Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Birkatranszport mopeddel

A kosár egyértelműen jelzi, milyen praktikus jármű a Babetta, és büszke vezetője mellett milyen hasznos áruszállítási funkcióra is befogható. Kreatívabb pillanatomban biztos hosszasan sorolnám, mit vihetünk egy kismotorral: városban aktatáskát (szorosan gumipókozva a tolvajok ellen), falun tojást (gondosan párnázva a töréskár ellen), esőkabátot, hálózsákot, kisszatyrot - és esetleg beugrana egy, a műanyag kosár biztonságából érdeklődően nézelődő pincsi jellegű kiskutya képe.

Nehéz logisztikai helyzetbe kerülnék, ha ilyen szerény fantáziával magyar újságíró helyett holland farmer lennék.



A némely képen határozottan Scherer Pétert idéző Nick Honig láthatóan élvezi az AFP fotósának figyelmét, amint átszeli stompetoreni birtokát mopedjével, az viszont nem ennyire egyértelmű, mennyire örömteli birkája számára az utazásnak ezen gépesített formája.

Fotó: Koen Suyk (AFP)

(Még több kép ember, állat és gép viszonyáról a kép alatt, a galériában)

Ha nem feltételezném, hogy Nick érző szívű gazda, aki napokig nem tudna mosolyogni, ha elhalálozna valamelyik állata, egészen szörnyű dolog is eszembe jutna.

0 Tovább

Babetta a repülők között

Szerencsére a legutóbbi hétvége sem telt el Babetta nélkül: ezúttal egy szép állapotban lévő 210-est csíptem el néhány vitorlázógép mellé letámasztva a hűvösvölgyi reptéren. Hiába, aki a repülés szerelmese, egyértelmű, hogy a földön Babettával jár.



Véleményeket, ötleteket, Babettás élményeket, fotókat, sztorikat és videókat erre a címre várjuk.

0 Tovább

Álomlány Babettával

Annak idején a Jawa motorgyár marketingesei pontosan tudták, mi kell a népnek, és ők is bevetették a motor és bombázó ellenállhatatlan párosát. A csábosan kamerába néző leányzó korával kapcsolatban vannak ugyan fenntartásaink, ám se ez, se a rafináltan felhúzott fürdőruha ne vonja el a figyelmünket a Babetta elképesztően szép fehér felnijeiről.



Nem titkolt szándékunk, hogy egy Lányok Babettával munkacímű képgalériával lepjük meg olvasóinkat, ezért akinek van ilyen tematikájú képe, azt tárt karokkal várjuk erre az emailcímre.

0 Tovább

Gombnyomással tüntette el rendszámát egy motoros

Rendszámtábláját egy kis villanymotorral le- és felhajtó 22 éves motoros ellen folytat eljárást a rendőrség Nógrád megyében.



Gombnyomásra eltűnő rendszámhttp://www.origo.hu/motor/20060203fesz.htmlEgyhónapos rendszám-razzia Budapestenhttp://www.origo.hu/auto/20080814-egyhonapos-rendszamrazzia-budapesten.htmlA szigorítás óta potyognak a rendszámokhttp://www.origo.hu/auto/20080729-a-rendszam-leszerelesevel-trukkoznek-a-gyorshajtok-elvennek-toluk-a.html

A rendőrök a 2-es főút tereskei elágazójánál vasárnap figyeltek fel a felhajtott rendszámmal közlekedő   motorkerékpárra. Mivel így a jármű érvényes jelzés nélkül vett részt a közúti forgalomban, a rendőrök a motoros után eredtek és megállították, de akkora a rendszámtábla már szabályosan a helyén volt.

Mint az alaposabb vizsgálat után kiderült, az azonosító táblát kis villanymotor segítségével mozgatta a férfi, emiatt szabálysértési eljárás indult ellene. A járművet soron kívüli műszaki vizsgálatra rendelték be - mondta a megyei főkapitányság szóvivője.

A rendszám le- és felhajtása egyébként nem új találmány, néhány éve mi is beszámoltunk erről a trükkről, akkor egy olasz motoros blogon közzétett videó mutatta be a rendszámot eltüntető szerkezetet.

0 Tovább

Miért Gyula bácsi Babettáját?

Végignyálaztunk egy rakás hirdetést, legalább ennyit telefonáltunk, majd elmentünk Babetta-nézőbe, hogy végül megvegyük Gyula bácsi piros csodáját, amelyet szó szerint életre kellett tekerni. Rutinból elvittük szervizbe egy alapos átnézésre és tisztításra, de végül majdnem annyit költöttünk rá, mint amennyibe került. Sokan kérdezték: miért pont ezt kellett megvenni és egyáltalán kellett ez nekünk? Kellett.



Némi magyarázat a vásárlásra: fontos preferencia volt, hogy a motor jó állapotban legyen, hiszen egyikünk sem rendelkezett mélyebb Babetta-szerelési ismeretekkel, de legalább ilyen sokat nyomott a latba, hogy minél fiatalabb, lehetőleg 210-es típus vegyünk, elvégre egy "sereg dolgot" korszerűsítettek rajta. Ez az oka annak, hogy nem a tökéletes állapotúra restaurált bordó veteránt vettük meg, amely igaz, hogy az első pedálmozdulatra indult, ám a nyergében érezni lehetett, hogy 33 kemény év van mögötte. Az emelkedőn csak lépésben ment fel, és sík úton is csak egy tempós biciklizés sebességét értük el vele. Ez egy kert- vagy kisvárosban lehet, hogy tökéletes, nekünk a városi dzsungelharchoz viszont ennél több kellett.

A garázsból kitolt roncs szóba sem jöhetett, és bár elsőre Gyula bácsi Babettája is nehezen akart beindulni, ám ez nem is csoda egy év álldogálás után, sőt kifejezetten pozitívnak vettük, hogy egyáltalán életre kelt némi huzigálás hatására. Ugyancsak jó pont volt, hogy Gyula bácsi egy rakás pénzt költött előzőleg a motorra, azt viszont nem tudhattuk, hogy a "gondos szervizben" maradandó károsodást szenvedett szerencsétlen Babettánk.

Vettünk tehát 38 ezerért egy viszonylag fiatal és jónak vélt Babettát, amire még rá kellett költeni 30-at, hogy használható legyen, így jelenleg 68 ezernél tartunk. Ez a terveinkhez képest sok, nem erre számítottunk, kár lenne tagadni, de még így is csak egy közepes bicikli áránál tartunk, és van egy TUTIRA üzembiztos Babetta a garázsunkban.

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek