Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Talmácsi bukott Japánban

A pole pozícióból indult Talmácsi Gábor nem tudta befejezni a Motegiben rendezett Japán Nagydíjat, a magyar motoros a 14. körben elesett. Összetettben megőrizte a harmadik helyet, de hátránya 44 pontra nőtt az éllovas Lüthivel szemben.



Forrás: Team SuzukiTalma és Mattia Pasini jól kapta el a rajtot, de Gábor végül csak negyedikként tudott befordulni az első kanyarba Pasini, Kallio és Koyama mögött, Gábor mögött pedig Lüthi motorozott. Julian Simon viszont pár kanyarral később már mehetett is zuhanyozni, mivel eldobta a vasat. Talma nem sokáig időzött a negyedik helyen, hanem gyorsan feljött Kallio mögé, magával húzva Lüthit is.

A finn Kallio még az első kör vége előtt átvette a vezetést, Gábor pedig egy fantasztikus előzést bemutatva feljött másodiknak. Tóth Imi sajnos nem mutatott be ekkor ilyen mutatványokat, hiszen csak a 26. helyen volt a kör végén.

Az élen a két KTM megpróbált kicsit nagyobb tempót diktálni és lelépni a mezőnytől, de Lüthi ezt érzékelve feljött Pasini elé a harmadik helyre, hogy üldözőbe vegye Talmáékat. Két körrel később féktávon már be is akart szúrni a magyar versenyző mellé, de ekkor még nem sikerült neki az előzés.

Talma pár kanyarral később kihasználta a lehetőséget, amit Kallio nyitott számára egy szélesebb kanyarvétellel és az élre állt. De Kallio és Lüthi nem sokáig hagyta pihenni az élen, a svájci át is vette a vezetést, sőt, magával húzta a finnt is. Pasini is bejött Gábor elé.

Forrás: MTIAz élen motorozó négyes mögött majd egy másodpercre voltak leszakadva az üldözők, az élükön Hector Faubellel, majd Poggiali és az időmérőn remekelt Koyama és Simoncelli következett. Az élen időközben megváltozott a sorrend és Pasini vezette a mezőnyt, de Gábor is maga mögé utasította Luthit. Az üldözők a nagy kavarodásban teljesen felzárkóztak a vezetőkre.

Talma ismét az élre állt, majd nem sokkal később Lüthivel került testközeli szituációba, de a vakmerő Pasini is igen közel került Gáborhoz. Közben az élen tízes vezető boly alakult ki, ami a 9. körben egy versenyzővel csökkent, miután Simoncelli hatalmasat bukott. Nem sokkal ezután Gábor beszúrt Pasini mellé és ismét vezette a versenyt, de a célegyenes végén az olasz visszavette az elsőséget, majd Kallio egy kettős manőverrel mindkettejüket megelőzte.

Talma mellett Faubel és Koyama is elment, így visszaesett a hatodik helyre, de két körrel később ismét negyedik volt. Az élen viszont Kallio és Lüthi kicsit megléptek az üldözőktől, ami számszerűen 0.962 másodpercet jelentett. Talma Pasinit megelőzve nagyobb tempóra kapcsolt, hogy elkapja a kettőst, de ez meg is bosszulta magát, mivel a 14. körben a pálya utolsó szakaszán nagyott bukott, és ezzel minden esélye elúszott a győzelemre, ami a mutatott teljesítménye alapján benne volt.

A 16. körben a célegyenesben Lüthit dobta le a motorja, majd Sergio Gadea először a svájci lábát kapta el, utána pedig motorján is áthajtott. A két rommá tört motor miatt leintették a versenyt, s mivel a versenyzők megtették a megfelelő mennyiségű kört (80% szükséges), befejezettnek is tekintették. A leintés után Mika Kallio érezhette magát a győzelem boldog tulajdonosának, a bukás ellenére Lüthi lett a második (bár sérülése miatt nem állhatott fel a dobogóra) és Faubel a harmadik. Tóth Imre végül a 21. helyen zárt.

Forrás: EPA

"Nem lehetek boldog, de nem vagyok elkeseredve sem. A motor beállításai jól sikerültek, azonban a végsebesség nem volt az igazi. Amikor visszaestem a hatodik helyre, azért harcoltam, hogy Kallio és Lüthi ne lépjen meg, és igyekeztem minél gyorsabban felzárkózni mögéjük. Amikor megelőztem Pasinit, lekerültem az ideális ívről, ahol a pálya eléggé poros volt. A hátsó kerék tapadása megszűnt, és a gázadást követően sajnos elestem. Szerencsére semmi bajom nem lett, de sajnálom, hogy nem szerezhettem pontokat" - nyilatkozta Talmácsi. 

Összetettben a 164 pontos Lüthi vezet, mögötte hárommal van lemaradva Kallio. Talmácsi maradt a harmadik helyen, de hátránya már 44 pont Lüthivel szemben.

A MotoGP-ben az olasz Valentino Rossinak legalább még egy hetet várnia kell, hogy világbajnok legyen, ugyanis a címvédő bukott az elitkategóriában.

125 kcm:
1. Kallio (finn, KTM) 30:10.854 p
2. Lüthi (svájci, Honda) 30:10.965
3. Faubel (spanyol, Aprilia) 30:12.371
...21. Tóth Imre (Aprilia) 30:58.841
Talmácsi Gábor (KTM) a 14. körben kiesett.
   
Az összetett állása:
1. Lüthi 164 pont
2. Kallio 161
3. Talmácsi 120
4. Simoncelli (olasz, Aprilia) 117
5. Pasini (olasz, Aprilia) 111
6. Lai (olasz, Honda) 104
...25. Tóth 7
   
250 kcm:
1. Aojama (japán, Honda), 43:52.454
2. Pedrosa (spanyol, Honda) 43:57.767
3. Stoner (ausztrál, Aprilia) 44:00.235
   
Az állás:
1. Pedrosa 226
2. Stoner 163
3. Dovizioso (olasz, Honda) 144
   
MotoGP:
1. Capirossi (olasz, Ducati) 43:30.499
2. Biaggi (olasz, Honda) 43:31.978
3. Tamada (japán, Honda) 43:46.726 
   
Az állás:
1. Rossi (olasz, Yamaha) 261
2. Biaggi 149
3. Edwards (amerikai, Yamaha) 133
   
A vb-sorozatból még öt verseny van hátra. A következő futamot egy hét múlva rendezik a malajziai Sepangban.

(MotoGP.hu)

Talmácsi megszerezte első pole-ját Japánban/motor/20050917talmacsi.html
0 Tovább

Talmácsi megszerezte első pole-ját Japánban

A jövőre a negyedliteresek között versenyző Talmácsi Gábor volt a leggyorsabb a Japán Nagydíj második időmérő edzésén, a KTM magyar motorosa pályafutása során először rajtolhat az első kockából.



Forrás: MTITalmácsi valósággal megtáltosodott a hírre, hogy a 125-ös géposztályból jövőre eggyel feljebb lép, hatalmas iramot diktált a Japán Nagydíj második időmérő edzésén. Talma az első tréningen épp, hogy befért a kétperces határon belülre, szombaton viszont 1:58-cal kezdődő eredményt produkált.

A KTM magyar versenyzője csapattársától, Mika Kalliótól csente el a pole-t, aki szombaton utolsó gyors körében bukott, s végül csak hatodik lett. A finn sértetlenül sétált el a bukás helyszínéről, vasárnapi indulása nincs veszélyben.

Jól, mi több, nagyon jól ment a hazai kedvenc, a hondás Kodzsama Tomoyosi, a második legjobb időt motorozta, 50 ezreddel megverve az apriliás Pasinit. A világbajnoki pontversenyt vezető svájci Lüthi most csak a hetedik pozíciót csípte meg, ha minden jól alakul, Talma, aki pályafutása első pole-jának örülhetett, akár jelentősen is csökkentheti hátrányát.

"Régi vágyam teljesült ezzel az első rajtkockával, határtalanul boldog vagyok" - nyilatkozta a 24 éves Talmácsi, aki a harmadik helyen áll összetettben. "Ráadásul nagyon tetszett az a Tissot karóra is, amit a pole pozícióért kapnak a motorosok. De félre a tréfával: a gép nagyon gyors volt, a magunkkal hozott új alkatrészek remekül beváltak. Az időmérőn fantasztikusan éreztem magam a KTM nyergében, megbízható volt a hangja, könnyedén kerülgettem és előztem meg a többieket."
    
Talmácsi elmondta, hogy a magyar idő szerint hajnali 4 órakor kezdődő futam előtt még állítanak az első futóművön. "Remélem, vasárnap is minden rendben lesz a motorral. Ha sikerül meglépnem a rajt után, akkor megpróbálok egyedül elmenni. Amennyiben nem így alakulnának a dolgok, akkor a szokásos négy-öt fős élbollyal megyek. Egy biztos: a hátralévő hat futamon a dobogón kell végeznem. Egyszerűen nem maradhatok le róla!"

A kategória másik magyarja, Tóth Imre a 25. helyről rajtol. 250-ben a japán Hirosi Aojama volt a leggyorsabb, míg a MotoGP-ben Loris Capirossi vert el el mindenkit. Meglepetés, hogy a királykategóriában Valentino Rossit tízen (!) is megelőzték.

125 kcm, rajtsorrend:
1.  Talmácsi Gábor (KTM) 1:58.653 perc
2.  Kodzsama (japán, Honda) 1:58.920 
3.  Pasini (olasz, Aprilia) 1:58.970 
4.  Simoncelli (olasz, Aprilia) 1:59.038 
5.  Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 1:59.143 
6.  Kallio (finn, KTM) 1:59.166 
7.  Lüthi (svájci, Honda) 1:59.363 
8.  Poggiali (San Marinó-i, Gilera) 1:59.460 
...25. Tóth Imre (Aprilia) 2:01.030

250 kcm, rajtsorrend:
1. H. Aojama (japán, Honda) 1:51.843
2. Lorenzo (spanyol, Honda) 1:51.859 
3. S. Aojama (japán, Honda) 1:52.374 
4. de Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 1:52.408 
5. Dovizioso (olasz, Honda) 1:52.603 
6. Takahasi (japán, Honda) 1:52.634  
   
MotoGP, rajtsorrend:
1. Capirossi (olasz, Ducati) 1:46.363 p
2. Hopkins (amerikai, Suzuki) 1:46.861 
3. Melandri (olasz, Honda) 1:46.867 
4. Tamada (japán, Honda) 1:47.043 
5. Biaggi (olasz, Honda) 1:47.089 
6. Hayden (amerikai, Honda) 1:47.166
...11. Rossi (olasz, Yamaha) 1:47.563

Talmácsi ötödik a pénteki edzésen/motor/20050916talmacsi.html
0 Tovább

Királyi viseletben - Royal Enfield 350

Nincs túl sok esély arra mostanában, hogy valaki itthon komplett, jó állapotú vintage, vagyis a múlt század húszas éveiből származó motorkerékpárra találjon. Főszereplőnk is messziről érkezett. A jellegzetes brit gépet Ocskay Zoltán próbálta ki.



Leletmentés

forrás: Veterán Autó és MotorNem szoktuk olvasóinkat a Veteránban megjelenő cikkek készítésének nehézségeivel traktálni, de most kivételesen kitérek erre is, mert panasz helyett örvendezésre adódik okom. A fényképezésről van szó, amely mindig kemény munkát jelent, amikor túl akarunk lépni a "garázs előtt", a "park bokrai között" vagy a "szép, zöld mezőben" típusú közhelyeken. Ha véletlenül találunk egy harmonikus küllemű épületet, akkor nyilván van előtte pár autó, ha mégsem, akkor kuka, reklámtábla, villanyoszlop, trafóház.

Amennyiben minden ideális, a fényképezőgép láttán biztos előront egy fekete ruhás ember-rotweiler, és elhajt bennünket még a környékről is. Ezek után meglepő fordulatként vettük tudomásul, hogy a Nagykovácsiban lévő egykori Tisza-kastély parkjába készségesen beengedett bennünket, a területet használó FVM Mezőgazdasági Szakképző Intézet igazgatónője. A neoklasszicista épület kellemes háttérül szolgált - a múlt század húszas éveiben nyilván érkezett a bejáratot védő oszlopsor elé számos ilyen motorkerékpár, a gróf barátai, s egyéb ifjú arisztokraták -, a parkban kanyargó keskeny úton pedig korhű körülmények között próbálhattuk ki a Royal Enfieldet.

Segítőkész teremőrök

forrás: Veterán Autó és MotorE méltó környezetben lehetett igazán szemügyre venni az 1925-ben gyártott egyhengeres klasszikus vonalait. Semmi rendkívüli, inkább éppen átlagos külső lenne, ha néhány kiegészítő nem tenné egyénivé a megjelenést: a tartalékgumi, a fonott kosár és az acetilénvilágítás "így került elő a pajtából" hangulatot varázsol.

Pedig messze nem ilyen állapotban jutott mai gazdájához a motorkerékpár, és még a pajtából való kitolás öröme is elmaradt, a felfedezés nagyon prózai módon, egy börzén esett meg. A britek által Európa első számú veteránpiacának nevezett Beaulieu-i börze (a németek persze Mannheimre esküsznek) egyik standján hevert a 350-es Royal Enfield, illetve annak egy része, váz, villa, motor, váltó, tank. Gazdája nem akarta eladni, pontosabban várt valakire, akivel egy cserében korábban megegyezett.

A vevő azonban nem jelentkezett, így a börze végén a tulaj már hajlandó volt 500 fontért lemondani a gépről a világ másik végéről érkezett magyaroknak, akik viszont nem átallották 500 euróra alkudni az összeget. A félreértés, és hogy ez mennyire jó üzlet volt, csak fizetés után derült ki, amikor az eladó a távozni készülő férfiak figyelmébe ajánlotta a motor számos egyéb, addig nem mutatott, a vevők részéről hiányzónak hitt alkatrészét, a kormányt, a sárvédőket, a pedálokat.

forrás: Veterán Autó és MotorA végső leltárnál kiderült, "csak" a kerekek, a nyereg, a kürt, a sztenderek és a csomagtartó beszerzése vár a boldog gazdára. Vaczkó Zoltán - vele tavaly már találkozhattak a Veterán olvasói, amikor az 1937-es Ardie motorkerékpárját mutattuk be - még ott a börzén megvásárolta a gumimarkolatokat, a matricákat, és szert tett a pontos fényezési-csíkozási leírásra is, mert a matricaárus egy hasonló 350-es Royal Enfield tulajdonosa volt.

- A hiányzó dolgok beszerzésében Braun János barátom segített, számos angliai újságban feladott apróhirdetéssel - kezdte sorolni a helyreállítás első lépéseit Vaczkó Zoli. - Sikerült beszerezni a keresett alkatrészeket, majd elmentünk Birminghambe, a nemzeti motorkerékpár-múzeumba, és végigfotóztam az ott kiállított Royal Enfieldet.

forrás: Veterán Autó és MotorMeglepően segítőkészek voltak a múzeum munkatársai. Mondtuk, hogy van egy ilyen motorunk, szeretnénk megnézni az övéket, s néhány méretet felvenni. Leghátul volt a teremben a Royal Enfield, de odaengedtek, sajnálkozva, hogy éppen nincsenek kéznél a restaurátorműhely alkalmazottai, mert kitolták volna a motort a sorból, hogy jobban megnézhessük. Ott mértem le a hangtompítót is, és rajzaim alapján itthon Dobos Gyuri bácsi megcsinálta a másolatot.

0 Tovább

Talmácsi ötödik a pénteki edzésen

Japánban ideális körülmények között, kellemesen meleg időben és száraz pályán zajlott a versenyhétvége első napja.



GP

forrás: motogp.comAhogy lenni szokott, Valentino Rossi egyelőre kóstolgatja a pályát, és a pénteki szabadedzésen szokásos negyedik hely körüli formáját hozta. A délelőtti edzésen Alex Barros futotta a legjobb időt, egy tizeddel maradva el a pályarekordtól, amelyet a múlt évben Makoto Tamada állított fel.

A második leggyorsabb John Hopkins volt, mögötte Carlos Checa és a Ducati, majd Valentino Rossi és Loris Capirossi következett. További sorrend: Colin Edwards, Marco Melandri, Max Biaggi, Nicky Hayden, Sete Gibernau.

A sérült Troy Bayliss helyett indult Tohru Ukawa a tizenkettedik időt futotta a pénteki első edzésen.

A második szabadedzés időeredményei:

1. John Hopkins 1:47.952
2. Loris Capirossi 1:47.059
3. Kenny Roberts 1:48.053
4. Valentino Rossi 1:48.574
5. Sete Gibernau 1:48.582
6. Nicky Hayden 1:48.646
7. Max Biaggi 1:48.718
8. Marco Melandri 1:48.751
9. Makoto Tamada 1:48.776
10. Alex Barros 1:48.782
11. Colin Edwards 1:48.985
12. Carlos Checa 1:49.062
13. Tohru Ukawa 1:49.238
14. Alex Hofmann 1:49.504
15. Shinya Nakano 1:49.566
16. Toni Elias 1:49.842
17. Roberto Rolfo 1:50.490
18. Naoki Matsudo 1:50.577
19. Ruben Xaus 1:51.358
20. Franco Battaini 1:52.491

125 ccm

forrás: motogp.comPéntek délelőtt Mika Kallio volt a leggyorsabb Motegiben, mögötte Thomas Lüthi, és az első dobogós helyezését éppen ezen a pályán, tavaly megszerző Fabrizio Lai következett. Talmácsi Gábor negyedik volt délelőtt, őt Mattia Pasini, Hector Faubel, és az újonc Tomioyoshi Koyama követte. Marco Simoncelli és Manuel Poggiali is az első tízben ért célba a péntek délelőtti szabadedzésen.

A második edzésen sokáig Talmácsié volt a legjobb idő, míg Kallio be nem vetette gyors köreit, Talma végül ötödik lett.

Délutáni időeredmények:

1. Mika Kallio 1:59.137
2. Marco Simoncelli 1:59.682
3. Manuel Poggiali 1:59.698
4. Mattia Pasini 1:59.821
5. Talmácsi Gábor 1:59.862
6. Hector Faubel 1:59.937
7. Fabrizio Lai 1:59.982
8. Tomoyoshi Koyama 1:59.984
9. Alvaro Bautista 2:00.142
10. Thomas Lüthi 2:00.272
11. Toshihisa Kuzuhara 2:00.643
12. Sergio Gadea 2:00.678
13. Sandro Cortese 2:00.848
14. Tóth Imre 2:01.030
15. Julian Simon 2:01.157
16. Pablo Nieto 2:01.233
17. Faffaele De Rosa 2:01.337
18. Alexis Masbou 2:01.389
19. Mike Di Meglio 2:01.427
20. Joan Olive 2:01.443

250 ccm

forrás: motogp.comA negyedliteresek délelőtti edzésén Jorge Lorenzo volt a leggyorsabb, őt Sebastian Porto követte. A leggyorsabb apriliás Alex de Angelis volt, és a szabadkártyás Shuhei Aoyama lett a negyedik, Casey Stoner és Yuki Takahashi előtt.

A tavalyi futamgyőztes Andrea Dovizioso a nyolcadik leggyorsabb volt a délelőtti edzésen, Hector Barbera előtt. Dani Pedrosa a tizennegyedik körében elesett, ám úgy tűnik, hogy komolyabb sérülés nélkül megúszta a bukást, mert a második edzésen már részt vett.

Péntek délutáni edzéseredmények:

1. Hiroshi Aoyama 1:52.556
2. Alex de Angelis 1:52.733
3. Shuhuel Aoyama 1:52.810
4. Andrea Dovizioso 1:53.036
5. Sebastian Porto 1:53.126
6. Jorge Lorenzo 1:53.308
7. Casey Stoner 1:53.471
8. Yuki Takahashi 1:53.690
9. Sylvain Guintoli 1:53.803
10. Hector Barbera 1:53.955
11. Anthony West1:54.082
12. Randy de Puniet 1:54.090
13. Alex Debon 1:54.245
14. Daniel Pedrosa 1:54.445
15. Jakub Smrz 1:54.458
16. Ryuji Yokoe 1:54.595
17. Roberto Locatelli 1:54.774
18. Taro Sekiguchi 1.55.179
19. Masaki Tokudome 1:55.206
20. Dirk Heidolf 1:55.277

A KTM is aláírta Talmácsi 250-es szerződését/motor/20050915talmacsi.htmlTalmának nem jött ki a lépés Brnóban/motor/20050831talmanak.html
0 Tovább

A KTM is aláírta Talmácsi 250-es szerződését

Talma aláírt 250-es szerződéssel áll rajthoz, Rossi pedig tovább növelheti behozhatatlan előnyét Japánban. MotoGP-beharangozó.



GP, 125, 250

forrás: motogp.comValentino Rossi az évad során 132 pontos előnyre tett szert, és további húsz pont megszerzésével bebiztosíthatja újabb világbajnoki címét. Ebbe a Rossi mögött, 132 pont lemaradással motorozó Max Biagginak már nem sok beleszólása lehet, ám a második helyért még igen szoros verseny alakulhat ki.

A Biaggi mögött, csupán három ponttal lemaradó Melandri, és a mögötte, szintén három ponttal kevesebbel bíró Colin Edwards szintén a dobogóért küzd egymással. Ebben a csatában kénytelen részt venni Sete Gibernau, akinek eddigi szerencsétlen sorozata miatt egyre kevesebb esélye van valamilyen tisztes pozíció elérésére.

Már biztos, hogy Troy Bayliss nem indul Motegiben, az ausztrál versenyző csuklója megsérült, amikor hat nappal a hétvégi verseny előtt, motokrosszozás közben elesett. Bayliss természetesen csalódott, mert nagyon várta a japán futamot, ám orvosai tanácsára kihagyja a versenyt, hogy az év hátralévő viadalain részt vehessen.

Baylisst a Honda tesztpilótája, Tohru Ukawa fogja helyettesíteni, egyelőre ezen az egy futamon, ám a japán nem a legutóbbi, brnói versenyen kipróbált RC211V versenygépen fog ülni.

forrás: motogp.comIndul egy szabadkártyás is a királykategóriában, a korábban 250-ben versenyző Macudo Naoki hétvégén debütál a GP-ben. A japán versenyző már gyűjtött némi tapasztalatot a négyütemű motorokkal kapcsolatban az idén, hiszen a hazai superbike bajnokságban is szerepelt.

A Blata WCM versenyzője, James Ellison részvétele még nem biztosított a hétvégi versenyen. A két héttel ezelőtti cseh futam előtti tesztelésen a brit versenyző elesett, és a könyöke sérült meg.

125 ccm

forrás: motogp.comA legkisebb kategóriában elsőként Talmácsi Gábor váltása dőlt el. Nemrég érkezett a hír, hogy a KTM is aláírta Talma szerződését, így a magyar reménység jövőre egy osztállyal feljebb lép.

Talmácsinak szintén akad majd ellenfele a 250-es kategóriában, hiszen fontolgatja a váltást Marco Simoncelli is, aki talán az idei szezon egyik legígéretesebb versenyzőjének számít.

Persze ezzel nincs egyedül, hiszen valószínűleg még a KTM sem számított arra, hogy Talmácsi olyan nagyszerűen teljesít majd, ahogy eddig. Egyébként Simoncelli pontosan olyan okok miatt váltana, amelyek Talma és csapatának döntését is befolyásohatták: nem passzol fizikumuk a 125-ös motorok méretéhez.

A jövő szezonnal kapcsolatos átigazolások még el sem kezdődtek, így később fog kiderülni az is, hogy Talma milyen mezőnyben áll majd rajthoz.

forrás: motogp.comA pontversenyt Thomas Lüthi vezeti, őt a két KTM-en Mika Kallio és Talmácsi Gábor követi. A hétvégi verseny egyébként a japán pilótáknak is fontos lesz, ugyanis öt helyi szabadkártyás versenyző is részt vesz a vasárnapi futamon. A nyolcadliteresek között is akad halasztó, a két spanyol ifjonc, Nico Terol és Julian Miralles is sérülés miatt mulaszt.

250 ccm

forrás: motogp.comAz eddig - méltatlanul - leginkább csak betétfutamként aposztrofált negyedliteres kategória idei versenyei is igen izgalmasnak bizonyultak.

A 250-es kategóriában is akad szabadkártyás versenyző, így történhet meg például, hogy hétvégén két Aoyama is köröz majd a Motegi pálya aszfaltján.

Azok sem tévednek, akik Takahasiból látnak kettőt a hétvégén, hiszen Yuki Takahasi testvére, Kouki is pályára gurul Japánban, szabadkártyásként.

A mezőnyt és a bajnokságot egyébként Daniel Pedrosa vezeti, mégpedig magabiztosan. A spanyol versenyző jelentős, 59 pontos előnyt szerzett Casey Stoner előtt, és mivel a tavalyi futamot megnyerte Motegiben, jó esélye van az idei győzelemre.

Talmácsi Gábor jövőre 250-ben indul/motor/20050914talmacsi.htmlKirabolták Talmácsi Gábort/motor/20050906kiraboltak1.htmlTalmának nem jött ki a lépés Brnóban/motor/20050831talmanak.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek