A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Könnyebb sérülést szenvedett vasárnap motorkerékpár baleset következtében az 58 éves Arnold Schwarzenegger, Kalifornia állam kormányzója.
leftA tervezettnél kevesebb motort gyárt a Harley/motor/20050413atervezettnel.html
A baleset Schwarzenegger házától nem messze történt, amikor egy autós a kertjéből kitolatott az utcára. Az egykori hollywoodi sztár már nem tudott kitérni és viszonylag kis sebességgel nekihajtott az autónak.
Az oldalkocsis motorkerékpáron vele utazott 12 éves fia, Patrick is, mindketten bukósisakot viseltek. Az exszínész-kormányzó ajkán keletkezett sebet 15 öltéssel varrták be az orvosok. Sérülésük ellátása után hazaengedték őket a kórházból.
Schwarzenegger hétfőn a megszokott időben folytatja munkáját - közölte a kormányzó szóvivője.
A háromkerekű motorkerékpár receptje nagyon egyszerű: végy egy térhálós vázat, építs bele erős motort, fedd be az egészet valami pillekönnyű áramvonalas cuccal, és máris lehet a pénztárhoz fáradni!
Három kaliforniai fiatal összekötötte a kellemeset a hasznossal, és megépítették álomjárgányukat, amit ráadásul bárki meg is vásárolhat, ha van felesleges 80 ezer dollárja, azaz több mint 16,5 millió forintja. A mindössze 330 kilós háromkerekű motorja a Suzuki TL 1000 R sportgépből származik, ami egy V2-es 996 köbcentis blokkot jelent kemény 135 lóerővel. A jobb súlyelosztás érdekében az erőforrást az ülés mellé építették, így sikerült elérni az 50-50 százalékot a két első és a magányos hátsó kerék között.
Az acélcsövekből hegesztett üvegszálas fedték be, amelybe úgy kell bemásznia a pilótának, mint egy formaautóba. A tervezők elmondása szerint a pillekönnyű, ám bitang erős kis masina elképesztő vezetési élményt nyújt, kár, hogy drága, ráadásul magyarországi felbukkanását szinte lehetetlenné teszi használhatatlan úthálózatunk és a Közlekedési Főfelügyelet, amely valószínűleg nem engedné forgalomba a háromkerekű motort.
Akinek sok a négy, de kevés a két kerék és szeretne valami hasonlót, jobb ha tudja, hogy némileg praktikusabb és jóval olcsóbb verzióval a VW is előrukkolt a napokban a Los Angeles-i Autószalonon, de épített már ilyesmi tanulmányt a Peugeot is 20Cup néven.
Quad és motor keveréke/motor/ujdonsag/20051201quad.htmlSubaruból terepfaló szörnyeteg/motor/ujdonsag/20050610subarubol.html
Negyedszázados világbajnoki részvétel után kénytelen kivonulni a gyorsaságimotoros vb királykategóriájából Sito Pons és nevével fémjelzett csapata. Az egykori világbajnok menedzser pénzügyi gondokkal indokolta a lépést, szerinte 2007-ben sikerülhet a visszatérés.
leftA csapat honlapjahttp://www.hondapons.com
A 250 köbcentis kategória egykori világbajnoka, Sito Pons ugyan minden követ megmozgatott, mégsem tudta pótolni azt az összeget, amit a korábbi főszponzor Camel biztosított számukra az elmúlt három évben. A legnagyobb támogató kivonulása sajnos azt eredményezte, hogy - bár hiába teszteltek decemberben - a spanyol csapat nem tud nekivágni a 2006-os szezonnak a MotoGP kategóriában.
A csapat honlapján közzétett nyilatkozatban Pons megköszönte a HRC-nek és a Honda spanyolországi képviseletének támogatását, valamint két versenyzője - Carlos Checa és Casey Stoner - türelmét és kitartását. Közleményében Pons kitért arra is, hogy reményei szerint 2007-ben visszatér csapata a MotoGP mezőnyébe.
A 2005-ös szezonban Alex Barros és Troy Bayliss versenyzett a Pons-csapat színeiben a Honda gyári támogatását élvezve. Ez a két jeles úriember összesen 220 pontot motorozott össze a királykategóriában, ami az ötödik helyre volt elég a csapatversenyben. Alex Barrosszal kapcsolatban az már biztos volt korábban, hogy elhagyja a gyorsasági vb-t és a Superbike sorozatban fog bizonyítani, ám az csak a napokban derült ki, hogy a Klaffi Honda csapattal írt alá szerződést.
Újabb versenyző búcsúzik a MotoGP-től/motor/20060103ujabb.htmlMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.html
Eddig kizárólag az amerikai hadsereg és néhány rendvédelmi szerv kiváltsága volt a dízel motorkerékpár, ám a fejlesztő cég piacra dobja különleges járgányának civil változatát is.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0601/20060104dizelmoto.jpg',50,50)Nagyobb képA gyártó honlapjahttp://www.m1030.com/Mindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582
Az 1961-ben alapított Hayes Diversified Technologies hosszú évtizedek óta fejleszt és gyárt különböző gáz-, és gázolaj-meghajtású motorokat, amelyeket eddig különböző hadseregek és rendvédelmi szervezetek vásároltak nyakra-főre. Idén tavasztól azonban jelentősen változik a helyzet, ugyanis a cég magánszemélyek megrendeléseit is elfogadja, így bárki számára elérhető lesz a hadsereg számára kifejlesztett takarékos dízelmotor.
Az első kereskedelmi forgalomba kerülő modelljük a D650-A1LE Bulldog lesz, amelyből egy kisszámú szériát gyártanak 2006-ban. A korlátozott kapacitás miatt érdemes sietni az előrendeléssel, már csak azért is, mert aki elküldi a foglalót, egy különleges Bomber bőrdzsekit kap ajándékba, amelyre rákerül a motor egyedi szériaszáma.
Az egyhengeres endurók a leendő vevők igényei szerint készülnek, így ennek szellemében ki lehet választani a gumi típusát, a motor grafikáját, illetve a váltó áttételezést is. Sajnos a takarékos motor valószínűleg sohasem fogja behozni majd a vételárát, ugyanis a gyártó előzetes közlése alapján a Bulldogért 19 ezer dollárt, azaz mintegy négymillió forintot kell majd fizetni.
V6-os dízelt fejleszt a Honda/auto/ujdonsag/20051027v6os.htmlFiat-dízelt gyárt a Suzuki/auto/gazdasag/20051021fiatdizelt.htmlKét új dízelt fejleszt a Ford és a PSA/auto/gazdasag/20051006ketuj.htmlÚj dízel-generáció a VW-től/auto/20051004ujdizelgeneracio.html
Azok a szerencsések, akik tavaly eljutottak a világ egyik leghíresebb motoros találkozójára Daytonába, bizonyára még emlékeznek egy átépített Ducatira, amelyet a Moto Maxy sátra előtt lehetett megcsodálni.
A bevezető kicsit fellengzősnek tűnhet, ám a képeket nézegetve bizonyára mindenki egyetért azzal, hogy ezt a Ducatit, pontosabban azt, ami lett belőle, bizony nehéz elfelejteni. A híres daytonai motoros találkozó közönsége láthatta először élőben ezt a masinát, amely a Moto Maxy munkáját dicséri. Az amerikai cég a blokkon kívül szinte mindent lecserélt a motoron, ráadásul az erőforrást sem hagyta érintetlenül, hanem szépen felpiszkálta.
Teljesen egyedi a váz, az idomok és a kipufogórendszer is, míg a futómű egyenesen a versenypályákról érkezett, ugyanis ilyen Öhlins alkatrészekkel lehet találkozni a Superbike világbajnokságon futó paripák némelyikén is. Akinek nagyon megtetszett ez az egyedi motor, az jobban teszi, ha mielőbb jelzi vételi szándékát a cég illetékeseinél 18 500 dollárral, azaz mintegy négymillió forinttal a számláján.
2006-os Ducati újdonságok/motor/ujdonsag/200511162006os.htmlÚjabb limitált széria a Ducatitól/motor/ujdonsag/20041123ujabb1.html
Utolsó kommentek