Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Talmácsi keményen dolgozik új motorjával

Az idő ugyan nem volt túl kedvező csütörtökön Valenciában, hol eleredt az eső, hol elállt, de ennek ellenére pozitív eredményekkel zárult Talmácsi Gábor és új csapata, a Humangest Honda Team első teszt napja.



Forrás: Faster Managementleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060224talmacsi.jpg',50,50)Nagyobb képMentőmotorra gyűjtenek Talmácsival/motor/20060111mentomotorra.html

Összesen 40 kört ment Talma, viszonylag sok időt töltött a boxban, de nagyon sok beállítást sikerült kipróbálnia. A nap célja a kényelem beállítása és a motor alapbeállításának megtalálása volt.

Délutánra a helyes beállítási irányt is kezdték megtalálni, ami pénteken derül csak ki igazából, amikor Talma újra motorra ül. Az időeredmények még elmaradnak a korábbiaktól, de a jó beállítási irány következtében a köridők is javulhatnak, illetve még több eredmény várható.

Két vadiúj 2006-os fejlesztésű Honda és egy profi szerelőgárda áll a magyar versenyző rendelkezésére, aki a teszt végén csak ennyit mondott: "Pozitív volt a mai nap és már alig várom a pénteki folytatást!"

Talmácsi: Már nagyon be vagyok sózva/motor/20060221talmacsi.html
0 Tovább

Jubileumi motoros kiállítás a Hungexpón

Március 1-5-ig, a tavalyihoz képest egy nappal tovább tart nyitva a jubileumi Budapest Motor Kiállítás a kőbányai vásárváros területén. Aki kilátogat nem csupán a legújabb motorokat tapogathatja meg, de tesztelhet is, sőt egy kis szerencsével még egy Harley-Davidsont is nyerhet.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060224motorkial1.jpg',50,50)Nagyobb képA Párizsi Motorszalon újdonságai/motor/ujdonsag/20051004aparizsi.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582

Az eddigi legnagyobb Budapest Motor Kiállítás - a tavalyi rendezvényhez képest - 11 százalékkal több kiállítóval és egy nappal tovább várja az érdeklődőket a Hungexpo Budapesti Vásárközpont A pavilonjában. Az idén ötéves motoros kiállítás összesen 79 kiállító részvételével összesen 7742 négyzetméteren zajlik.

A motoros márkaimportőrökön és kereskedőkön túl, természetesen a kiegészítőket forgalmazó cégek többsége is kitelepül, így meg lehet majd nézni a tuningalkatrészek, motoros ruházat és túrafelszerelések legfrissebb választékát is.

A nézelődés mellett lesz tesztelési lehetőség is, a hangulat fokozásáról pedig Erdős Csaba gondoskodik majd streetfighter bemutatójával az A pavilon melletti pályán. Aki március 4-én, azaz szombaton látogat ki a rendezvényre, az összefuthat a gyorsaságimotoros-élet legeredményesebb magyar tagjával, Talmácsi Gáborral is.

A korábbi évek hagyományainak megfelelően nem csupán motoros kiállítás zajlik 1-5-ig, ugyanis ekkor rendezik a Budapest Boat Show-t, a Sport és a FeHoVa kiállításokat is. A napi belépő ára 1300 forint, a kedvezményes jegy 800 forintba kerül, míg a családi belépő 2600 forint. A kiállítás kilátogatói között értékes nyereményeket sorsolnak ki, többek között egy Harley-Davidson Sportster 883-as motort.

Nyitva tartás:
március 1-4. 10-18 óra
március 5. 10-17 óra

Az alábbi olvasóink nyertek egy-egy belépőt a szerdától vasárnapig nyitva tartó Budapest Motor Kiállításra:

 

Lantos András

Fricz József

Szegedi Andrea

Tajti Zsuzsanna

Sipos Tamás

Dr. Abay-Nemes Ágnes

Bencze Tünde

Garamvölgyi Glória

Prazsák Zsolt

Lévai Péter

Festékes cicik és benzingőz: motorkiállítás a Hungexpón/motor/20050303megnyilt.html
0 Tovább

Talmácsi: Már nagyon be vagyok sózva

Talmácsi Gábor, aki tavaly a harmadik helyen zárt összetettben a 125 köbcentis kategóriában a gyorsaságimotoros-világbajnokságon, szerda reggel indult el az első idei tesztjére Spanyolországba.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060222talmacsi.jpg',50,50)Nagyobb képMagyar induló a világ legveszélyesebb motorversenyén/motor/20060213magyar.htmlMotoGP: Rossiék is összecsomagoltak Katarban/motor/20060209motogp.html

A magyar motoros csütörtök reggel kezdi meg a tesztelést a valenciai pályán új csapatával és motorjával, amit korábban már rászabtak, ám még egy métert sem tett meg vele eddig. "Már nagyon be vagyok sózva, alig várom már a tesztelés kezdetét, hogy megismerhessem az új motorom valódi képességeit - mondta Talmácsi, akit egy forgatáson értünk utol az indulás előtti napokban. Talmácsi kihasználva a téli kényszerpihenőt - Baumgartner Zsolttal közösen - elvállalta egy autós-motoros műsorblokk házigazdai szerepét, amelynek részei március 1-jétől lesznek láthatóak a Discovery Channelen.

Talmácsi egyébként tavaly novemberben váltott csapatot, így a KTM után, idén már a Honda színeiben fog rajthoz állni a 125 köbcentisek között. Amennyiben Gábor az idei vb-n is dobogón végez a nyolcadliteresek között, úgy 2007-ben már a 250-esek között folytathatja szereplését. A világbajnoki sorozat március 26-án Jerezben a Spanyol Nagydíjjal rajtol és október 29-én szintén Spanyolországban, a Valenciai Nagydíjjal zárul.

[origo]

MotoGP: egy sereg gond Barcelonában/motor/20060208motogp.htmlMotoGP: hideg fogadta Barcelonában a magyar csapatot/motor/20060207motogp.html
0 Tovább

Magyar induló a világ legveszélyesebb motorversenyén

Bitter Sándor, a 2005-ös Endurance Világbajnokság legeredményesebb magyar versenyzője idén elindul a világ legpatinásabb és egyben legveszélyesebbnek tartott motorversenyén. A minden év júniusban megrendezett Man szigeti Tourist Trophyt eddig egyetlen magyar versenyző, a legendás Szabó II László teljesítette.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0602/20060213bitter.jpg',50,50)Nagyobb képMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582

A világ egyik legkülönlegesebb hosszú távú motorversenye a Man szigeti Tourist Trophy évről évre több mint 200 000 látogatót vonz az Írország és Anglia között elhelyezkedő Budapest méretű szigetre. A Tourist Trophy igazi társadalmi eseménynek számít a szigeten számos szórakoztató programmal és kikapcsolódási lehetőséggel.

Az első automobil versenyeket 1904-ben rendezték meg a helyszínen, miután a Man sziget önálló parlamentje módosította a vonatkozó törvényeket. Erre azért volt szükség, mert a brit jogalkotás nem tette lehetővé a versenypályát alkotó lezárását.

1905-ben már nemcsak autók, hanem motorkerékpárok is részt vehettek a versenyeken, míg az első önálló TT motorversenyt 1907-ben rendezték. A Man szigeti verseny nem csak egyedülálló történelmi múltjáról és atmoszférájáról, hanem veszélyességéről is ismert. A verseny száz éves története során eddig 207 halálos áldozatot és még ennél is több súlyos sérülést követelt, ami nem csoda, hiszen az átlag tempó manapság már nem kevesebb, mint 210 km/óra.

A Superstock, a Superproduction és SBK kategóriákban induló Bitter 2 db Superstock szabályok és további speciális biztonsági előírások szerint felkészített Suzuki GSX-R 1000-es motorkerékpárral és a megszokott csapatával vág neki a viadalnak. Bitti a várakozásait firtató kérdésünkre azt a választ adta, hogy elsősorban egészségesen szeretne visszatérni, de ezzel együtt örülne, ha az újonnan érkező versenyzők külön értékelése során benne lenne az első háromban.

(Team Suzuki)

Bitter: Visszavonulás előtt még egy Halálfutam/motor/20051003bitter.html
0 Tovább

Motorozás a hóban

Motorosok számára a tél egy különösen hosszú évszak, már-már végtelennek tűnő kényszerpihenő, amikor csak a tavaszi túrák útvonaláról lehet ábrándozni. Néhányakat azonban nem zavar a térdig érő hó.



lefthttp://www.gautedanmes.it/Aprilia%20RS%20250%20on%20ice.wmvA video megtekintése

A hóban quaddal vagy krosszmotorral, megfelelő módon be-, és felöltözve jó móka csapatni, ám akinek egy sportmotor áll a garázsában, az csak az olvadásban bízhat. Néhány megszállott, azonban nem törődik bele a téli pihenőbe, és szögekkel kivert gumikat dobnak fel a sportmotorjukra, amelyekkel olyanokat döntenek a jégen, hogy az embert önkéntlenül is kirázza a hideg.

Gombnyomásra eltűnő rendszám/motor/20060203fesz.htmlPlüssállatok motoron/motor/20051130fesz.htmlMotorkerékpár szemétből/motor/20051129fesz1.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek