Itt tudsz a posztjaidhoz címkéket felvenni. Írd be a kívánt címkét a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra vagy nyomj egy entert. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a címke. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahány címkét fel szeretnél venni. A felvett címkéket a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezzel a dátummal jelenik meg a posztod, és ennek megfelelően fogja elfoglalni a helyét a blogod posztfolyamában. Érdemes az első publikált mentés dátumát megadni ide.
Ez lesz a posztod webcímének az a része, amely a blogod webcíme után jelenik meg. Pl: azenblogom.reblog.hu/ez-a-poszt-urlje. Fontos, hogy ide se speciális karaktereket, se szóközt nem tudsz megadni. Ezt a mezőt egyáltalán nem kell módosítanod, ha nem akarod.
Ha adminjogokkal is rendelkezel, itt kiválaszthatod, a blogodon dolgozó melyik szerző neve alatt kívánod publikálni az anyagot.
Ha meztelenkedés, vagy egyéb olyan tartalom van a posztban, amelyet nem kéne gyereknek látnia, itt az IGEN opciót kell választanod. Ekkor bárki, aki megnyitná a posztodat, egy olyan oldallal találja szembe magát, ahol meg kell erősítenie, hogy elmúlt 18 éves.
Itt minden esetben érdemes olyan elemeket megadni, amelyek jól lefedik a bejegyzés valós tartalmát. Kevesebb költőieskedés, több lényeg. Alapesetben a SEO mező első megnyitása előtti utolsó állapot szerint másolja ki a blogbejegyzésből a megfelelő elemeket a rendszer.
A keresőmotorok és a közösségi oldalakra való megosztás esetén ez a cím fog megjelenni, és ezt elemzik az említett rendszerek.
Hasonlóan működik, mint a SEO cím, csak ez értelemszerűen a bejegyzésed rövid leírása legyen.
Azok a kifejezések, amelyek szerinted a legjobban fedik a bejegyzést. Hasonlóan működik, mint a címkézés.
Írd be a kívánt kulcsszót a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a kulcsszó. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahányat fel szeretnél venni. A felvett kulcsszavakat a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezt a szerkesztőfelületen is meg tudtad már adni. Ez az a kép legyen, ami a lehető legjobb illusztrációja a bejegyzésednek, mert a közösségi megosztásoknál, kiemeléseknél, keresések során ezeket fogja a bejegyzéseddel társítani a rendszer.
A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Végre-valahára megérkezett az a Suzuki GSR 600-as, amellyel ebben a szezonban fogunk szaladgálni közutakon és versenypályákon egyaránt. A dobozból frissen kicsomagolt paripa jelenleg a rendszámára vár.
A Full-Gas Budaörsi úti szalonjába végre megérkezett az a doboz, amelyben egy piros Suzuki GSR 600-as várta, hogy kiszabadítsák. A jeles eseményen peresze mi is ott voltunk, hiszen mégiscsak ezen a motoron fogjuk a szezon nagy részét eltölteni, amelyről természetesen részletesen beszámolunk a későbbiekben. A motor jelenleg a rendszámára vár, utána gépátvétel és bejáratás, aztán uzsgyi. Teszt, videó hamarosan.
A típusról egyébként annyit érdemes tudni, hogy egy vadonatúj modellről van szó, a GSR a 2005-ös GSX-R 600-as erőforrását kapta - némi módosítással persze -, míg fizimiskáját tekintve az évekkel ezelőtt bemutatott B-King tanulmánymotorra hajaz. A Kayaba rugóstagokat elől-hátul lehet állítani, a váz pillekönnyű alumínium, akárcsak a megerősített lengővilla, amely stílusában a korábbi GSX-R-eken megfigyelt darabokra emlékeztet. A teljesítmény papíron 98 lóerő körül van, amit 12 ezres percenkénti fordulat környékén ad le a soros négyhengeres blokk.
Múltidéző tanulmány a Suzukitól/motor/ujdonsag/20051011multidezo.htmlMegépítették a Suzuki B-Kinget/motor/ujdonsag/20050928megepitettek.htmlFelfrissül a Suzuki Bandit/motor/ujdonsag/20050927felfrissul.htmlKét új sportmotor a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050926ketuj.htmlSuzuki-újdonságok 2006-ra/motor/ujdonsag/20050907suzuki.htmlVadonatúj modell a Suzukitól/motor/ujdonsag/20050905vadonatuj.htmlFelöltöztették a Suzuki SV-t/motor/ujdonsag/20050128feloltoztettek.html
Utolsó kommentek