A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A Harley-Davidson visszahívást írt ki minden, 2006-os évjáratúnak jelölt Dyna motorra, mert előfordulhat, hogy a motor tévesen a váltó üres pozícióját jelzi, holott a váltó valamelyik sebességi fokozatban van.
Az akcióban 13 400 darab, a Dyna családhoz tartozó motor érintett, amelyek 2005. július 9. és október 19. között készültek, a milwaukee-i üzemben.
A visszahívás a gyárnak körülbelül ötmillió amerikai dollárjába kerül majd, hiszen amellett, hogy elvégzik a hiba kijavítását, a motorokat tréleren szállítják el tulajdonosaiktól, mindezért pedig egy centet sem kérnek az ügyfelektől.
A tervezettnél kevesebb motort gyárt a Harley/motor/20050413atervezettnel.htmlRekordnyereség a Harley-Davidsonnál/motor/20050120rekordnyereseg.html
Az emberi leleményességnek állított mozgó szobrot egy ázsiai fiatalember, aki a roncstelepről válogatott alkatrészeket motorjához.
Férfi Szalonnázó/auto/20051107ferfi.html
A vagány külsejű chopper az újrahasznosítás jó példája is lehetne, ugyanis szemmel láthatóan minden eleme a kukából, illetve a roncstelepről került elő. A kerekek korábban egy teherautó alatt gurulhattak, míg a rozsdás csövekből összehegesztett és csavarozott vázdarabok eredetét csak a készítője tudhatja.
Akárcsak a legtöbb "alkatrész", az erőforrás sem motorokba lett tervezve, de ez szemmel láthatóan nem visszatartó erőként, hanem vezérelvként lebegett az építő szeme előtt. Külön stilisztikai bravúr a minimalista ülés és sárhányó is, amelynek jobb oldalán az akkumulátor, míg balján a benzintank kapott helyet.
A hétszeres motoros világbajnok Valentino Rossi a malajziai Sepangban próbálhatta ki a jövő évi versenygépének prototípusát. Annak ellenére, hogy egy kisebb műszaki hiba csúszott a programba, az olasz klasszis pozitívan nyilatkozott az eddigi eredményekről.
leftMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.htmlRossi fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=28928
A Yamaha gyári csapata hétfőtől szerdáig teszteli a legújabb MotoGP versenymotorjuknak prototípusát a malajziai Sepangban, ahol máris bíztató eredmények születtek. Az idei évben is világbajnokká koronázott Rossi nagyon pozitívan nyilatkozott az eddigi teszteredményekről, pedig egy apróbb műszaki hiba miatt ki kellett cserélni a prototípus motorját - írja a motogp.com.
"Az a motor, amellyel jövőre fogunk versenyezni, más lesz, mint a most tesztelt modell, de máris sokkal stabilabbnak érzem fékezés közben a gépet, mint az idei motoromat, amely egy kicsit izgága volt a féktávokon" - nyilatkozta az olasz klasszis, hozzátéve, hogy a gépet némileg erősebbnek és jobban kezelhetőnek érzi. A csapat szerdán este pakol össze Malajziában, ám még ezelőtt a Yamaha másik favoritja, az amerikai Colin Edwards is megkergeti az új motort.
A malajziai pályán egyébként jó pár csapat készül a jövő évi szezonra, így össze lehet hasonlítani a nemhivatalos keddi teszteredményeket:
1. Valentino Rossi (ITA) Gauloises Yamaha Team, 2'02.61 2. Marco Melandri (ITA) Honda, 2'02.65 3. Toni Elias (SPA) Honda, 2'02.78 4. Colin Edwards (USA) Gauloises Yamaha Team, 2'02.94 5. Carlos Checa (SPA) Honda, 2'02.96 6. Nicky Hayden (USA) Honda, 2'03.05 7. John Hopkins (USA) Suzuki, 2'03.10 8. Dani Pedrosa (SPA) Honda, 2'03.15 9. Shinya Nakano (JPN) Kawasaki, 2'03.52 10. Casey Stoner (AUS) Honda, 2'03.56 11. Chris Vermuelen (AUS) Suzuki, 2'04.50 12. Randy du Puniet (FRA) Kawasaki, 2'04.50 13. James Ellison (GBR) Yamaha, 2'05.52
Rossi legyőzte McRae-t/motor/20051121rossi.htmlRekordáron kelt el Rossi ruhája/motor/20051115rekordaron.htmlRossi újra F1-es autót tesztelt/motor/20051111rossi.htmlTalmácsi ötödik, Rossi világbajnok lett Malajziában/motor/20050925talmacsi.html
Talma szeptemberben ellopott, jótékonysági célra szánt sisakja, nem került elő, ezért a versenyző most a világbajnokság alatt használt bukósisakját árverezteti el.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0508/20050831talmacsi3.jpg',50,50)Nagyobb képKirabolták Talmácsi Gábort/motor/20050906kiraboltak1.htmlTalmácsi beteg gyerekeknek gyűjt/motor/20051006talmacsi1.htmlTalmácsi Gábor rajongói klubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466
Továbbra sem került meg az a Talmácsi Gábortól ellopott egyedi, "koronás" bukósisak, amelyet a motorkerékpáros a gyorsasági világbajnokság brnói futamán viselt, és amelyet a Heim Pál Kórház megsegítésére szeretett volna elárverezni, ezért úgy döntött, hogy egy másik sisakot ajánl fel licitre.
A talma.neteyes.hu internetes címen - amely a www.talma.hu oldalról is elérhető - december 14-ig lehet ajánlatokat tenni arra a bukósisakra, amelyben Talmácsi az első vb-futamát megnyerte, június 5-én, Mugellóban.
Az árverés - már élőben - december 16-án, a versenyző évadzáró rendezvényén folytatódik, amelyen részt vesz az addig legnagyobb összegeket felajánló három érdeklődő is. A sisak kikiáltási ára 200 ezer forint.
A 125 kcm-es kategóriában vb-bronzérmes Talmácsi menedzsmentje október elején nyitott egy bankszámlát is az adományok fogadására.
Talmácsi: A sebesség olyan, mint a szex/motor/20051123talmacsi.htmlTalmácsi aláírt a Hondához/motor/20051116talmacsi.htmlTalmácsi sporttörténelmet írt/motor/20051106talmacsi.html
A stagnáló autópiac mellett valósággal száguld a motoros piac Magyarországon, habár az elmúlt évek lendületéből jelentősen visszavett a januárban bevezetett regisztrációs adó és a szeszélyes időjárás. A márkák sorrendje változatlan, ám a különbségek egyre jobban csökkennek.
Japán uralom a nagymotorok közöttleftRengeteg motoros teszthttp://www.origo.hu/motor/teszt/index.htmlA Párizsi Motorszalon újdonságai/motor/ujdonsag/20051004aparizsi.htmlMotorok a Budapesti Autószalonon/motor/20051027motorok.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582
A tavalyi év kiemelkedőnek számító, közel 60 százalékos növekedése idén már biztosan nem fog megismétlődni az új motorkerékpárok piacán, ám a kereskedők többségének így sem lehet oka a panaszra, hiszen legtöbbjük jelentős forgalomnövekedést regisztrálhatott. A piac növekedése azért is nagy szó, mert az év elejétől a motorokra is bevezették a regisztrációs adót, továbbá a szeszélyes tavasz és nyár sem tett jót az eladásoknak. Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy a növekedés motorját az ötven köbcentis robogók jelentik, ami kedvező ár/érték arányuknak és az egyre több piaci - főleg távol-keleti - szereplőnek köszönhető. A piacot a Suzuki vezetésével továbbra is a japán márkák uralják, ám a különbségek egyre kisebbek: az év első tíz hónapjában 2951 Suzuki márkájú motor fogyott, második a Yamaha 2709-cel, míg a harmadik helyen változatlanul a Honda áll 2581 darabbal.
Bajók Gábor, a Magyar Suzuki Rt. motoros részlegének vezetője kiemelte, hogy az előző évhez viszonyított lassulás ellenére is kiemelkedően teljesít a hazai motoros piac, amely növekedését tekintve nem csupán régiónkban, de Nyugat-Európában is egyedülállónak mondható. Érdekes jelenség, hogy a márka eddig legnagyobb darabszámban eladott motorja (október végéig 286 db) nem a bestsellernek számító, középkategóriás modellekből kerül ki (SV650, DL650, GS500), hanem egy csúcskategóriás sportmotor, az ezer köbcentis GSX-R volt. Bajók szerint a motoros piac jövőre tovább lassulhat, amelynek oka, hogy mind több szereplő jelent/jelenik meg az amúgy is egyre telítettebb környezetben.
A Yamaha 305 darabbal növelte eladásait az év első tíz hónapjában a tavalyi esztendő hasonló időszakához képest, amit Hirtling Gábor, a Yamaha Motor Hungária Kereskedelmi Kft. motorkerékpár menedzsere úgy kommentált, hogy ennél valamivel többet vártak az idei évtől. A piac megtorpanásának okai között a szakember a regisztrációs adó bevezetését, a kedvezőtlenebb időjárást és az érdeklődők rosszabb hitelképességét említette. "Úgy gondolom, hogy a következő években még várható fejlődés, de talán nem olyan mértékű, mint 2000 és 2004 között. A márka legkeresettebb modelljei az FZ6-os, XVS 1100 A, a 125-ös kategóriákban az új YBR 125, az XT 125-ös, az XT 660 és az YQ 50 Aerox modellek voltak. Jövőre jó néhány 2006-os újdonsággal jelenünk meg a hazai piacon, így remélem, több kategóriában lehetünk sikeresebbek" - tette hozzá Hirtling.
A harmadik legnagyobb értékesítési számot produkáló Honda 238 darabbal növelte eladásait októberig bezárólag, ami 2581 eladott kétkerekűt jelent az első tíz hónapban. "Ennél messze többet vártunk" - mondta az [origo] megkeresésére Szloboda Tamás, a Honda Hungary Kft. motorkerékpár értékesítő vezetője, aki idén is 25-30 százalék körüli növekedésben bízott. Szloboda kiemelte, hogy várakozásokon felül alakultak az októberi és novemberi eladásaik, ám a jövő évet már nem látja ilyen rózsásan a szakember, hiszen "januártól jelentősen nő a regisztrációs adó, ami így is aránytalanul nagy teher a motorokra, az árakat és a használati értéket összehasonlítva". A márka bestsellere egyértelműen a 102 köbcentis Lead robogó volt (az első tíz hónapban 309 db), ami elsősorban az árcédulán szereplő alacsony összegnek köszönhető. Szintén telitalálatnak bizonyult a CBF sorozat: a 250 köbcentisből 201, az 500-asból 74, míg a 600-as változatból 188 darab fogyott október végéig.
Stagnáló autó-, száguldó motorpiac/auto/gazdasag/20050117stagnalo.htmlLendületben a motorpiac/motor/20041012lenduletben.html
Utolsó kommentek