A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Sokan elsiklanak felette, vagy nincsenek is tisztában azzal az egyszerű ténnyel, hogy a motor arra megy, amerre nézünk. A fenti mondat persze túl egyértelműnek hangzik, pedig kanyarodás közben nem kevés önuralmat és koncentrációt igényel, hogy mindig a kanyar kijáratát szuggeráljuk és ne rettegve bámuljuk az egyre közeledő útszéli padkát, vagy méretes kátyút, mert akkor úgyis ott kötünk ki.
Aki végignézi az erről szóló videónkat, az megtudhatja Szabó Attilától, hogy mi is az összefüggés a papírvágás és a motorozás között, továbbá egy jó pár túlélési tippet kaphat.
Motoros suli az [origo]-n/motor/20060224motoros.html
Magyarországon egyedülálló módon, egy virtuális motoros tanfolyamot indítunk, hogy mire megjön a jó idő, már mindenki kellő elméleti tudás birtokában kezdhessen el gyakorolni.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060224motorsuli.jpg',50,50)Nagyobb képRobogók húzzák a motorpiacot/motor/20051128robogok.htmlHungaroring Motorsport Iskolahttp://www.motoring.hu/Mindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topiklista.jsp?id=90997
Évről-évre egyre több motoros jelenik meg tavasszal az utakon, ami nem is csoda, hiszen a helyváltoztatásnak ez az egyik legszórakoztatóbb formája, ám sajnos ezzel együtt a legveszélyesebb is. A jogosítvány és egy jó motor megszerzése viszonylag egyszerűen letudható feladat, ám a rutin és a magabiztos motoros tudás csak hosszú évek alatt alakul ki rengeteg kilométer ledarálása után.
Nagyon nem mindegy viszont, hogy milyen gépen, és ami még fontosabb, milyen hozzáállással kezdünk el motorozni, hiszen az életünket tesszük kockára amikor nyeregbe ülünk nap, mint nap. Ezekben a kérdésekben próbálunk segíteni a Hungaroring Motorsport Iskolával közösen indított motoros tanfolyamukkal, amelynek keretei között hétről-hétre részletesen kielemzünk egy-egy témát.
Akik rendszeresen nyomon követi majd a részeket, azok Szabó Attila motorversenyzőtől és oktatótól tanulhatják meg a helyes fékezési, kanyarodási, váltási és egyéb alaptechnikákat, sőt még egy kis "lelki továbbképzést" is kapnak a közlekedési morálból.
"Célunk annak a szakadéknak az áthidalása, ami a motorok teljesítőképessége és a vezetők tudása között tátong" - mondja a Szabó Attila, aki egyúttal rögtön kitér a közlekedési morálra, az autós-motoros ellentétre és csípőből ad néhány túlélési tippet is.
A második, pénteki nappal véget is ért Talmácsi Gábor első tesztje az új csapatával Valenciában.
Talma a második tesztnapon 80 kört teljesített, ami nagyon sokat számít ahhoz, hogy még inkább össze tudjon szokni az új gépével. Ami biztos, hogy nagyon gyors a Honda, a motorblokk roppant erős a futómű beállításokon viszont még dolgozniuk kell, mert jelenleg nem úgy kanyarodik a motor, ahogyan Talmácsi szeretné.
A következő teszten, Barcelonában ott lesz az Öhlins szervizcsapata, így biztosra vehető, hogy sikerülni fog a fennálló problémát kiküszöbölni. A csütörtöki köridőhöz képest így is sikerült javítaniuk 2 mp-t, de még ezek az idők is elmaradnak a korábbiakhoz.
Talmácsi keményen dolgozik új motorjával/motor/20060224talmacsi.html
Dunakeszin mutatkozott be idei motorjaival és versenyzőivel az egyetlen magyar csapat, amely részt vesz a gyorsaságimotoros világbajnokságon. A Team Toth idén a 250 köbcentis kategóriában is érdekelt lesz egy olasz világbajnok révén.
A Dunakeszin épült vadonatúj Aprilia-szalon adott otthont február 23-án a Team Toth idei bemutatkozásának, mikor is lerántották a leplet a 2006-os versenymotorokról és hivatalosan bemutatták az új csapattagokat. továbbra is marad a 125 köbcentis kategóriában, ám a csapat idén már a negyedliteresek között is érdekelt lesz, ugyanis tavaly év végén csatlakozott az együtteshez , aki 2000-ben megnyerte a 125-ös kategória világbajnoki címét.
Az olasz világbajnok egy teljesen gyári Apriliával indul a 250 köbcentisek között, míg Tóth Imre félgyári támogatást kap, így nagyon ütőképes háttérrel vág neki a Team Toth az idei szezonnak. Az első teszteken egyébként már biztató eredmények is születtek, ám a munka java a hivatalos tesztidőszakkal kezdődik.
A gyorsaságimotoros világbajnokság idei első futamát március 26-án tartják a spanyolországi Jerezben.
MotoGP: magyar csapat az élen Jerezben/motor/20060126motogp.html
Tíz szerencsés olvasónk ingyen bejuthat a március elsején nyíló motoros seregszemlére. A játékban való részvételhez mindössze három roppant egyszerű kérdésre kell válaszolni.
Hétfő éjfélig várjuk a válaszokat az alábbi három egyszerű kérdésre. A helyes megfejtők között 10 darab egyszeri belépésre jogosító jegyet sorsolunk ki, amelyeket - a kiállítás nyitva tartása alatt - tetszőleges napon és időpontban lehet felhasználni.
1. Melyik nap nyit a rendezvény? 2. Milyen típusú motort lehet nyerni a belépővel? 3. Hányadik Budapest Motor Kiállítás lesz az idei?
A válaszokat erre a címre várjuk. A nyertesek nevét kedden délelőtt tesszük közzé, illetve e-mailben is értesítjük őket.
Jubileumi motoros kiállítás a Hungexpón/motor/20060224jubileumi.html
Utolsó kommentek