Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kawasaki Klub kalandtúra először

Május 6-án a változékony idő ellenére, lelkes csapat gyűlt össze Balatonakaliban, hogy nekivágjon az I. Kawasaki Klub Tájékozódási Kalandtúra körülbelül 300 kilométeres, sok izgalmat tartogató távjának.



Fotó: Bleuer Csabaleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060508kawasakik12.jpg',50,50)Nagyobb képKözéposztály, vigyázz! - Kawasaki ER-6n teszt/motor/teszt/20060405teszt.htmlEgy környezetbarát nindzsa: Kawasaki ZX-10R/motor/ujdonsag/20051212amit.htmlEgy liter adrenalin - Kawasaki Z 1000/motor/teszt/20050531egyliternyi.html

Május 6-án első alkalommal került megrendezésre a Kawasaki Tájékozódási Kalandtúra, amely az eddigi 24 órás versenyekkel ellentétben csak fél napon át tartott, ám annál zsúfoltabb programot tartogatott a résztvevőknek.

A nem versenyként meghirdetett kalandtúrát kétfős csapatok részére írták ki, amelyek feladata az volt, hogy és térkép segítségével végigmotorozzanak a kijelölt útvonalon, és közben feladatokat oldjanak meg.

A Balaton-Felvidék dombjai és falvai között, körülbelül 320 kilométeres távon két ellenőrzőpont és sok-sok megválaszolandó tesztkérdés várta a résztvevőket, a szervezők által biztosított mellett.

A kalandtúra célja az volt, hogy minél többet ismerjenek meg a helyi nevezetességek közül úgy, hogy a feladványok megoldásához megállnak, illetve kényelmes túratempóban motoroznak, alaposan megfigyelve a tájat.

Fotó: Bleuer CsabaA benevezett 25 csapat közül, a célba beérkező 22 csapat tagjai a kalandtúrát követően, az esőtől és a hidegre forduló időjárástól, és persze az egész napos motorozástól elcsigázottan várták a kétfogásos vacsora után megtartott eredményhirdetést.

Bár a kalandtúra nem verseny volt, a feladatokat sikeresen megoldó, és a referenciatávhoz legközelebb teljesítő első három csapat a trófea mellett egy-egy pár protektoros bőrkesztyűt, a negyedik és ötödik helyezett pedig 5-5 ezer forintos vásárlási utalványt kapott.

A két legtekintélyesebb korú motoros különdíjban részesült, a legkitartóbb és az utolsó helyen végzett csapat pedig vigaszdíjként Magyarország-térképet vihetett haza.

Fotó: Bleuer Csaba

A Kawasaki Klub hamarosan újabb hasonló eseménnyel lepi meg az érdeklődőket, amelyről a www.kawasaki-klub.hu oldalon, illetve a kktk@freemail.hu címen lehet a későbbiekben bővebb felvilágosítást kapni. A kalandtúra eredménylistája itt megtekinthető.

0 Tovább

Világbajnoki sárdagasztás volt Nyáregyházán

Tíz év kihagyás után, idén újra volt motokrossz világbajnoki futam Magyarországon. Az MX3 világbajnokság negyedik fordulóját a nyáregyházi pályán rendezték május 7-én



A 19 éves Déczi Balázs az iskolai ballagás helyett tanára tanácsai ellenére is inkább a vasárnapi nyáregyházi motocross vb futamon indult. Utólag elmondhatjuk, jól tette. A Suzukival versenyző magyar fiú ugyanis a két futam után kalkulált összesített értékelésben a 21. helyezést érte el, és ezzel Németh Kornél után második magyarként motokrossz-vb pontokat szerzett, összesen hármat. A Hondás Czúni László is begyűjtött két pontot, ő a 23. helyen végzett. A versenyt a belga Sven Breugelmans nyerte KTM-mel.

A 125-ösök Eb futamán ugyan nem született magyar világbajnoki pont, de Lécz Gergely 29. helyezése mindenképpen figyelemre méltó, hiszen ebben a kategóriában 40 induló volt. A magyarok nagy reménysége, a Kawasakis Borka János sajnos bukott és kiállni kényszerült. Ezt a versenyt a szintén belga nemzetiségű Dennis Verbruggen nyerte Yamahával.

A tíz év kihagyás után megrendezett nyáregyházi vb versenyre közel hétezer néző látogatott el.

Végeredmények:

MX3 vb

  1. Sven Breugelmans, KTM, belga
  2. Cristian Beggi, Honda, olasz
  3. Yves Demaria, KTM, francia

125 ccm Eb

  1. Dennis Verbruggen, Yamaha, belga
  2. Steven Frossard, KTM, francia
  3. Rob van Vijfeijken, Yamaha, holland

 

Motokrossz vb-futam lesz Nyáregyházán/motor/20060412motokrossz.html
0 Tovább

A motorosokat figyelik a rendőrök

Motoros-ellenőrzési akciót indít a rendőrség. A fokozott ellenőrzések oka, hogy a melegebb idővel együtt megjelentek a kétkerekűek az utakon, és lényegesen nő a motorosbalesetek száma. Áprilisban tizennégyen haltak meg emiatt.



Forrás: [origo]leftMotoros suli az [origo]-n/motor/20060224motoros.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582&status=ok&status=ok&status=ok&status=ok

Magyarország közútjain tavaly 874 közlekedési baleset résztvevői voltak motorkerékpárosok, idén áprilisban pedig 14 halálos motorbaleset történt. A rendőrség akciót indít a motorkerékpárosok és segédmotor-kerékpárosok ellenőrzésére. A fokozott ellenőrzést az ORFK közbiztonsági főigazgatója rendelte el.

Jámbor István alezredes, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályának munkatársa szerint a jó idő beálltával tömegesen jelentek meg kétkerekű járművek az utakon, és az elmúlt időszak statisztikái azt mutatják, lényegesen nő mind a motorkerékpárok, mind pedig az általuk okozott balesetek száma.

1999-2004 között 30 százalékkal nőtt a motorkerékpárok száma, 40 százalékkal az általuk okozott balesetek száma, 50 százalékkal pedig a halálos balesetek száma. 2004-hez képest 2005-ben egy év alatt 17 százalékkal nőtt a motorosok által okozott balesetek száma, és 23 százalékkal több motoros vesztette életét közlekedési balesetben - sorolta a rendőrtiszt a statisztikákat.

"Nem mindenki közlekedik szabálytalanul vagy veszélyesen a motorosok közül, de az adatok azt mutatják, hogy nem elenyésző hányaduk megszegi a szabályokat" - fogalmazott az alezredes. "A napi közlekedés során is tapasztalható, hogy ott és úgy közlekednek, ahol és ahogyan nem tehetnék: például járműsorok között, villamossínen, kocsisorokat megelőzve, nagyon sokszor eltúlzott sebességgel" - magyarázta. A nagyobb sebesség szerinte "mindenképpen fokozott kockázattal jár, hiszen az növeli a baleset esélyét, és valószínűleg súlyosabb is lesz a sérülés" - mondta. A motorosok egy része rádaásul olyan, nagyobb teljesítményű járművet vezet, amire nincs vezetői engedélye - jegyezte meg Jámbor István.

Az ORFK statisztikája szerint Magyarország közútjain a tavaly történt 874 motorosbalesetben 64 motoros vesztette életét. A tavalyi motoros balesetek egyharmada - 37,2 százaléka - Budapesten és Pest megyében következett be.

Forrás: MTI

Mentőmotorokat vetnek be az M3-ason és az M0-áson/itthon/20060423mentomotorokat.htmlKrosszmotoros rendőrök vadásznak vandálokra/itthon/20051108krosszmotoros.htmlBörtönbüntetést is kaphatnak a vandál motorosok/itthon/20051007bortonbuntetest.html
0 Tovább

MotoGP: Rossi újabb rekordot döntött

Valentino Rossi még a dobogóra sem került fel a legutóbbi MotoGP futamon, de a Törökországban megszerzett negyedik helye elég volt ahhoz, hogy újabb rekordot döntsön meg.



Forrás: MTIleftRossi fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=28928&status=ok

Az olasz motoros szupersztár karrierje során 2899 pontot szedett össze az idei szezon harmadik versenyéig, és ezzel megelőzte honfitársát, Max Biaggit, az eddigi rekordtartót.

Rossi pontjai a következőképpen jöttek össze: két szezon alatt 432 pontot szerzett a 125-ösök között, majd újabb két év alatt 510 pontot szerzett a 250-eseknél, míg a királykategóriában 1957 pontot szerzett 2000 óta.

Egyébként már nincs túl sok rekord a MotoGP világában, amit Rossi még megdönthetne, ám ezek közül talán a legjelentősebb a királykategóriában megnyert futamok száma: a hétszeres olasz világbajnok jelenleg holtversenyben második Mick Doohannel 54 győzelemmel, és csak a legendás Giacomo Agostini áll előttük.

Rossi 14 győzelemmel van lemaradva, azonban kérdéses, hogy elég ideig lesz-e még a kategóriában ahhoz, hogy ezt a rekordot megdönthesse, vagy esetleg úgy dönt, hogy a Forma-1 mezőnyében folytatja versenyzői pályafutását.

Forrás: motogphirek.hu

Valentino Rossi rekordjai/motor/20060428motogp.htmlRossi századik MotoGP futama következik/motor/20060425rossi.html
0 Tovább

Reptérre készül a KTM

Május 13-án az osztrák motorgyár utcára szánt paripáit lehet kipróbálni a tököli reptéren. Soha vissza nem térő alkalom kipróbálni a kifutó varázsát!



Forrás: KTMleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0605/20060504ktm.jpg',50,50)Nagyobb képVadonatúj sportmotor a KTM-től/motor/ujdonsag/20060421vadonatuj.htmlÚjdonságok a KTM háza táján/motor/20051107ujdonsagok.html

A KTM hazai importőre már szinte hagyományt űz abból, hogy reptéren engedi kipróbálni a motorjait, ami felettébb praktikus és biztonságos, ugyanis egy zárt pályán elég kevés zavaró tényező akad az ijedt madarakon és nyulakon kívül.

Az idei tesztnapját május 13-ára ütemezte a hazai képviselet, mikor is az új 990 Adventure, a 950 Supermoto, a 990 Superduke, a 640 LC4 Supermoto és Duke II állnak majd az önjelölt tesztpilóták rendelkezésére a tököli reptér kifutóján.

A reggel 9 órától kezdődő tesztnap nyilvános, a részvétel feltételei: érvényes jogosítvány és védőfelszerelés. A rendezvényen a kijelölt pályát saját motorral is ki lehet próbálni, így minden óra utolsó tíz perce a közönségé. A részvétel ingyenes lesz, azonban a helyszínen regisztrálni kell.

Ámokfutásra csábít a KTM/motor/ujdonsag/20040921amokfutasra.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek