A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
A futballsztárokat megelőzve a gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriájának uralkodója, Valentino Rossi lett az év legjobban kereső sportolója Olaszországban.
leftRossi négykerekűvel is otthonosan vágtat/motor/20041129rossi.htmlRossi az olimpián is motorozna/motor/20041112rossi.html
A MotoGP Londonban élő világbajnoka 13,5 millió euróval gazdagodott, de a szponzori pénzeket is beleszámolva összesen 20,1 milliót gyűjtött össze az idén, s ezzel toronymagasan végzett a lista élén.
Ennek az összegnek alig több mint felével kellett beérnie a második helyezett Christian Vierinek: az Internazionale csatára "csak" 10,8 milliót keresett. A képzeletbeli dobogó harmadik foka is egy futballistának jutott: a Juventus csillagának, Alessandro Del Pierónak 9,1 milliót utaltak a bankszámlájára. A további helyezettek sorrendben: Jarno Trulli (Forma-1) 8,1 millió; Francesco Totti (labdarúgó, AS Roma) 6,6 millió; Paolo Maldini (labdarúgó, AC Milan) 4,4 millió; Giancarlo Fisichella (Forma-1) 3,85 millió.
Igen, jól látszik a képeken, ez egy 4 hengeres JAWA! Saját szerzemény, 2001 telén épült és több mint 60ezer kilométert ment eddig, egy váltószéthullással fűszerezve. Ezt leszámítva gyakorlatilag teljesen megbízható.
Meglepően jól gyorsul, és nem kell visszaváltogatni a legnagyobb emelkedökön sem a Mátrában. Fogyasztása egész jó 100-on 6liter 110km/órás átlag sebességgel.
A motorom egy 91-es kiadású 147 lóerős Kawasaki ZZR 1100. Rengeteg kilométert sikerült vele megtennem és az általam kicsalt végsebesség 295 km/h-volt (trafival mért). Persze a nagy erejétől és súlyától jobb tartózkodnia a hozzá nem értőknek. Tiszteletben kell tartani a tudását.
A fogyasztása szerintem nagyon jónak mondható, a Kawasaki tipikusan kis fogyasztású motorokat készít. Átlagos körülmények között (140 km/óráig) 6 litert eszik 300-ig húzatva 7,5 liter környékén mozog a fogyasztás. A motor egy robosztus felépítésű megbízható kialakítású és tervezésű jármű. A sport-túra jellegnek köszönhetően 260 kg a motor súlya, ami főleg nagy sebességénél hasznos, nincs lebegő érzésünk. A hátsó gumi méret 180/55 tökéletesen megfelel, nincs sétálás és kanyarokban sem jelentkezik a felállási hajlam.
A motor az idomig dönthető nem sodródik nem csúszik. Sajnos egyetlen egy hátránya van ami magyarországi aszfaltok hibája. A motor alján lévő idom 9 cm-e van az aszfalttól. Kirándulóknak ideális választás. Az alacsony súlypont miatt jól tartja az íveket és nagyon jól motorozható, "kezes bárány" vagy inkább "báránybőrbe bújt farkas". A 147 lóerőnek köszönhetően még 6-ik fokozatból sem kell visszakapcsolni előzéshez. mindig van tartalék.
Az én motoromról csak annyit írok, hogy egy 1986-os évjáratú ETZ 250-es. Három éve vettem, egy szénakupac alján volt. Fordítottam rá egy kis pénzt, és sok-sok energiát, a végeredmény a képeken látható.
Az elmúlt három évben sokat mentem vele (kevesebbet mint én szeretnék, de többet mint amit a feleségem szeretne), és soha nem hagyott ott az útszélén.
Tudom hogy nem ilyen motor a nagytöbbség álma, de én nagyon szeretem.
2005-re is elfogadták az első és egyetlen magyar MotoGP csapat, a Team Hungary nevezését a világ legjobbjai közé. Ez óriási érdem idősebb Tóth Imrének, aki megalapította és fogalommá tette ezt a magyar névvel, nemzeti színekben versenyző, folyamatosan bővülő, fejlődő és szépülő csapatot, amelyre méltán lehet büszke az ország. Immáron harmadik éve vehetnek részt a nemzetközi motorozás világbajnoki futamain - a változásokról kérdeztem Tóth Imit, a csapat első számú versenyzőjét.
- Milyen motorral versenyzel jövőre? - Jövőre is hűek maradunk a nagy múltra visszatekintő márkához, az Apriliához. Amely a 125-ös kategóriában idén is konstruktőri világbajnokságot nyert. A csapattársammal együtt mindketten Apriliával állunk rajthoz ebben a kategóriában.
Hi-FileftRendeljen autó Hi-Fi termékeket online!http://vasarlas.origo.hu/index.php?action=catlist&category=001005Megnézem>>Talmácsi a RedBull KTM gyári csapatához szerződött/motor/20041107talmacsi.htmlTóth Imre Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=34283
- Jövőre ki lesz a csapattársad? - Nemzetközi elismerésnek tekintjük, hogy az idén már több versenyző és több szerelő is jelentkezett a csapathoz. A jelentkezők közül Robbin Harmsra esett a választás, aki világbajnoki (2003; 2004;) és apriliás (2003 Seedorf) múltja miatt nagyon jó döntésnek tűnt. Egy hónapnyi tárgyalás után az előmegállapodás megköttetett. Azonban Robbin Harms menedzsere, unfair módon december 10-én hajnalban e-mailben közölte, hogy előző este végleges szerződést kötött egy másik csapattal. Mindezen döntését a személyes ismeretség hiányára alapozta, pedig a megbeszéltek szerint 11-én érkeztek volna Budapestre végleges leszerződés, illetve ismerettség céljából. Tehát mondvacsinált okok miatt csapattárs nélkül maradtam három nappal a válsztási konferencia előtt, ahol végleg döntenek a csapatok, illetve a versenyzők elfogadásáról. Így újra felvettük a kapcsolatot a korábban jelentkezett versenyzők közül azokkal, akik a leginkább megfeleltek. Öt versenyzőre szűkült tehát a kör, akiknek ultimátumot kényszerült adni a csapat, hogy még aznap dönteniük kell. Hárman közülük azonnal igent mondtak, így hirtelen a bőség zavara állt fent. Végül a svájci születésű Vincent Braillardra esett a választás, ő felelt meg leginkább a világbajnoki előírásoknak.
- Mit lehet tudni róla? - Vincent Braillard 19 éves, mint én, ami nagyon nagy előny számunkra. Idén az Európa-bajnokságban összesített nyolcadik lett a spanyol TMR Competición csapatban. A legjobb helyezése a negyedik hely volt Vallelungában, ami egy elég nehéz pálya. Az utolsó két spanyol bajnoki futamon már Apriliával indult (de sajnos mindkét versenyen megállt a motorja). Azonban elmondása szerint sokkal jobban feküdt neki a gép, és a jerezi pályán eddig mért legjobb idejénél egyből két másodpercel jobbat ment. Sőt, a kvalifikáción második volt a vb-menő Simon Corsi mögött.
- Mi a helyzet a szerelőkkel? Ott is változás várható? - Igen! A szerelőgárdát is megpróbáltuk a legjobb tudásunk szerint kiválasztani. Így esett a választás Roberto Baglionira, aki évtizedes MotoGP-s és apriliás múlttal rendelkezik. Több nagyobb névnek is szerelt már, mint pl.: Gramigni, Debbia, Reggiani, Waldman, Ballerini, Capirossi, Sakata, Alzamora, Nieto, Olive, Pedrosa, Chechinello. Ezek a nevek igen jó ajánlólevélnek bizonyulnak, és Baglioninak célja tanítani is a versenyzőket. Persze a puding próbája az evés, de az egész csapat nagyon bízik a tudásában, és már nagyon várjuk a teszteket. A szerelőcsapat is világbajnoki szinten már tapasztalt szerelőkből fog állni. A 2004-es szerelők közül csak a saját telemetristámat tartottuk meg. Bővült a szerelőcsapat is, jövőre már a nagyobb csapatokhoz hasonlóan minden motorhoz két szerelő, egy telemetria-mérnök és egy segédszerelő dukál. És természetesen a főszerelő, aki felügyeli mindkét motort.
- Te vagy a megalakulásotok óta a Road RacingTeam Hungary magyar képviselője. Mint a csapat első számú pilótája, hányas rajtszámmal fogsz nekivágni a következő évi versenysorozatnak? - Vincent a 26-os rajtszámmal, én pedig új, 45-ös rajtszámmal fogok indulni a 2005-ös szezonban, amitől nagyon pozitív eredményeket várunk!
- Lehetséges, hogy a Team Hungary valamikor több versenyzőből fog állni? - Természetesen céljaink között szerepel, sőt már idén is gondolkodtunk a bővítésen, de végül két versenyzővel indulunk.
- A csapat tervezi-e a felsőbb kategóriában való részvételt? - Természetesen igen, nem csak a csapat, de én is feljebb akarok lépni. Idén Baldolinivel és Giansantival álltunk komolyabb tárgyalásban 250 köbcentis kategóriára gondolva. Talán majd jövőre...
- A 2005-ös évben milyen helyezéssel lennél elégedett? - Elsővel :-) Nem szeretek azonban jósolni. Meglátjuk... Mindenesetre sokkal jobbat várok az ideinél!!! Szurkoljatok!
Utolsó kommentek