A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A horvát autópálya-rendőrség egy ezer köbcentis sportmotort vetett be a gyorshajtók elcsípésére.
Horvátországban egy 999 köbcentis Honda Fireblade típusú sportmotort állítottak szolgálatba a gyorshajtók elfogására. A motor végsebessége 300 km/óra környékén van, így elég kevés autó és motor képes meglépni a megtáltosodott rendőrjárőr elöl.
A speciális fényezésen túl, a motor kapott szirénát, illetve kék villogókat is előre és hátra, ám ha valaki még ekkor sem venné észre, hogy a rend őrével van dolga, azt a rendszámtábla felett elhelyezett .
A motorokon is bevethető holttérfigyelő-rendszer figyelmeztető jelzést villogtat a visszapillantó tükrökben, ha a jármű mellett vagy mögött feltűnik valami.
Az amerikai Delphi órásvállalatot a legtöbben az autóhifijeiről ismerik, pedig a cég számos egyéb területen is gyárt, illetve fejleszt alkatrészeket és hasznos kis kütyüket.
A január elején tartott rangos elektronikai seregszemlén, a CES-en (Consumer Electronics Show) egy rendkívül praktikus berendezéssel rukkolt elő a cég, amit egy motorkerékpáron prezentáltak.
A kipreparált járműre egy sereg szenzort telepítettek, amelyek a motor mellett és mögött figyelik a teret, pontosabban annak hőmérsékletét. A jeladók másodpercenként 8-szor ellenőrzik a motor környezetének hőfokát, így ha feltűnik valami, azt azonnal jelzik a vezetőnek egy kis villogó lámpával, amit a visszapillantókba építettek.
A fejlesztők szerint a rendszer elsősorban autópályákon lehet hasznos, ahol ritkább a forgalom és a hosszabb menetidő miatt a motorosok és autósok hajlamosak ritkábban használni a tükröket.
Nyakvédő gallér motorosoknak/motor/20051102nyakvedo.htmlLégzsákos motorkerékpár a Hondától/motor/ujdonsag/20050909legzsakos.html
Valentino Rossi immár negyedszer vehette át az olasz Motosprint című motoros újság Arany Bukósisak díját, amelyet az év legjobban teljesítő motorosának ítélnek oda. A jeles eseményre az AGV bukósisakgyártó cég - amely nem mellesleg újabb kétéves szerződést kötött az olasz sztárral - egy 6,5 kilós bukóval lepte meg Rossit.
Az arany fényezés mellett számos érdekes anyagot felhasználtak a bukó díszítésére, amelyre került korall, gyöngy és egy kis lazurit is. A meglehetősen súlyos fejvédő elkészítése egyébként több mint 300 munkaórát vett igénybe. A plexi és a bukó belseje megegyezik Rossi versenysisakjával, így ha a világbajnoknak kedve szottyan, akár hordhatja is a díszsisakot.
Idén is füstölni fog Rossi motorja/motor/20060110motogp.htmlBárki Rossi bőrébe bújhat/motor/20051230barki.htmlRossi elégedett a 2006-os versenygépével/motor/20051129rossi.htmlRossi legyőzte McRae-t/motor/20051121rossi.htmlRekordáron kelt el Rossi ruhája/motor/20051115rekordaron.html
A patinás német motorgyár ezúttal egy csupasz retrómotorral próbálja összerázni az utóbbi években kissé szétszéledt rajongótáborát. Az SFx nevű koncepció a cég közleménye szerint a jövő MZ-inek a formavilágát vetíti előre.
Technikai szempontból ugyan sok újdonság nincs az SFx tanulmányon, hiszen a műszaki alapot a már jól ismert SuperFighter adja, a lényeg azonban nem is ezen van, hanem a megjelenésen. Az retrós koncepciót az a Jens vom Brauck nevű ifjú titán álmodta meg, aki korábban már újrarajzolta az MZ 125 köbcentis modelljeit és most egy teljesen új stílusirányt szab a nagyobb paripáknak is.
Brauck szemmel láthatóan szakított a jelenlegi modellek baltával kifaragott formavilágával és sokkal gömbölydedebb, lágyabb vonalakat alkalmazott. Érdekes megoldás a az icipici műszerfallal, ám a jelek szerint a motor hátuljánál már elfogyott a lendület, mert az első traktushoz képest kifejezetten barkácsmunkának tűnik . A minimalista kidolgozású SFx mindazonáltal sok részletében emlékeztet Jens vom Brauck néhány korábbi munkájára, például a formatervező néhány éve bemutatott díjnyertes modelljére, a .
Szászországi variabútor - MZ ES175/motor/veteran/20051118mzes175.htmlTúramotor az MZ-től/motor/ujdonsag/20050425turamotor.htmlVersenyzés MZ-vel/motor/20050310versenyzes.htmlStreetfighter az MZ-től - SF 1000/motor/ujdonsag/20041006streetfighter.html
Az idei évben új, minden eddigitől eltérő magyar szervezésű nemzetközi versenysorozat indul amatőr és profi motorosoknak egyaránt, gyári támogatással.
leftAmatőr motoros bajnokság a Hungaroringen/motor/20060110amator.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582
A Suzuki GSX-R Kupa nevű versenysorozat több szempontból is egyedülálló kezdeményezés a magyar motorsportban, ugyanis azon túl, hogy ezt a kupát támogatja először közvetlenül hazai importőr, egy sereg egyedülálló jellemzővel is bír. A verseny szervezőinek elsődleges célja az esélyegyenlőség és az igazságosság volt, de az is fontos szempont, hogy a leendő indulóknak csak a versenyzéssel kelljen foglalkozniuk.
Ennek szellemében az esemény lebonyolításáért felelős Team Suzuki biztosítja a versenyzésre átalakított 2006-os GSX-R 600-as motorkerékpárokat, azok helyszínre szállítását és felkészítését a futamokra, valamint a versenyzők és csapattagok kiszolgálását. A versenyek helyszínén központi szerviz és állandó műszaki személyzet biztosítja a hátteret, ami garancia a motorok egyforma teljesítményére, ráadásul a futamok előtt sorsolás dönti el, hogy ki-ki melyik motorral indulhat.
A verseny éves nevezési díja magába foglal mindent, amire a versenyzőknek szüksége lehet: üzemanyagot, kopóalkatrészeket, gumikat, csapatruházatot, továbbá a szerviz és kommunikációs szolgáltatásokat. A márkakupa versenyeit együtt rendezik a nemzetközi Alpok-Adria Bajnokság fordulóival, ami nyolc futamot jelent az idei szezonban három ország, öt különböző pályáján. Az értékelés külön történik az amatőr és profi versenyzők számára. A részvétel feltételeiről a Team Suzuki elérhetőségein lehet tájékozódni.
Megalakult a Team Suzuki/auto/sporthirek/20040908megalakult.html
Utolsó kommentek