A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A Black Sabbath egykori frontembere úgy döntött, hogy megválik kedvenc motorjától, egy direkt neki épített choppertől, amely az amerikai Count's Kustom műhely munkáját dicséri.
Az egyedi megjelenésű járgány szinte minden alkatrészén visszaköszön gazdájának beállítottsága és világképe, így egy Ozzy-rajongó jó vásárt csinálhat, ha nekiáll licitálni, ráadásul a bevétel jótékony célokat szolgál, ugyanis a pénzt Ozzy feleségének egyik rák ellen küzdő alapítványa kapja. A motorok lelkes hívének számító Ozzy egyébként már jó ideje el van tiltva a száguldozástól, ugyanis 2003-ban súlyos balesetet szenvedett egy quaddal.
Ozzy nem a drogoktól reszket, a lánya viszont miatta drogozik/zene/20050509ozzy.html
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0511/20051106talmacsi2.jpg',50,50)Nagyobb képA KTM számít Talmácsira/motor/20051104aktm.htmlTalmácsi Gábor-linkekhttp://vizsla.origo.hu/katalogus/016/270Talmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466
A KTM-mel folytatott vasárnapi - eredménytelen - megbeszélésüket követően Talmácsi és menedzsere, Stefano Favaro egy plusz egyéves előszerződést kötött a Honda Scot csapatával, amely azt is tartalmazza, hogy a "Talmának" becézett versenyző első számú pilóta lesz. Amennyiben a magyar motoros jövőre az 1-3. hely valamelyikét szerzi meg a 125 kcm-esek között, úgy 2007-ben már a negyedliteresek között folytathatja szereplését.
Az istállónál két HRC gyári Honda, a legújabb technikai háttér, és ugyanaz a szerelőgárda áll rendelkezésre, amellyel 2004-ben világbajnoki címhez segítették Andrea Doviziosót.
Favaro vasárnap délután kapta meg a KTM vezetőitől azt a hivatalos dokumentumot, amely rögzíti, hogy a magyar motoros által korábban aláírt szerződés semmis, ezért szabadon dönthet arról, hol kívánja folytatni a pályafutását.
Az új istálló főtámogatója a Scot útépítő társaság - Olaszország harmadik legnagyobb cége ebben a tevékenységi körben - az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint teljes bizalommal van a magyar versenyző iránt, és semmi kifogása nem volt az ellen, hogy ő legyen a csapat első számú versenyzője. A végleges szerződés aláírására november 15-én kerül sor, mely csupán terjedelmében változik, minden egyes feltétele megegyezik az előszerződéssel. Ezt követően november 28-29-én sor kerül az első tesztelésre Jerezben.
"Örülök, hogy végre véget ért a folytatással kapcsolatos hercehurca. A mai jó eredményt egy jó szerződés aláírása koronázta meg. Boldog vagyok, hogy egy ütőképes csapat első számú versenyzője lehetek jövőre" - mondta Talmácsi.
"Végre megnyugodhatnak a kedélyek. Úgy érzem, hogy a lehetőségek közül a lehető legjobbat választottuk, amikor visszautasítottuk a KTM cseppet sem kedvező ajánlatát, és aláírtuk a Hondával az előszerződést. Az pedig, hogy egy ilyen nagy olasz cég, mint a Scot ennyire bízik Talmában külön öröm számomra. A szezonnak ugyan vége, de hamarosan ismét kemény munka vár ránk" - fogalmazott Favaro.
Talmácsi Gábor bravúros motorozással a második helyen fejezte be a Spanyol Nagydíjat, így az összesítésben meg tudta őrizni harmadik helyét a vb-tabellán. A nyolcadliteresek futamát a finn Mika Kallio nyerte, ám a világbajnoki címet a taktikusan versenyző svájci Thomas Lüthi szerezte meg.
Bravúros véghajráleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0511/20051106talmacsi2.jpg',50,50)Nagyobb képA KTM továbbra is számít Talmácsira/motor/20051104aktm.htmlTalmácsi a Hondánál folytathatja/motor/20051104talmacsi.htmlTalmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466
Kellemes meleg idő és rengeteg néző fogadta a gyorsaságimotoros-világbajnokság mezőnyét a spanyolországi Valenciában, ahol az utolsó futamnak vághatott neki a három géposztály. Elsőként a 125 köbcentisek álltak fel a rajtrácsra, ahol Gábor a nyolcadik számú starthelyet foglalhatta el az edzésidejei alapján. Talma szokásához híven remekül kapta el a rajtot és néhány kanyar után már az ötödik helyen motorozott. Az első körökben hamar kialakult az erősorrend: a hazai pályán motorozó Sergio Gadea elhúzott az Apriliájával, őt a vb-harmadik helyért küzdő olasz Mattia Pasini követte, aki után két KTM-es, Mika Kallio és Talmácsi Gábor száguldott. Ez a vezető négyes körről körre távolodott a mezőnytől, tempójukat senki sem tudta tartani. A sorrend csak a negyedik körben változott az élen, mikor is Pasini megelőzte Gadeát, ami miatt valószínűleg Talma jobban bosszankodott, mint a spanyol, hiszen veszélybe került a vb-dobogós helyezése. (Gábor a versenynek 178 ponttal vágott neki, őt 167 ponttal követte Pasini és 166-al Simoncelli, ami azt jelentette, hogy ha Pasini nyer, akkor Gábornak az első háromban kell befutnia, hogy megőrizze harmadik helyét a vb-tabellán.)
Szerencsére a spanyol szurkolóktól megtáltosodott Gadea megtette azt a szívességet Talmának, hogy visszaelőzte a Pasinit, ám nem sokáig tudott az élen motorozni, ugyanis hat körrel a leintés előtt kicsúszott a sóderágyba. Ezek után Pasini magabiztosan állt az élre, látszólag nem zavarta, hogy a két KTM-es időnként centikre motorozott a hátsó gumijától. A mezőny többi része eközben hosszú másodpercekre lemaradva viaskodott egymással, a világbajnoki címért küzdő Thomas Lüthi nagyon taktikusan, minden kockázatot kerülve a hetedik hely környékén motorozott, megtehette, hiszen neki csak az első 13-ban kellett végeznie a vb-címért.
Az utolsó körben Kallio és a mögötte szorosan tapadó Talmácsi látványosan begyújtotta a rakétákat, és elkezdték keményen támadni az élen haladó olaszt. A finn versenyző végül az utolsó kanyarban tudott elmenni Pasini mellett, aki megzavarodva a hirtelen manővertől félrekapta a kormányt és sebességet vesztett. Ez a kis malőr pont elég volt Talmácsi számára, hogy közvetlenül a leintés előtt megszerezze a második helyet és bebiztosítsa világbajnoki harmadik helyét. Gábor ezzel az okos és bravúros motorozással sporttörténelmet írt, hiszen magyar motoros még sohasem tudott ilyen jó összesített eredményt elérni a gyorsaságimotoros-világbajnokságban. Thomas Lüthi végül a kilencedik helyen futott be, ami bőven elég volt a fiatal svájcinak a vb-címhez. Az Apriliával versenyző Tóth Imre a 21. helyen fejezte be a futamot.
Az a bizonyos öt pont
Az összesített versenyben Kallio lett a második öt ponttal lemaradva, ami feltehetően mind neki, mind a KTM Red Bull csapat vezetőségének szálka lesz még jó ideig a szemében, ugyanis pont ennyit "vett el" Talma Kalliótól, mikor a nagy vihart kiváltott Katari Nagydíjon az utolsó métereken megelőzte csapattársát. A kategória másik magyar résztvevője, Tóth Imre a 28. helyen fejezte be az idei vb-t.
Eredmények: 1. Mika Kallio (finn, KTM) 40:26.640 2. Talmácsi Gábor (KTM) 40:26.877 3. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 40:27.007
A világbajnokság végeredménye: 1. Lüthi 242 pont 2. Kallio 237 3. Talmácsi 198 ...28. Tóth 7
[origo]
Talmácsi a nyolcadik helyről rajtol Valenciában/motor/20051105talmacsi.htmlVasárnap véget ér az idei MotoGP-szezon/motor/20051102vasarnap.html
Az összetett pontverseny harmadik helyén álló magyar versenyző pénteken a második legjobb időt érte el, ám akkori eredményén ellenfeleihez képest sokkal kevesebbet tudott javítani.
"Semmi különös nem történt, csupán annyi, hogy sajnos a nagy forgalom miatt nem jött ki számomra igazán a lépés. Jól érzem magam, a géppel is minden rendben van. A futamon mindenképpen a dobogóra szeretnék állni" - nyilatkozta Talmácsi.
A vb másik magyar motorosa, Tóth Imre a 31. rajtkockából indulhat. Az élről a spanyol Sergio Gadea rajtolhat.
125 kcm, 2. időmérő: 1. Sergio Gadea (spanyol, Aprilia) 1:39.830 2. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 1:39.833 3. Mika Kallio (finn, KTM) 1:39.899 4. Thomas Lüthi (svájci, Honda) 1:39.994 ...8. Talmácsi (magyar, KTM) 1:40.222 ...31. Tóth Imre (magyar, Honda) 1:42.574
A KTM továbbra is számít Talmácsira/motor/20051104aktm.html
Talmácsi Gábor, illetve menedzsere Stefano Favaro csütörtöki nyilatkozataira a KTM magyarországi képviselete egy közleményben reagált, amelyben az áll, hogy a KTM Red Bull csapata továbbra is számít Talmácsira.
leftVasárnap véget ér az idei MotoGP-szezon/motor/20051102vasarnap.html
Csütörtök este Talmácsi Gábor, a KTM Red Bull csapat versenyzője televíziós interjút adott, menedzsere, Stefano Favaro pedig az MTI számára nyilatkozott, melyekből az derült ki, hogy a magyar versenyző a jövőben a Honda gyári csapatában folytathatja pályafutását maradva a 125 köbcentis kategóriában. Az okok között a menedzser többek között azt jelölte meg, hogy a KTM nem nevezte be Talmácsit a megadott határidőig.
A KTM Hungária [origo]-hoz eljutatott közleményében viszont az áll, hogy a KTM Red Bull csapata a "jelenlegi helyzet alapján Talmácsi Gáborral képzeli el a jövőt". A közlemény kitér arra is, hogy a "jövő évi szerződés megkötéséről szóló döntés a felek közös megállapodása szerint legkorábban az utolsó, valenciai verseny után történhet meg". Arra az állításra, hogy a KTM nem nevezte be a megadott határidőig Talmácsit, a közlemény úgy fogalmaz, hogy a "jövő évi nevezések leadásának még messze nem érkezett el a határideje, ezért csak a már leszerződött versenyzők nevezését adták le a csapatok".
Talmácsi a Hondánál folytathatja/motor/20051104talmacsi.htmlTalmácsi jövője bizonytalan a KTM-nél/motor/20051028talmacsi.htmlTalmácsi-KTM: szent a béke/motor/20051013talmacsiktm.html
Utolsó kommentek