Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szandálos tűzoltó fémkosaras Babettán

A tűzoltóság rendszeréből kivont védősisakot egy nyugdíjas tűzoltó újra hasznosítja, bukósisakként szolgál a Jawa mopeddel közlekedő tűzoltó fején - szól a Mezőkövesden, 2003. június 29-én készült kép melletti rövidke leírás.

Micsoda finom részletekről marad le, aki megelégszik az egy mondattal és a képre vetett pillantással!

Valóban különleges a szürke tűzoltósisak, bár élek a gyanúval, hogy motorosbaleseteket nem szimuláltak a fejlesztésénél, reméljük, büszke gazdája azóta is épségben rója alatta a kilométereket. Feltétlenül említést érdemel azonban a műanyaghullámpala-sárga szemüveg, amely nem csak napsütésesnek láttatja a szürkébb hétköznapokat, hanem a menetszéllel utazó rovaroktól is véd. A bukósisakkal magasabbra emelt védelmi szint a mezítlábas szandállal csökken ugyan némileg, de talán kompenzálja a befülledt fejbúb okozta magasabb testhőmérsékletet.

Súlyos hiba lenne, ha nem vennénk észre, milyen jelentős sportkipufogó fokozza a Babetta teljesítményét - hiába, nem jutott mindenkinek az erősebb 210-es verzióból, amilyen a miénk is, a képen is a régebbi, 207-es típus látható.

Szervizes videónkból látszott, elég egy platón töltött félóra, hogy megváltozzanak a műanyag bevásárlókosár derékszögei - itt ez nem fordulhat elő; gondos lakatosmunka és jó ízlés eredménye a strapabíró, a moped színével harmonizáló fémkosár.

Az pedig természetes, hogy egy nyugállományú tűzoltó kizárólag piros Babettával járhat. De lássuk végre, milyen is a részleteiben is kiváló fotó egyben (a képre kattintva nagyban is):



Fotó: H. Szabó Sándor (MTI)

0 Tovább

Majdnem legyorsultunk egy Lamborghinit

Azt gondoltuk, jó ötlet lesz egy 640 lóerős Lamborghinivel gyorsulni a Babettánkkal. Motorunk szerint nem volt az, annyira megrettent a versenytől, hogy inkább lerobbant.



Vida kolléga keze ügyében mostanában megfordult az autós világ pár gyöngyszeme: a ugyan még megúszta a Babettával való erőpróbát, de a Lamborghini Murciélago LP 640-nél már semmi sem akadályozta meg, hogy összemérjük az olasz és csehszlovák technika erejét. Az egyik oldalon 12 henger, 640 lóerő, a másikon egy henger és (papíron) 2,4 lóerő feszült egymásnak, pontosabban csak feszült volna, ugyanis Babettánk a gyorsulás helyszínére még bőszen elpöfögött, de a rajtot már nem érte meg - egyszerűen a klinikai halál állapotába helyezte magát.

Fotó: Páyi Zsófia [origo]

Ekkor még tényleg átfutott rajtam, hogy adok neki egy méter előnyt

Szégyenszemre kerékpár üzemmódba kellett visszakullogni a mélygarázsunkba a V12 Lambo morgásától kísérve. Természetesen nem adjuk fel: szerviz, tuning és megpróbálunk egy erősebb autót szerezni a gyorsulásra. Nem mellesleg a képeken látható Murciélagóról hamarosan teszt és videó készül az [origo] autós szekciójába.

Fotó: Páyi Zsófia [origo]

Nem bírta a feszültséget szegény kis Babettánk, itt már gyakorlatilag halott volt

 

Véleményeket, ötleteket, babettás élményeket, fotókat, sztorikat és videókat erre a címre várjuk.

0 Tovább

Aprilia-győzelem az ezres sportmotorok harcában

Idén némileg változott a legnagyobb európai motoros újságok által szervezett Masterbike nevű megmérettetés, mert egy új kategóriában eresztették egymásnak a legújabb ezres sportmotorokat. A Master Superbike nevű viadalt az Aprila RSV4 nyerte.



Az idei Masterbike összehasonlító versenyt rendhagyó módon az egyes kategóriákban külön-külön rendezték meg. A hatszázas kategóriát már korábban megnyerte a felfrissített Triumph 675 Daytona, míg az ezres négyhengeres kategóriát az új GSXR 1000-es. A V2-es kategóriát nem rendezték meg, helyette Misanóban a Mastersuperbike derbire került sor, ahol összeeresztették az egész ezres mezőnyt.

Ennek elsősorban az volt az oka, hogy sem az új Aprilia RSV4-et, sem pedig a BMW S 1000 RR-t nem akarták kihagyni a versenyből. Végül ez a cél csak félig teljesült, a BMW ugyanis csak nyártól lesz elérhető és a bajorok nem vállalták a megmérettetést. A szabályokban fontos változás volt, hogy ezúttal minden gyártó a saját választása szerinti, utcán is engedélyezett, sportgumit tehetett a motorjára, slicket és kifejezetten pályagumit tehát ezúttal sem. Csak az érdekesség kedvéért: a Yamaha Michelint használt, a Honda és a Suzuki Bridgestone-t, míg az olaszok Pirellit.

A nyolc szupersportgépet (Aprilia RSV4, Suzuki GSXR, Ducati 1198, Yamaha R1, KTM RC8, Honda CBR 1000 RR, Kawasaki ZX10R, MV Agusta F4) a misanói versenypályán eresztették egymásnak, ahol szokás szerint nem csupán a köridőket mérték, hanem különböző szempontok szerint pontozták őket a különböző országokból hívott újságírók és versenyzők. Külön-külön értékelték, az erőforrást, a váltót, a fékeket, az ergonómiát és a kezelhetőséget, valamint a szubjektív benyomás is szerepet kapott. A köridők alapján az Aprilia bizonyult a leggyorsabbnak, ami egy teljesen új modell esetében különösen jó eredmény, az meg már csak hab a tortán, hogy a pontversenyben is az RSV4 győzött egy hajszállal a Suzuki GSX-R előtt. A pontverseny harmadik helyén a Ducati és a Honda végzett, ez utóbbi érdekessége, hogy az új elektronikus ABS-szel szerelt tesztmotor vett részt a viadalban.

 

A legjobb köridők:

A pontverseny eredménye:

1.

Aprilia RSV4 - 1.45,367

Aprilia 9.3

2.

Suzuki GSXR 1000 - 1.46.500

Suzuki 9.2

3.

Honda CBR 1000 RR C-ABS 1.46.866

Honda 9.1

4.

KTM 1190 RC8 R 1.46.966

Ducati 9.1

5.

Kawasaki ZX10R 1.47.067

KTM 8.9

6.

MV Agusta F4 1078 RR 1.47.234

Kawasaki 8.9

7.

Ducati 1198S 1.47.234

Yamaha 8.9

8.

Yamaha R1 1.47.733

MV 8.8



0 Tovább

Veszélyes üzem a túlpakolt segédmotor

Teljes mértékben elhatárolódunk az alábbi videó tartalmától, amelyben egy végletekig túlpakolt Babetta-szerű kismotor okoz tragédiát. Csak remélni tudjuk, hogy már az ölebeknek is jár dublőr.

 

Véleményeket, ötleteket, Babettás élményeket, fotókat, sztorikat és videókat erre a címre várjuk.



 

0 Tovább

Manka és Csibészke vigyáz a Babettánkra

A kezdeti, kissé öncélúan agresszív kilengés után végre megtaláltuk a tökéletes Babetta-kulcstartót: ezentúl Manka és Csibészke fityeg a kulcs végén, potom 750 forintért.



Sorban állás közben, egy benzinkúton láttam meg a képeken látható kincset, amelyet természetesen nem lehetett otthagyni. A választék egyébként meglehetősen bőséges volt, Manka és Csibészke megkapó kettősén kívül még Rumcájsz is kapható volt, amint bőszen szegezi tölcséres pisztolyát. Végtelen fájdalom, hogy ez utóbit elhagytam a hazafelé tartó úton, de így legalább elmaradt a választás körüli feszültség, hogy családi idill vagy harcra kész betyár.

Forrás: [origo]

750 forintért szinte ajándék volt ez a megkapó páros


A Csehországból származó termék egyébként egy korábban viccesnek gondolt, ám sajnos túlságosan agresszív üzenetet hordozó kulcstartót küld a fiók mélyére: a Vadnak születtem! feliratú táblácskával végleg végeztünk!

Forrás: [origo]

A fiók mélyére kerül a régi agresszor kulcstartó


Tovább fokozva a nosztalgikus hangulatot, íme egy remek Rumcájsz epizód, amelyben óriásokkal konfrontálódik a család, egy borz életveszélybe kerül, valaki kővé válik mérgében, a happy end azonban ezúttal is garantált.



Rumcájsz - A harag súlya

Véleményeket, ötleteket, Babettás élményeket, fotókat, sztorikat és videókat erre a címre várjuk.

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek