Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lendületben a MotoGP

A hét végén kezdetét vette az idei MotoGP tesztsorozat. A Malajziába látogatott csapatok most tudják először kipróbálni versenykörülmények között a legújabb fejlesztéseket, amelyeken egy-egy későbbi verseny sorsa múlhat. Az első nap győztese a Ducati volt, amely nemrégiben mutatta be 2005-ös GP motorját.



leftMotoGP: elkészült a 2005-ös versenynaptár/motor/20041021motogp.htmlBiaggi súlyos motorbalesetet szenvedett/motor/20041108biaggi.html

Vasárnap elkezdődött az idei MotoGP tesztsorozat a napsütötte malajziai sepangban. A vasárnapi edzéseken a Ducatival száguldozó Loris Capirossi futotta a legjobb időt, akit az új Yamaha M1-esével Valentino Rossi követett néhány tizedmásodperces különbséggel.

A harmadik legjobb időt Alex Barros produkálta, aki idén már nem a gyári Honda csapatban űzi az ipart, ugyanis helyét - a jelenleg is lábadozó - Max Biaggi vette át. Az olasz sérülései ellenére nyeregbe pattant, és ha már ott volt, a 8. legjobb időt motorozta.

A vasárnapi időeredmények

 

Név

Márka

Idő

1.

Loris Capirossi

Ducati

2.02,18

2.

Valentino Rossi

Yamaha

2.02,30

3.

Alex Barros

Honda

2.02,71

4.

Kenny Roberts

Suzuki

2.03,00

5.

Colin Edwards

Yamaha

2.03,08

6.

Nicky Hayden

Honda

2.03,17

7.

John Hopkins

Suzuki

2.03,29

8.

Max Biaggi

Honda

2.03,50

9.

Sete Gibernau

Honda

2.03,56

10.

Carlos Checa

Ducati

2.03,57

11.

Makoto Tamada

Honda

2.03,60

12.

Marco Melandri

Honda

2.03,62

13.

Alex Hofmann

Kawasaki

2.03,80

14.

Nobuatsu Aoki

Suzuki

2.04,00

15.

Shinya Nakano

Kawasaki

2.04,20

16.

Troy Bayliss

Honda

2.04

17.

Ruben Xaus

Yamaha

2.04,90

18.

Toni Elias

Yamaha

2.05,20



0 Tovább

Rekordnyereség a Harley-Davidsonnál

A Harley-Davidson motorkerékpár-gyártó rekord árbevételre és nyereségre tett szert tavaly. Az európai értékesítésük több mint 5 százalékkal nőtt, és az erős eurónak köszönhetően idén árleszállítás várható egyes modellek esetében.



leftLendületben a motorpiac/motor/20041012lenduletben.html

Az amerikai cég árbevétele 8,5 százalékkal 5 milliárd dollárra nőtt, az adózott eredmény 889,8 millió dollárt tett ki, ami részvényenként 3 dollár eredményt jelent az egy évvel korábbi 760,9 millió, 2,50 dollárt követően.

A vállalat tavaly 317 289 motorkerékpárt adott el (egy évvel korábban 291 147-et), a belföldi értékesítés 7,1 százalékkal, a külföldi 1,5 százalékkal nőtt. Európában 5,3 százalékkal több, 24 594 motort adtak el, s tekintettel a jelenlegi piaci helyzetre és az erős euróra, az idén egyes modellek árát csökkentik.

Változás a Harley-Davidson élén/motor/20041217valtozas.htmlVéget ért a Harley-fesztivál/nyar/20040614veget.htmlNemzetközi Harley-Davidson-fesztivál/nyar/20040601nemzetkozi.htmlRekord negyedévet zárt a Harley-Davidson/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20040414rekord.htmlVajból készül a százéves Harley-Davidson szobra/noilapozo/20030808vajbol.html
0 Tovább

Biaggi gyári hondásként indul a MotoGP-n

A Honda gyári versenyrészlege, a Honda Racing Corporation (HRC) hivatalosan is bejelentette, hogy idén az olasz Max Biaggi lesz a második pilótájuk a MotoGP-világbajnokságon.



leftMax Biaggi honlapjahttp://www.max-biaggi.com/Eng/home.asp

Nagy meglepetés nem érte a motoros társadalmat, amikor a Honda hivatalosan is bejelentette, hogy Max Biaggi lesz idén a második gyári versenyzőjük Nicky Hayden mellett.

Biaggi tavaly a Camel Honda színeiben koptatta a gumikat, és már a szezon közepétől felröppentek a hírek, hogy 2005-ben a gyári csapat tagja lehet. A HRC korábbi versenyzője, a brazil Alex Barros Biaggi helyét vette át a Camel Honda csapatánál.

Biaggi súlyos motorbalesetet szenvedett/motor/20041108biaggi.htmlBiaggi a Hondánál folytatja pályafutását/auto/sporthirek/20020920biaggi.html
0 Tovább

Bitter új csapattal vág neki az Endurance-vb-nek

Egy sajnálatos balesett miatt Bitter Sándor csapata, a Honda gyári támogatását élvező Wilding Racing Team kénytelen volt visszalépni az Endurance-vb-szerepléstől. Szerencsére a magyar versenyző számos új ajánlatot kapott, így egy másik csapat és márka színeiben fog indulni a hosszú távú megmérettetéseken.



Forrás: [origo]leftBitter Sándor: Nincs egy ép porcikám sem/vendegszoba/sport/20040514bitter.html

Bitter Sándor csapata, a Wilding Racing Team (Honda Austria) hivatalosan is bejelentette, hogy nem indulnak az idei Endurance-vb-n, tekintettel arra, hogy a csapat főnöke, Erwin Wilding - egy sajnálatos motorbaleset miatt - még mindig kómában van. A csapat tagjai abban a reményben váltak el egymástól, hogy a 2006-os versenyszezonra minden rendbe jön, és a csapat fel tud készülni ismét a vb-szereplésre.

A szabaddá vált Bittert többen is megkeresték, ám ő végül is az osztrák Mandy Kainz ajánlatát fogadta el, aki Suzuki Austria néven indít egy vadonatúj csapatot. A Suzuki Austria csapatának hivatalos bemutatkozása március 28-án Assenben lesz, ám a teszteléseket már februárban elkezdik. Bitti egyébként két másik magyart is hozzásegített a vb-n való szerepléshez: Rosivall Ágoston Bitti tavalyi csapatánál fogja a gumikat koptatni, míg Vida Tibi a gyári támogatású MV Aguszta csapatnál kapott lehetőséget.

Bitter első tesztje az új csapattal/motor/20041025bitter.htmlBitti csapatot váltott/motor/20041019bitti.html
0 Tovább

Motorsokk: a motorizált különlegesség!

Új oldala, új partnere az [origo] autós és motoros rovatának - fogadják szeretettel, használják egészséggel!



Tudtad, hogy hazánkban már 325 km/óra sebességre gyorsult egy motoros álló helyzetből mindössze 201 méter megtételével, és ehhez csak 3 másodpercre volt szüksége? Tudtad, hogy magyar motoros tartja a háttal motorozás világcsúcsát 200 km/óra feletti sebességgel?

Tudtad, hogy kishazánk már büszkélkedhet sreetfighter (azaz motoros akrobata) világbajnoki dobogós helyezéssel? Tudtad, hogy a műjégpályán is lehet motorozni? Tudtad, hogy az új motor vásárlók köre évről évre megduplázódik hazánkban?

De azt tudod, hogy TE is vonzódsz a motorizáció iránt!

Mit tegyen az ember, ha a motorizáció megállíthatatlanul fejlődik? Fejlődjön vele! Sőt, uralkodjon rajta, és irányítsa a fejlődés útját! ... sok ötlet... sok újdonság... sok érdekesség... sok sportoló... sok verseny... sok rendezvény... sok minden és még több, amíg sokkot nem kapsz. Ez a MOTORSOKK!

Valamiért a különleges dolgok iránt jobban vonzódunk az átlagosnál. De, hogy meddig tart az átlagos és hol kezdődik a különleges, az mindenkinél más.  A MOTORSOKK segít eldönteni, hogy az átlagos vagy a különleges érdekel jobban.

Rengeteg filmanyaggal és/vagy fotóval illusztrált hír vár rád a MOTORSOKK új oldalán. Sokan, sőt egyre többen érdeklődnek a különleges motorok és az őket körülvevő események iránt. Nekik is ajánljuk figyelmükbe az oldal használatát, hiszen a MOTORSOKK oldalán mindig mindent időben megtudsz.

Az sem baj, ha a "négykerék" vagy "egykerék" megszállottja vagy, nálunk akkor is találsz különlegességet... Sőt, akinek "nincs ki a négykereke", vagy egy kereke sincs, azokat is ide várjuk. Komplett adást nézhetsz meg, extrákkal, esetleg vágatlanul. Vagy beküldheted saját felvételeidet, hogy TE is benne lehess. Ha folyamatosan nézel minket, értékes ajándékokat is nyerhetsz. Televízió költözhet a monitorodra, és a MOTORSOKK műsora ezentúl nálad is elérhető lesz.

Mire vársz még? Kattanj rá!

www.motorsokk.hu

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek