Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BMW-újdonságok Olaszországból

A jelek szerint a BMW folytatja az elmúlt évek modelldömpingjét, ugyanis a Milánói Motorkiállításra nem kevesebb, mint öt új modellel készültek.



Jönnek a soros kéthengeresekleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0511/20051124bmw6.jpg',50,50)Nagyobb képMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582

F800 S/ST

A BMW taktikusan kivárt újdonságainak bemutatásával, így aki szeptemberben ellátogatott a Párizsi Motorszalonra, csak a HP2-es endurót tapogathatta meg, a többit Milánóra tartogatta a gyár. Ennek szellemében az olaszországi kiállításra ellátogató nagyérdemű láthatta először élőben a - korábban már diszkréten beharangozott - F800 S sporttúragépet, és annak egy kissé felöltöztetett, csomagtartókkal felcicomázott változatát, az ST-t. A két modellben egy vadonatúj fejlesztésű kéthengeres, 800 köbcentis blokk dolgozik, amit a Rotax ausztriai gyárában készítenek. A mintegy 80 lóerős erőforrások úttörőnek számítanak a BMW történetében, hiszen a bajor gyár még soha nem alkalmazta a soros kéthengeres elrendezést.

Az érdekes formájú motorok egy sereg különleges technikai megoldást vonultatnak fel: ilyen például az egykarú lengővilla és a fogasszíj-hajtás, amit a 650-es Scarveren alkalmazott először a BMW. Az ST (Sport Tourer) kivitelről annyit kell még tudni, hogy nagyobb idomzatot és szélvédőt kapott, továbbá az üléspozíciót is kényelmesebbre szabták a sima S változathoz képest. Látványos kiegészítő még az alumíniumból készült csomagtartó-készlet is, amely alapáron jár az ST kivitelhez.

K1200 GT

Az anyagilag jól eleresztett túrapártiaknak valószínűleg kedvesen cseng a K1200 GT elnevezés, így elsősorban nekik lehet jó hír, hogy 2006-ra teljesen megújul a luxuscirkáló. Az új Grand Turismo a divatosabb külsőn túl megkapta a nagysikerű K1200 S/R modellpáros vadonatúj négyhengeres blokkját, így ennek köszönhetően már 150 lóerővel gazdálkodhat jövőre a GT büszke tulajdonosa. A gazdag alapfelszereltségen (pl.: ABS, állítható ülés, szélvédő és kormánymagasság) túl természetesen egy sereg opcióval lehet még tovább növelni az árcédulán szereplő összeget, ilyen például az elektronikusan állítható futómű, vagy az ülésfűtés.

Új sportos motor készül a BMW-nél/motor/ujdonsag/20050914ujsportos.htmlLimitált szériás Adventure a BMW-től/motor/ujdonsag/20050607limitalt.htmlVadonatúj terepmotor a BMW-től/motor/ujdonsag/20050419vadonatuj.htmlKét vadonatúj modell a BMW-től/motor/ujdonsag/20041201ketvadonatuj.html
0 Tovább

Talmácsi: A sebesség olyan, mint a szex

A tények röviden: a Csúcssebesség Hete alkalmából a Discovery Channel kedden sajtótájékoztatót tartott. A díszvendégek Talmácsi Gábor és Baumgartner Zsolt voltak, akik versenyeztek egy jót.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0511/20051123talmacsi2.jpg',50,50)Nagyobb képTalmácsi Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466

Összecsapott Talmácsi Gábor és Baumgartner Zsolt. Na nem motorral, még csak nem is versenyautóval, a helyszín a Sportaréna Arénakart Center volt, ahol távirányítású, benzines "Monster", illetve elektromos modellek terelgetésében mérte össze erejét hazánk első F1-es pilótája, illetve a gyorsasági motoros vb 125 köbcentis kategóriájának idei harmadik helyezettje. Az apropó a Discovery Channelen most futó Csúcssebesség Hete volt, a sajtótájékoztatón a csatorna beszélt jövő évi terveiről is.

Talmácsi és Baumgartner meg arról, hogy mit jelent számukra a sebesség, kettejük közül frappánsabban a KTM-től a Honda Scot-istállóhoz igazoló Talma fogalmazott. "Kell ez az érzés" - fogalmazott tömören, majd belelendült. "Biztosan hülyén, esetleg elcsépelten hangzik, mégis, ha a sebességet valamihez hasonlítanom kell, azt mondom, majdnem olyan, mint a szex. Mindenki próbálja ki, milyen padlógázzal száguldani!"

A távirányítós versenyen se Baumgartner, se Talmácsi nem harcolt ki "döntő fölényt", döntetlenközeli eredmény született.

Talmácsi aláírt a Hondához/motor/20051116talmacsi.htmlTalmácsi sporttörténelmet írt/motor/20051106talmacsi.html
0 Tovább

MotoGP: Pedrosa váltja Biaggit

Az amerikai Nicky Hayden és a spanyol Daniel Pedrosa áll rajthoz a jövő évi futamokon a gyorsaságimotoros világbajnokság elitkategóriájában, a MotoGP-ben érdekelt Repsol Honda színeiben.



Hayden már a legutóbbi három szezonban is a japán motorgyár első számú istállójánál versenyzett, míg az idén sorozatban harmadik 250 kcm-es vb-címét begyűjtő Pedrosa az olasz Max Biaggit váltja.

A 24 éves amerikai motoros egy futamgyőzelmet szerzett a 2005-ös szezonban, amelynek összetett pontversenyét a harmadik helyen zárta.

MotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.html
0 Tovább

Különleges szériával ünnepel a Honda

A japán motorgyár egy különleges CBR600RR szériával ünnepli a MotoGP-ben aratott győzelmeit. A gyönyörű replikák a következő év elején érkeznek.



Annak ellenére, hogy a Honda idén sem tudta megszorongatni a versenypályákon Valentino Rossit, mégis kiad egy replikasorozatot, amellyel a MotoGP-ben jeleskedő olasz Gresini csapat munkája előtt tiszteleg. A képeken is látható Telefonica Movistar mintázat Marco Melandri és Sete Gibernau RC211V versenyparipáin virított az idei szezonban, így a márka és a csapat rajongóinak szinte kihagyhatatlannak tűnik az ajánlat.

A speciális fényezést a CBR600RR sportmotorokhoz lehet majd megrendelni. A hazai ár egyelőre ismeretlen, ám viszonyítási alapunk már van, ugyanis Ausztriában - az alapáron felül - 340 eurót kérnek az egyedi megjelenésért.

Forrás: [origo]

Légzsákos motorkerékpár a Hondától/motor/ujdonsag/20050909legzsakos.htmlMég mindig jó: Honda Hornet 600/motor/teszt/20050906megmindig.htmlAz erő vele van - Honda CB 1300 S/motor/teszt/20050825azero.htmlMenetpróba - Suzuki Bandit 650S és Honda CBF 600S/motor/teszt/20050510menetproba.html
0 Tovább

Rossi legyőzte McRae-t

A hétszeres gyorsaságimotoros világbajnok ezúttal négy keréken bizonyította tehetségét, az elmúlt hétvégén tartott Monza-ralin legyőzte a legendás Colin McRae-t.



leftRekordáron kelt el Rossi ruhája/motor/20051115rekordaron.html

A '95-ben világbajnoknak koronázott ralilegenda csak asszisztálni tudott a hétvégén Valentino Rossinak, aki 48 másodpercet vert McRae-re egy Subaru Impreza volánja mögött. A Monza-ralit azonban mégsem az olasz motoros nyerte, hanem honfitársa, Rinaldo "Dindo" Capello, akinek ez volt a harmadik monzai diadala.

A Skoda Fabia WRC-vel induló McRae-nek ráadásul nem csupán a gyorsasági szakaszokon nem jött ki a lépés, hanem a versenyt lezáró 1,5 km-es Master Show viadalon sem: a fináléban is kikapott Rossitól, aki az összetettben másodikként fejezte be a versenyt.

Rossi újra F1-es autót tesztelt/motor/20051111rossi.htmlF1: Fisichella Rossit piszkálja/auto/sporthirek/f-1/20051020f1fisichella.htmlValentino Rossi Talmácsinak ad igazat/motor/20051005valentino.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek