszta a balesetet, újra motorra tudott pattanni, és végül a 14. helyen befutva két pontot is sikerült elcsípnie.
Az összezördülést követően Elias is visszaesett a mezőnyben, de kitartó versenyzésének köszönhetően visszaverekedte magát az élbolyba, és a 23. születésnapjára egy negyedik hellyel ajándékozta meg magát. A verseny után a következőket mondta a spanyol pilóta:
"Egy nagyon kemény versenyen vagyok túl, de mindent megért, hiszen életem legjobbját sikerült nyújtanom, aminek nagyon örülök. Ami pedig Valentinóval történt, tényleg nagyon-nagyon sajnálom, de hát tényleg nagyon szűk volt az a forduló. Közvetlen Shinya Nakano mögött motoroztam, azonban egy kicsit kimozdultam mellőle, és ekkor vettem észre Valentinót, de már nem tudtam mit tenni és nekihajtottam. Ám amint véget ért a verseny, már a pályán elnézést kértem tőle a történtekért."
"Az ütközést követően sikerült megtalálnom a ritmust, és vissza tudtam verekedni magam az élmezőnybe. Egy kicsit azért sajnálom, hogy nem tudtam felkerülni a dobogóra, de ha belegondolok, szerencsésnek érezhetem magam. Úgy érzem, tetszett a közönségnek a teljesítményem. Ezúton is szeretném megköszönni nekik a kitartást és a szurkolást. Azt hiszem, ők a világ talán legjobb rajongói."
Végre-valahára megérkezett az a Suzuki GSR 600-as, amellyel ebben a szezonban fogunk szaladgálni közutakon és versenypályákon egyaránt. A dobozból frissen kicsomagolt paripa jelenleg a rendszámára vár.
A Full-Gas Budaörsi úti szalonjába végre megérkezett az a doboz, amelyben egy piros Suzuki GSR 600-as várta, hogy kiszabadítsák. A jeles eseményen peresze mi is ott voltunk, hiszen mégiscsak ezen a motoron fogjuk a szezon nagy részét eltölteni, amelyről természetesen részletesen beszámolunk a későbbiekben. A motor jelenleg a rendszámára vár, utána gépátvétel és bejáratás, aztán uzsgyi. Teszt, videó hamarosan.
A típusról egyébként annyit érdemes tudni, hogy egy vadonatúj modellről van szó, a GSR a 2005-ös GSX-R 600-as erőforrását kapta - némi módosítással persze -, míg fizimiskáját tekintve az évekkel ezelőtt bemutatott B-King tanulmánymotorra hajaz. A Kayaba rugóstagokat elől-hátul lehet állítani, a váz pillekönnyű alumínium, akárcsak a megerősített lengővilla, amely stílusában a korábbi GSX-R-eken megfigyelt darabokra emlékeztet. A teljesítmény papíron 98 lóerő körül van, amit 12 ezres percenkénti fordulat környékén ad le a soros négyhengeres blokk.
Múltidéző tanulmány a Suzukitól/motor/ujdonsag/20051011multidezo.htmlMegépítették a Suzuki B-Kinget/motor/ujdonsag/20050928megepitettek.htmlFelfrissül a Suzuki Bandit/motor/ujdonsag/20050927felfrissul.htmlKét új sportmotor a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050926ketuj.htmlSuzuki-újdonságok 2006-ra/motor/ujdonsag/20050907suzuki.htmlVadonatúj modell a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050905vadonatuj.htmlFelöltöztették a Suzuki SV-t/motor/ujdonsag/20050128feloltoztettek.html
A gyorsaságimotoros-világbajnokság egyetlen magyar alakulata, a Team Toth a hetedik helyen áll a 250 köbcentis kategória pontversenyében a jerezi nyitófutam után.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060327locatelli.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: sok múlik a nyitányon/motor/20060323motogp.htmlMotoGP: Rossi és a Yamaha címvédésre készül/motor/20060321motogp.htmlMotoGP: két magyar az indulók között/motor/20060130motogp.html
A Team Toth világbajnok versenyzője, Roberto Locatelli remekül kezdte a 2006-os szezont, Jerez de la Fronterában a 250 köbcentisek között. A tizedik rajtpozícióját a start utáni nagy dugóban is megtartotta az olasz versenyző és visszaverte az ellenfelek támadását. Az első néhány körben alig lehetett követni Locatelli pozícióját, hiszen körről, körre, egyre jobban zárkózott fel az élbolyra.
Amikor a hatodik helyen körözött a verseny nyolcadik körében, hirtelen visszaesett a kilencedik helyre. Mint utólag kiderült a gumik nem bírták felvenni azt a tempót, amit Loca diktált és elkezdett az Aprilia csúszkálni alatta. Az olasz pilóta mindent megtett, hogy előrébb kerüljön, de gumik nélkül ez nehezen ment. Így némi "szerencsével", Simoncelli és West kiállása után két helyet még ajándékozott a sors a magyar csapatnak és versenyzőjének, így végül a hetedik helyen intették le.
Roberto Locatelli #15: 7. hely
"Ha úgy nézzük nagyon jól tippeltem a verseny előtt, hiszen úgy gondoltam, hogy beférek az első hétbe. Nagyon erősen kezdtem és nagyon élveztem, ahogy jövök föl az élmezőnyre. Az Aprilia remekül dolgozott alattam, amiért nagy köszönet a csapatnak. A futómű problémát sikerült megoldani és azzal nem volt gond. A széllel viszont igen. Miután egyre könnyebb lett a motorom gépem az üzemanyagfogyás miatt és a gumik sem tapadtak, nagyon nehéz volt megtartanom. Véleményem szerint ez egy remek kezdés volt és már nagyon várom Katart. Ott senki sem tesztelt és valamivel kiegyenlítettebbek lesznek a versenyzők esélyei."
Forrás: Team Toth
Rajtra kész a magyar MotoGP-s csapat/motor/20060324felkeszult.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlBemutatkozott az egyetlen magyar MotoGP-s csapat/motor/20060224bemutatkozott.htmlMotoGP: hideg fogadta Barcelonában a magyar csapatot/motor/20060207motogp.htmlMotoGP: magyar csapat az élen Jerezben/motor/20060126motogp.html
Talmácsi Gábor, a Humangest Honda magyar pilótája a 8., Tóth Imre pedig a 26. helyen végzett az Apriliájával a 125 kcm-es kategóriában, a gyorsaságimotoros-világbajnokság jerezi nyitófutamán. A királykategóriában a címvédő Valentino Rossinak sem úgy sikerült a szezonnyitó ahogy eltervezte, mert az első kanyarban kilökték a sóderágyba, ahonnan visszatérve csak a 14. helyen tudta befejezni a versenyt.
Talmácsi a legjobb hondásleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0603/20060326talmacsi.jpg',50,50)Nagyobb képTalmácsi a hetedik helyről rajtol Jerezben/motor/20060325talmacsi.htmlTalma, Rossi meg a többiek - indul a MotoGP/motor/20060322motogp.htmlTalmácsi Gáborhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466&order=1MotoGPhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=96754
A hetedik kockából induló Talmácsi a rajt után feljött az ötödik helyre, majd rövid időn belül kialakult egy nyolcas boly.
Öt-hat kör elteltével a spanyol Bautista és Simon, valamint a cseh Pesek ellépett a többiektől, Talmácsi pedig ettől kezdve tartósan a nyolcadik pozícióban motorozott. A verseny felénél Bautista meglépett Pesektől, Simont pedig hárman utolérték.
Az első és a második hely gyakorlatilag eldőlt, a harmadikért alakult ki nagy verseny - ekkor már öt motoros között -, s ebből végül az olasz Pasini került ki a legjobban. Talmácsi némileg lemaradva - a legjobb hondásként - ért a célba. Bautista pályafutása első futamgyőzelmét aratta. A kategória másik magyar résztvevője, az apriliás Tóth Imre csak a 26. helyen fejezte be a versenyt vállsérülése miatt, ami szerencsétlen módon pont a futam alatt újult ki.
Talmácsi Gábor nyilatkozata a verseny után:
"Nagyon elfáradtam a verseny végére. Örülök, hogy az első versenyen az új csapattal sikerült értékes pontokat gyűjtenem. Megpróbáltam az élbollyal menni, de ismét probléma adódott a váltóelektronikával, ami miatt nem tudtam rendesen váltani és kezdtem lemaradni. Azt mondom, hogy összességében nem rossz ez a 8. hely felvezetésnek, és ha én is és a motorom is rendben leszünk, akkor ennél csak jobb lehet a jövőben." - nyilatkozott Talmácsi, aki a csapattól származó információ szerint betegsége miatt a futam előtt infúziót kapott.
Spanyol Nagydíj, végeredmény 125 köbcenti:
S:
Név:
Nat.:
Motor:
Idő:
Hát.:
1
Alvaro BAUTISTA
SPA
APRILIA
41'42.761
2
Lukas PESEK
CZE
DERBI
41'45.833
3.072
3
Mattia PASINI
ITA
APRILIA
41'49.252
6.491
4
Mika KALLIO
FIN
KTM
41'49.454
6.693
5
Julian SIMON
SPA
KTM
41'49.638
6.877
6
Hector FAUBEL
SPA
APRILIA
41'49.898
7.137
7
Sergio GADEA
SPA
APRILIA
41'50.052
7.291
8
Gabor TALMACSI
HUN
HONDA
42'02.692
19.931
9
Joan OLIVE
SPA
APRILIA
42'05.647
22.886
10
Pablo NIETO
SPA
APRILIA
42'09.937
27.176
11
Simone CORSI
ITA
GILERA
42'11.712
28.951
12
Tomoyoshi KOYAMA
JPN
MALAGUTI
42'20.414
37.653
13
Lorenzo ZANETTI
ITA
APRILIA
42'25.575
42.814
14
Federico SANDI
ITA
APRILIA
42'25.670
42.909
15
Andrea IANNONE
ITA
APRILIA
42'25.759
42.998
16
Sandro CORTESE
GER
HONDA
42'29.142
46.381
17
Bradley SMITH
GBR
HONDA
42'33.446
50.685
18
Manuel HERNANDEZ
SPA
HONDA
42'33.930
51.169
19
Nicolas TEROL
SPA
DERBI
42'34.021
51.260
20
Michael RANSEDER
AUT
KTM
42'34.564
51.803
21
Mike DI MEGLIO
FRA
HONDA
42'35.487
52.726
22
Lorenzo BARONI
ITA
HONDA
42'38.459
55.698
23
Karel ABRAHAM
CZE
APRILIA
42'43.963
1'01.202
24
Enrique JEREZ
SPA
APRILIA
42'46.043
1'03.282
25
Vincent BRAILLARD
SWI
APRILIA
42'55.619
1'12.858
26
Imre TOTH
HUN
APRILIA
42'59.801
1'17.040
27
Hugo VAN DEN BERG
NED
APRILIA
43'07.447
1'24.686
28
Mateo TUNEZ
SPA
APRILIA
43'11.705
1'28.944
29
Michele CONTI
ITA
HONDA
43'13.987
1'31.226
30
Esteve RABAT
SPA
HONDA
43'18.750
1'35.989
31
Simone GROTZKYJ
ITA
APRILIA
43'27.699
1'44.938
32
Daniel SAEZ
SPA
APRILIA
43'32.417
1'49.656
33
Joey LITJENS
NED
HONDA
42'13.680
1 kör
34
Roberto TAMBURINI
ITA
APRILIA
42'33.520
1 kör
A pontverseny állása: 1. Bautista 25 pont 2. Pesek 20 3. Pasini 16 ...8. Talmácsi 8
Talmácsi a legjobb hondás Jerezben/motor/20060324talmacsi.htmlRajtra kész a magyar MotoGP-s csapat/motor/20060324felkeszult.htmlTalmácsi: Az idei lesz a legerősebb évadom/motor/20060323talmacsi.html
Talmácsi Gábor - aki az elmúlt idényben bronzérmes volt a KTM színeiben -, Hondájával a hetedik helyről rajtolhat vasárnap a gyorsaságimotoros-világbajnokság jerezi nyitófutamán.
A 2006-os program/motor/20051027motogp.htmlTalmácsi Gábor fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466
Talmácsi csaknem egy másodpercet javított pénteki eredményén, ezzel megőrizte pozícióját az élcsoportban. A 125 kcm-es kategória másik magyarja, Tóth Imre a 29. helyről vághat neki Apriliájával a viadalnak.
Az időmérő összesített eredménye, 125 kcm: 1. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 1:46.937 perc 2. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 1:47.043 3. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 1:47.069 ...7. Talmácsi Gábor (Honda) 1:47.908 ...29. Tóth Imre (Aprilia) 1:49.448
A 125 kcm-ben és a 250 kcm-ben a rajtsorrend két időmérő edzés alapján dőlt el, míg a MotoGp-ben csak egy kvalifikációs tréninget rendeztek.
A további menetrend, vasárnap: 125 kcm, futam - 11 ó (23 kör) 250 kcm, futam - 12:15 ó (26 kör) MotoGP, futam - 14 ó (27 kör)
Talmáék
Talmácsi Gáborék a szabadedzésen több beállítást is kipróbáltak annak érdekében, hogy a második kvalifikáción javítani tudjon, így csak a 16. helyen végzett. Az időmérő a szokott időben, 13.15-kor vette kezdetét, és mindenki igyekezett, hogy jó eredményt érjen el, és minél előrébbről indulhasson az első futamon. A technika sokat fejlődött, és a korábbi körrekordot is sikerült több versenyzőnek is megdöntenie. Végül Pasini mögött Bautista, Pesek és Simon várhatja majd az első sorból a rajtot.
Sajnos Talma továbbra sem érzi túl jól magát, az időmérő edzés előtt infúziót kapott, hogy végigbírja a tréninget, és nagyon reméli, hogy vasárnapra jobban lesz. Örül, hogy a kvalifikációs végeredmény alapján ő a legjobb hondás, és összességében elégedett az eredményével. Az edzés utolsó 10 percében problémák adódtak a váltóelektronikával, aminek megjavításához már nem volt elég idejük a szerelőknek, emiatt Talmának muszáj volt a kanyaroknál játszani a kuplunggal, és el kellett venni a gázt is egy kicsit a váltások előtt, így sajnos minden alkalommal időt veszített, és a 7. rajtkockát szerezte meg, ami a rajtrács második sorát jelenti. Talma szombaton is végig a versenygumikkal ment, ami remélhetőleg előnyt fog jelenteni számára a futamon.
Tóthék
Amilyen pozitívan zárult Tóth Imi számára a pénteki nap, olyan negatívan kezdődött a szombati. A fiatal versenyző már előző este sem érezte jól magát, de reggelre szinte teljesen legyengült. A betegség már otthon is lappangott benne, de most szinte letaglózta a vírus Imit. A helyzet akkor sem javult, amikor doktor Costa csodavitaminjait és gyógyszerét beszedte. A délelőtti szabadedzésen mindkét motorját bejáratta, majd ismét a mobil klinika felé vette az irányt. A kvalifikációra már halálsápadtan érkezett, és szinte jártányi ereje sem volt, így nem csoda, hogy nem sikerült a pénteki idejéhez képest.
"A közérzetem mára teljesen leromlott. Tegnap sokkal jobban tudtam koncentrálni, ami látszott is az eredményemen. Ma nagyon nehezen ment. Olyan érzésem volt, mintha az összes végtagomra több kilós súlyokat raktak volna. Alig bírtam tartani a gépem. Sajnálom, hogy a betegségem miatt nem tudtam előrébb végezni, hiszen a tegnapikat alapul véve reális esélyem volt arra, hogy az első tizenötből induljak."
(origo/MTI)
Talmácsi a legjobb hondás Jerezben/motor/20060324talmacsi.html
Utolsó kommentek