Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lopott motor: Yamaha FZS 1000 '04.

Egy 2006. május 17-én, hajnalban ellopott ezüstszürke, 2004-es évjáratú Yamaha Fazer 1000-et keresünk.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060517lopottyam.jpg',50,50)Nagyobb képLopott motorok/motor/20060517lopott1.html

2006. május 17-én, hajnali 4:51-kor egy ismeretlen egyén ellopta a motorom. A motor adatai:

Típus: Yamaha FZS1000 (Fazer)
Évjárat: 2004
Színe: ezüstszürke
Rendszám: USB-227
Alvázszám: JYARN066000009787
Motorszám: N505E032879

Minden gyári rajta, kivéve a Bagster tankvédőt, és a hátsó indexeket, amiket kisebbre cseréltem és lejjebb raktam őket. Ha valaki véletlenül találkozna vele, értesítsen ezen az e-mail címen.

Az eset Budaörsön egy bekamerázott teremgarázsban történt (a társasházunkban). Hajnali fél 1 körül jött egy illető es körülszaglászott, kb. 10 percet matatott a motorommal, majd távozott.

3:55 körül jött vissza, és egy órán keresztül matatott a motornál, levágta (vagy kinyitotta) a láncot amivel az oszlophoz volt kötve, levágta (vagy kinyitotta) a féktárcsazárat, kinyitotta a kormányzárat majd valahogy elindította a motort, és 4:51 perckor szépen kimotorozott a garázsból. Vigyázzatok az értékeitekre!

0 Tovább

Lopott motorok

Ellopott motorokat keresünk. Várjuk az eltűnt motorok fotóját és adatait, valamint becsületes megtalálók jelentkezését.



Lopott motorok
leftHa ellopták, lába kélt, hűlt helyét találta. Küldjön motorjáról fotót, rövid leírást és elérhetőséget! Nem nyomozunk, csak elmondjuk másoknak is.

Sajnos ezúttal egy gyönyörű Kawasaki supermoto ellopásáról vagyunk kénytelenek hírt adni.

Nem kevesebb, mint 3 Keeway robogót loptak el Budapestről.

Sajnos ismét egy Suzuki DRZ 400-as ellopásáról kell, hogy beszámoljunk.

Egy lopott Suzuki DRZ-t keresünk, amelyet június végén loptak el Budapestről.

Egy lopott Suzuki choppert keresünk, amelyet még a tavalyi év végén loptak el a fővárosból.

Két lopott Suzuki Intrudert keresünk, amelyeket a fővárosi VIII. kerületből loptak el.

Egy 2006. május 17-én, hajnalban ellopott ezüstszürke, 2004-es évjáratú Yamaha Fazer 1000-et keresünk.

Egy május 19-én ellopott, vörös színű Aprilia ETV 1000 Caponordot keresünk.

Egy 2006. április 3-án ellopott, kék-fehér Suzuki GSX-R600 K4-et keresünk.

Egy ellopott kék színű Yamaha WR 450 F endurót keresünk.

Egy 2006. május 19-én ellopott, sárga Suzuki GSX-R 600-at keresünk.

Erre a címre várjuk az ellopott motorok fotóját, a részletes adatokat, különös ismertetőjeleket.

0 Tovább

Tesztnap a ringen

Az egyik legnagyobb magyarországi motoros importőr - nagyon praktikus módon - a Hungaroringet bérelte ki egy kiadós tesztelésre. A rendezvényen bárki részt vehet, akinek van a zsebében egy érvényes motorjogsi.



A Honda hazai importőre egy motoros tesztnapot szervezett május 23-ára a Hungaroringre. A keddi rendezvényen bárki kipróbálhatja a márka hazai kínálatát, ráadásul a saját motorjával is felmerészkedhet a pályára.

A zsúfoltság elkerülése érdekében a részvételi szándékot egy regisztráció formájában kell jelezni itt.

0 Tovább

Tartósteszt-motor: a GSR ezres szervize

Az első ezer kilométer szinte észrevétlenül pörgött bele a GSR 600-as tesztmotorunkba, ezért sürgősen a szerviz felé vettük utunkat, hogy a motor végre megkapja a jól megérdemelt olajcseréjét.



A kicsomagolás és a bejáratás első fázisa után következett az ezres szerviz Full-Gas budaörsi műhelyében, ahol szépen átnézték a GSR-ünket, meghúztak rajta egy-két csavart és nem mellesleg lecserélték az olajat és az olajszűrőt.

Forrás: [origo]Forrás: [origo]Forrás: [origo]

A mindössze egyórás művelet után folytatódott az immár kicsit dinamikusabbra vett bejáratás, bár a motor fülét - a gépkönyv szerint - 1600 km-ig nem szabad teljes erőbedobással cibálni. Szerencsére ez már csak néhány kilométer erejéig lesz így, utána mindent bele, részletek, élmények hamarosan!

A Suzuki láncos kutyája - GSR 600/motor/teszt/20060424asuzuki.htmlMotor dobozból/motor/20060328motor.html
0 Tovább

Talmácsi negyedik a Kínai Nagydíjon

Remek versenyzéssel a negyedik helyen végzett Talmácsi Gábor a gyorsaságimotoros-világbajnokság negyedik, kínai futamán. A 125 köbcentis kategória másik magyar résztvevője, Tóth Imre a 32. lett.



Forrás: Faster Managementleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060514talmacsi2.jpg',50,50)Nagyobb képTalmácsi: rohamosan fogunk javulni/motor/20060503talmacsi.htmlTalmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466

A 125 köbcentis géposztályban tavaly KTM-mel bronzérmes, idén Hondával szereplő Talmácsi az ötödik helyről indult, és - ebben a szezonban először - végig tartani tudta a lépést a legjobbakkal a verseny során.

A rajtot követően a negyedik pozícióban haladt a finn Mika Kallio, az olasz Mattia Pasini és a spanyol Julian Simon mögött, majd a vezető kvartetthez felzárkózott a cseh Lukas Pesek, később pedig a spanyol Alvaro Bautista is. A 19 kör során végig ez a hat pilóta haladt az élen, a többiek messze lemaradva követték őket. A helyezések gyakran változtak, Talmácsi a hatos második felében motorozott. A zárókörben hatodik volt de az utolsó kanyarnál megelőzte Simont, miközben Pesek elszámította magát, kigurult a pályáról. A viadalt végül a finn Kallio nyerte meg, noha pár száz méterrel a cél előtt még csupán a negyedik volt. A kategória másik magyar indulója, az apriliás Tóth Imre 32. lett.

Talmácsi Gábot nyilatkozata a verseny után:
"Nagyon boldog vagyok, ez a 4. hely számomra most felér egy győzelemmel. Végre most végig ott tudtam lenni az elején. A motorblokk jó volt, viszont összességében csak 90 százalékos volt a gép, de már ez is nagy lépésnek számít az előző futamokhoz képest. A mostani beállítások nagyon jók egy alap, bázisbeállításnak, amire innentől kezdve folyamatosan építeni tudunk. A kigyorsításoknál voltak még problémák, így az ott szerzett hátrányt a féktávokon kellett behoznom. Jövő héten újabb verseny lesz, amit már alig várok. Rengeteg új alkatrészt fogunk arra a versenyre kapni, éppen ezért lesz majd egy technikai megbeszélés az edzésnapok előtt, ahol megvitatjuk, miket próbáljunk ki, hiszen mindenre nem lesz idő. Továbbra is azt tudom mondani, hogy van még bennünk tartalék."

Tóth Imre nyilatkozata a verseny után:
"A rajtnál kicsit megtorpantam és aztán nem voltam elég erőszakos, amikor a többiek beestek alám. Aztán kezdtem leszedegetni a többieket, de megcsúsztam és kiszaladtam a pályáról. Itt egy kicsit kiestem a ritmusból és a többiek meg elhúztak tőlem. Egyedül köröztem végig a futamot. Sajnos a futóművet sem sikerült beállítanunk."

Kínai Nagydíj:

125 kcm:

1. Mika Kallio (finn, KTM) 42:06.223
2. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 42:06.320
3. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 42:06.580
4. Talmácsi Gábor (Honda) 42:07.122
5. Julian Simon (spanyol, KTM) 42:07.329
6. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 42:08.109
...32. Tóth Imre (Aprilia) 43:50.042

A pontverseny állása:

1. Bautista 86 pont
2. Kallio 58
3. Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 54
... 7.  Talmácsi 36

A következő futamra, a Le Mans-i Francia Nagydíjra a jövő héten kerül sor.

(MTI)

Talmácsi az ötödik helyről rajtol/motor/20060513talmacsi.htmlTalmácsi ötödik az első időmérőn/motor/20060512talmacsi.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek