Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Talmácsi nyolcadik az első időmérőn

A KTM-mel tavaly bronzérmes, idén Hondával versenyző Talmácsi Gábor a nyolcadik legjobb időt érte el a 125 köbcentisek között a gyorsaságimotoros-világbajnokság ötödik, franciaországi futamának első időmérő edzésén.



Forrás: Faster ManagementleftTalmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466

A pénteki időmérő pontban 13.15 órakor vette kezdetét, melynek legelején Talma elesett, de szerencsére nem sérült meg. Túl vizes volt még a pályának egyes részeinél az ideális ív, nagy tempóval ment és elcsúszott.

Gábor ezt követően visszament a boxba vágott slick gumikért, majd a 2. számú motorjával egyből ment egy 2. legjobb időt. A pálya folyamatosan száradt, így mindenki egyre gyorsabb volt, Talmácsi is fantasztikusan kezdte az utolsó körét, de sajnos bejöttek elé, és nem tudta befejezni, végül pedig a 8. helyen zárt.

A kategória másik magyarja, Tóth Imre remekül szerepelt, Talmácsi idejétől alig több mint négy tizeddel elmaradva a 11. lett. A rajtsorrend a második, szombati időmérő után alakul ki.

Talmácsi Gábor nyilatkozata az első időmérő után:
"Elégedett vagyok, bár még inkább az lennék, ha sikerült volna befejeznem az utolsó gyors körömet, hiszen akkor most jóval előrébb állhatnék, akár a 2. helyen, de ez is benne van a pakliban. A motorral nincs gond, apró váltóhibát észleltem, de ez biztosan orvosolható lesz holnapra. A második napra is esőt mondanak, és ha ez bejön, akkor marad a 8. hely."

Tóth Imre nyilatkozat az első időmérő után:
"Ma délután nagyon elkaptam a ritmust, hiába volt az edzés elején még vizes a pálya. Egyszer-egyszer beálltam Pesek és Olive mögé, és rájöttem, hogy mely az a két kanyar, ahol még tudnék idot hozni. A futómuvem most sokkal jobb volt. A két sikánban még egy kicsit kitolja az elejét, de holnapra ezt is megpróbáljuk beállítani. Jó volt a gumiválasztás is és még érzem, hogy van bennem jó néhány tized."

Vasárnap 11 órakkor kezdődik a 125 köbcentisek futama.

Eredmények:

125 kcm, 1. időmérő:

1. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 1:45.280 p
2. Mika Kallio (finn, KTM) 1:45.469
3. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 1:45.577
...8. Talmácsi Gábor (Honda) 1:46.609
...11. Tóth Imre (Aprilia) 1:47.017

(origo/Team Toth)

Talmácsi negyedik a Kínai Nagydíjon/motor/20060514talmacsi.html
0 Tovább

Bitter elrepült a TT-re

A man-szigeti Tourist Trophy idei versenyein induló Bitter Sándor túl van az itthoni előkészületeken, és nekivágott a világ legveszélyesebb motorversenyének.



Forrás: Team Suzukileftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060519bitter.jpg',50,50)Nagyobb képBitter Sándor: Nincs egy ép porcikám sem/vendegszoba/sport/20040514bitter.htmlMotoros suli az [origo]-n/motor/20060224motoros.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582&status=ok

Az apró szigeten zajló verseny nehézségét jól mutatja, hogy a kiírás szerint néhány különösnek mondható kitételnek kell eleget tennie az indulni szándékozó pilótáknak. Egyrészt mindenkinek el kell készítenie egy angol nyelvű végrendeletet, illetve tűzálló azonosító tábla, vagy közismert nevén dögcédula nélkül senkit sem engednek rajthoz állni.

További érdekesség, hogy a doppingvizsgálatok kritériumai eltérnek a normál doppingszabályoktól. A TT kapcsán elsősorban a félelem elleni, és a koncentrációt javító gyógyszerek, vagy egyéb anyagok nyomait keresik a szervezetben. A versenyzők még érkezésük előtt különböző teszteken esnek át, majd ezek eredményét be kell mutatniuk a helyszínen.

A szigeten még két alkalommal ismétlik meg a vizsgálatokat. Az óvintézkedések elsőre talán szükségtelenül szigorúnak tűnnek, de a tény, hogy a man-szigeti viadalnak nem volt még olyan éve, hogy ne történt volna halálos baleset, más színben tünteti fel a morbiditás határait súroló szabályokat.

"Rendkívül izgatottan, nagy reményekkel várom az összecsapásokat. Nagyon boldog vagyok, hogy indulhatok ezen az óriási viadalon. Amit csak lehetett, megtettem, hogy sikeresen szerepelhessek. Nagyon sokat crossoztam, és rengeteget játszottam a TT videójátékkal. Ez nagyon élethűen tükrözi a valódi pályát. Hozzáteszem, hogy a sebességet, és a vetélytársak erejét viszont kevésbé, hiszen a játékban már szinte mindig nyerek. Ez a valóságban röhejes és teljesíthetetlen, abszolút nem reális elvárás, de azért a legjobb 'újonc' címet igyekszem majd hazahozni. Utána remélem, tudunk majd csinálni egy nagy motoros mulatságot, természetesen valami szép eredményt ünnepelve" - nyilatkozta a 11-es rajtászám büszke tulajdonosa az indulás előtt.

Versenynaptár

2006. június 3.: TT Superbike (6kör)
2006. június 5.: TT Superstock (4kör)
2006. június 9.: Senior TT (6 kör, egy kör 64km).

Forrás: Team Suzuki

Bitti ismerkedik a TT-vel/motor/20060411ismerkedes.htmlMagyar induló a világ legveszélyesebb motorversenyén/motor/20060213magyar.htmlBitter: Visszavonulás előtt még egy Halálfutam/motor/20051003bitter.html
0 Tovább

Lopott motor: Suzuki GSX-R600 K4

Egy 2006. április 3-án ellopott, kék-fehér Suzuki GSX-R600 K4-et keresünk.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060519lopottsuz.jpg',50,50)Nagyobb képLopott motorok/motor/20060517lopott1.html

2006. április 3. 22:30 és 2006. április 4. 08:00 közötti időpontban társasházunk mélygarázsából ellopták leláncolt motoromat.

Típus: Suzuki GSX-R600
Évjárat: 2004
Rendszám: UTA-639
Motorszám: N727121870
Alvázszám: JS1B2111100107335
Szín: kék-fehér

A motor tele van egyedi ismertető jellel, minden egyes darabot szinte külön is felismerek, ezért bárkinek kínálnak ilyen motort, vagy alkatrészt eladásra értesítsen!

Lopott motor: Aprilia ETV 1000/motor/20060519lopott.htmlLopott motor: Yamaha FZS 1000 '04./motor/20060517lopott.html
0 Tovább

Lopott motor: Aprilia ETV 1000

Egy május 19-én ellopott, vörös színű Aprilia ETV 1000 Caponordot keresünk.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060519lopottcap1.jpg',50,50)Nagyobb képLopott motorok/motor/20060517lopott1.html

Típus: Aprilia ETV 1000 Caponord
Rendszám: UDB-834
Vázszám: ZD4PS00002S103161
Motorszám: 959095
Szín: vörös

Ismertetőjelek:

Dupla Martin titán dob bordó felirattal, bukócsövön bal oldalon bukás nyoma látható, hűtő, olajhűtő előtt aluminium rács, kipufogó felett jobb oldali műanyag idomon ~30 cm karcolás nyoma, Kappa topcase platni, Motodetail 42 literes doboz saját gyártmányú LED-es pótféklámpával, GIVI Wingrack oldaldoboz tartó, GIVI túraplexi , középállvány, saját gyártmányú markolatfűtés.

A tulajdonos ezen a címen, vagy a 20/929-0004-es számon várja a motorral kapcsolatos információkat.

Lopott motor: Yamaha FZS 1000 '04./motor/20060517lopott.html
0 Tovább

Háromkerekű robogó Olaszországból

A Piaggio hivatalosan is bemutatta háromkerekű robogójának szériaváltozatát. Az MP3 nevű újdonság nálunk csak szeptembertől lesz kapható.



Forrás: Piaggioleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060517mp3piaggi4.jpg',50,50)Nagyobb képMotoros suli az [origo]-n/motor/20060224motoros.html

Tavaly télen a Bolognai Motorshow-n már bemutatták a háromkerekű robogó prototípusát, ám akkor csak néhány szerkezetkész modellt lehetet látni működés közben. A Piaggo azóta elvégezte az utolsó simításokat az MP3 névre keresztelt motorján, amelynek érdekessége, hogy elöl párhuzamosan.

A plusz egy abroncs előnye elsősorban a jobb menetstabilitásban jelentkezik, de fékezésnél és csúszós úton is sokkal könnyebb lehet boldogulni az MP3-al, mint egy hagyományos robogóval. A négyféle színben rendelhető járgány ülése alatt egy óriási, lapul, amely akár két bukósisak elnyelésére is alkalmas.

Forrás: PiaggioMagyarországon legkorábban szeptembertől lehet megrendelni az MP3-at, 125, illetve 250 köbcentis változatban. Pontos ár egyelőre nincs, de a hazai importőr tájékoztatása szerint mintegy 1,3-1,5 millió forintot kell félretennie annak, aki egy háromkerekű robogóra vágyik. A márka hagyományainak megfelelően az MP3 is többféle felszereltségi szinttel lesz elérhető, de számtalan további extrával - többek között téli csomaggal is - is lehet még dagasztani a vételárat.

Forrás: Piaggio

Háromkerekű robogó a Piaggiótól/motor/ujdonsag/20051209haromkereku.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek