A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A Kawasaki állítólag egy új csupasz motoron dolgozik, amely a ZZ-R 1400 motorját és a népszerű Z sorozat külsejét kapná. A japán gyár nem tagadta, de nem is erősítette meg hivatalosan az információt.
Egyre több hír és kép lát napvilágot a Kawasaki Z 1400-ról, amely - ha igazak a híresztelések - jövőre mutatkozhat be. A motor nevéből már sejteni lehet, hogy a Z modellcsalád legerősebb tagja lehet az új jövevény, amely erőforrását az új ZZ-R-től kapná, ami egy 1352 köbcentis négyhengeres blokkot jelent. Az eddig megjelent fotók alapján az új csupasz gép szépen illeszkedne a Z 1000 és 750 által elindított stílusirányzatba, de az ER-6n néhány vonala is megfigyelhető rajta.
MotoGP: bemutatkozott a Kawasaki új motorja/motor/20060201motogp.htmlEgy környezetbarát nindzsa: Kawasaki ZX-10R/motor/ujdonsag/20051212amit.htmlÚj ZZ-R 1400 a Kawasakitól/motor/ujdonsag/20050920megujult.htmlSzenzációs újdonságok a Kawasakitól/motor/ujdonsag/20050901szenzacios.htmlEgy liter adrenalin - Kawasaki Z 1000/motor/teszt/20050531egyliternyi.htmlGaranciát hosszabbít a Kawasaki/motor/20050214garanciat.html
A Team Suzuki egy egész éven át tartó szépségversenyt hirdet, melynek legjobbjai az első GSX-R márkakupa hosztesszei lehetnek.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060209motoros.jpg',50,50)Nagyobb képMárkakupa indul motorosoknak/motor/20060111markakupa.html
A csapat olyan természetes szépségek pályázatát várja, akik már betöltötték tizennyolcadik életévüket, és úgy érzik, hogy kisugárzásuk és külső adottságaik alkalmassá teszi őket arra, hogy az I. Suzuki GSX-R márkakupa hosztesszei legyenek.
A versenybe nevező hölgyekre a futamok időtartama alatt és az interneten folyamatosan lehet szavazni. Az egy éven át tartó sorozat győztese az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja az utolsó verseny végéig. A szépségverseny első fordulója a Budapest Motor Kiállításon lesz, ahol eldől, hogy ki az a húsz lány, aki részt vesz a kupasorozaton.
Díjazás: Az első helyezett tölti be a következő, 2007-es versenysorozat háziasszonya szerepét. Az Suzuki GSX-R Kupa háziasszonya képviseli a Team Suzukit a magyarországi versenyeken és egyéb rangos külföldi eseményeken, továbbá a 12 legsikeresebb hosztessz szerepelni fog a Team Suzuki 2007-es naptárjában.
Pályázni egy teljes alakos és egy arcképes színes fotóval lehet. A képek mellé egy rövid bemutatkozó levelet is kell csatolni, amely tartalmazza a következő adatokat: név, születési idő, telefonszám, lakcím, e-mail cím, magasság, testsúly, mell-, derék-, és csípőbőség, referencia (ha van). Jelentkezni e-mailben a office@teamsuzuki.hu címen illetve postai (2146, Mogyoród Pf.: 37) úton lehet.
Megalakult a Team Suzuki/auto/sporthirek/20040908megalakult.html
Szerdán a Yamaha gyári csapata számára is véget ért a háromnapos tesztelés a napsütötte, ám meglehetősen homokos katari pályán.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060209rossi1.jpg',50,50)Nagyobb képRossi elégedett a 2006-os versenygépével/motor/20051129rossi.htmlMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.html
Szerdára már csak a Yamaha gyári csapata maradt Katarban, igaz ők később is érkeztek egy nappal, mint a többi együttes (Suzuki, Yamaha Tech 3, Kawasaki, Ducati). A hétszeres világbajnok, Valentino Rossi és csapattársa, az amerikai Colin Edwards mégsem élvezte maradéktalanul, hogy csak ők körözhetnek a sivatag közepén épült pályán, mert - ahogy Rossi nyilatkozta a szerdai menet után. "Éjszaka nagy szél lehetett, ami sok homokot hordott fel a pályára, és a mi két motorunk nem volt elég, hogy rendesen lepucolja az ideális íveket, így nem volt olyan jó a tapadás, mint kedden".
A két yamahás ettől függetlenül alig ment rosszabb időket mint előző nap: Rossi ismét 1:57 alá tudott menni (1:56.78), de Edwardsnak sincs szégyenkeznivalója a 1:57.07-es legjobb köridejével.
"Még mindig vibrál egy kicsit az új motor, ami jelenleg az első számú megoldandó feladat, de összességében nagyon elégedett vagyok az eddigi fejlesztésekkel és eredményekkel. Most hazamegyek egy pár napot pihenni, hogy a jövő héten Sepangban ismét munkához lássunk" - értékelte az eredményeket Rossi szerda délután.
Hasonlóan elégedetten nyilatkozott Edwards is: "Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen nagyszerűen sikerült zárnunk ezt a háromnapos tesztelést, a Yamaha és a Michelin kitűnő munkát végzett télen, így egy nagyon ütőképes "csomagot" sikerült összehoznunk. Már alig várom a következő tesztet és az első igazi futamot, ahol végre megmutathatjuk, mekkorát fejlődtünk".
Folytatás február 14. és 16. között, amikor a malajziai Sepangban gyűlnek össze a csapatok tesztelni.
Rossi ismét az élen Katarban/motor/20060208motogp1.htmlRossi Katarban is a leggyorsabb/motor/20060207rossi.html
Ismét Valentino Rossi volt a leggyorsabb Katarban, ahol a Yamaha és a Suzuki gyári csapatai gyűltek össze egy háromnapos tesztelésre.
A keddi tesztnapon ismét a hétszereses világbajnok Valentino Rossi jegyezte a leggyorsabb kört, utána csapattársa, Colin Edwards következett, de a harmadik legjobb időt is egy yamahás, a hétfőn nagyot bukó Carlos Checa érte el.
A suzukisok közül ezúttal is az amerikai John Hopkins volt a jobb (a negyedik legjobb idővel), de nem maradt le sokkal a Superbike vb-ről átcsábított Chris Vermeulen sem, aki mindössze 20 századmásodperccel volt lassabb.
A keddi tesztelés nem hivatalos időeredményei: 1. Valentino Rossi - Camel Yamaha 1.56.53 -(60 kör) 2. Colin Edwards - Camel Yamaha 1.56.81 -(76 kör) 3. Carlos Checa - Yamaha Tech 3 1.56.9 -(61 kör) 4 John Hopkins - Suzuki MotoGP 1.57.63 -(38 kör) 5. Chris Vermeulen - Suzuki MotoGP 1.57.83 -(56 kör) 6. Shinichi Ito - Ducati 1.58.9 -(44 kör) 7. James Ellison - Yamaha Tech 3 1'58.98 -(62 kör) 8. Olivier Jacque - Kawasaki Racing 1.59.4 -(46 kör)
Rossi Katarban is a leggyorsabb/motor/20060207rossi.html
Szerencsére az eső kedden is elkerülte a Spanyolországban tesztelő Team Toth csapatot, ám még délben is csak 6 fokot mutatott a hőmérő, ami igencsak megnehezítette a motorosok dolgát. A magyar csapat idén a 125 és 250 köbcentis kategóriában indít versenyzőket a gyorsaságimotoros világbajnokság futamain.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060208teamtoth.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: két magyar az indulók között/motor/20060130motogp.htmlRoberto Locatelli magyar színekben/motor/20051207motogp.htmlMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.html
Akárcsak hétfőn, a keddi tesztnapra is rányomta bélyegét a hideg, de azért hősiesen köröztek a versenyzők a katalán pályán. A 125-ös kategóriában versenyző Tóth Imre nem sokáig húzhatta a gázt, mert a tavalyi masinája felmondta a szolgálatot, a motor megakadt, de szerencsére bukás nem történt. A csapat új tagjának, Roberto Locatellinek sem alakult túl jól a napja, neki is egy hibás alkatrész nehezítette meg a dolgát.
Locatelli nyilatkozata a keddi tesztelés után: "Összességében elégedett vagyok a két nap teljesítményével, bár a mai nap elúszott egy probléma miatt. A lengéscsillapítóval voltak gondok, amin több beállítással is próbáltunk javítani, de nem sikerült. Alkatrészproblémára gyanakodtunk, így az Aprilia adott egy másikat, az enyémet pedig elküldték ellenőrzésre."
Tóth Imre nyilatkozata: "Fél egy körül mentünk csak ki a pályára és bár alapból egy jó motort hoztunk össze, ez még mindig nagyon gyenge volt a többiekhez képest. A kanyarokban és féktávokon ma is jó voltam, de hiányzott az erő. Sajnos kétszer is majdnem sikerült buknom: először Borsoi esett közvetlenül előttem egy hatalmasat, majd amikor megakadt a motorom, de szerencsére mindkettőt megúsztam."
Nem hivatalos időeredmények: Roberto Locatelli: 1:47.9 80 Tóth Imre: 1:54.1
Hideg fogadta Barcelonában a magyar csapatot/motor/20060207motogp.html
Utolsó kommentek