Magyarországon egyedülálló módon, egy virtuális motoros tanfolyamot indítunk, hogy mire megjön a jó idő, már mindenki kellő elméleti tudás birtokában kezdhessen el gyakorolni.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060224motorsuli.jpg',50,50)Nagyobb képRobogók húzzák a motorpiacot/motor/20051128robogok.htmlHungaroring Motorsport Iskolahttp://www.motoring.hu/Mindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topiklista.jsp?id=90997

Évről-évre egyre több motoros jelenik meg tavasszal az utakon, ami nem is csoda, hiszen a helyváltoztatásnak ez az egyik legszórakoztatóbb formája, ám sajnos ezzel együtt a legveszélyesebb is. A jogosítvány és egy jó motor megszerzése viszonylag egyszerűen letudható feladat, ám a rutin és a magabiztos motoros tudás csak hosszú évek alatt alakul ki rengeteg kilométer ledarálása után.

Nagyon nem mindegy viszont, hogy milyen gépen, és ami még fontosabb, milyen hozzáállással kezdünk el motorozni, hiszen az életünket tesszük kockára amikor nyeregbe ülünk nap, mint nap. Ezekben a kérdésekben próbálunk segíteni a Hungaroring Motorsport Iskolával közösen indított motoros tanfolyamukkal, amelynek keretei között hétről-hétre részletesen kielemzünk egy-egy témát.

Akik rendszeresen nyomon követi majd a részeket, azok Szabó Attila motorversenyzőtől és oktatótól tanulhatják meg a helyes fékezési, kanyarodási, váltási és egyéb alaptechnikákat, sőt még egy kis "lelki továbbképzést" is kapnak a közlekedési morálból.

"Célunk annak a szakadéknak az áthidalása, ami a motorok teljesítőképessége és a vezetők tudása között tátong" - mondja a Szabó Attila, aki egyúttal rögtön kitér a közlekedési morálra, az autós-motoros ellentétre és csípőből ad néhány túlélési tippet is.

Bevezető és egy kis lelki felkészítés - 7:02 p

1. rész: A tekintetünkkel navigálunk
2. rész: Hogyan válasszunk bukósisakot?
3. rész: Mikor kell megválni a bukósisaktól?
4. rész: A megfelelő védőfelszerelés
5. rész: Kezünk-lábunk védelme
6. rész: A tavaszi átvizsgálás és kirajzás
7. rész: Az elkerülhetetlen bukta
8. rész: Biztonságosan a forgalomban
9. rész: A progresszív fékezés és egyéb finomságok