Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Max Biaggi: Idén nem jön össze a MotoGP

A híres olasz motorversenyző hazatért Amerikából, ahol az ünnepeket töltötte és ennek örömére közölt is rögtön egy rossz hírt a honlapján: Biaggi személyesen is megerősítette, hogy a Hondával történt szakítás után idén nem jut lehetőséghez a MotoGP-ben.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0601/20060111biaggi1.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.html

Szegény, jó öreg Max Biaggi nem elég, hogy egy meglehetősen gyenge 2005-ös szezont (összetett 5. hely) zárt a Honda gyári csapatánál a gyorsaságimotoros vb királykategóriájában, még azzal is szembesülnie kell, hogy idén nem jut neki hely egyik csapatnál sem. "Az okokról és az ügy hátteréről egy hamarosan megjelenő könyvből lehet részleteket megtudni" - írja honlapján Max, ám azt a pletykát sajnos nem erősítette meg, mely szerint idén a Superbike vb-n fog elindulni a Suzuki színeiben.

A Superbike-ra való átnyergelésével egyébként nem lenne egyedül Biaggi, ugyanis 2003-as csapattársa, Alex Barros és legutóbb Roberto Rolfo is bejelentette, hogy a GP után a Superbike vb-n folytatja.

Egy egész csapat hagyja ott a MotoGP-t/motor/20060105egyegesz.html
0 Tovább

Mentőmotorra gyűjtenek Talmácsival

Egy alapítvány Talmácsi Gábor segítségét kérte egy mentőmotor-flotta létrehozásához. A tervek szerint az első életmentő eszközökkel felszerelt kétkerekűt tavasszal adják át az Országos Mentőszolgálatnak.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0601/200601113.jpg',50,50)Nagyobb képTalmácsi aláírt a Hondához/motor/20051116talmacsi.html

Az Európai Unióban követelmény, hogy 15 percen belül emeltszintű ellátó egység érkezzen a baleset helyszínére, ám a szinte állandósult torlódások és dugók miatt  magyar a mentősöknek sokszor okoz gondot egy-egy baleseti helyszín megközelítése. A Motúra Alapítvány, erre a problémára ajánlott fel megoldást az Országos Mentőszolgálatnak (OMSZ) egy mentőmotor-flotta felállításának tervével.

Az alapítvány elképzelései szerint idén tavasszal adják át az OMSZ-nek az első gyorsreagálású mentőmotort, amely a legszükségesebb életmentő eszközökkel lesz felszerelve. A motorokból álló flotta létrehozásához Talmácsi Gábor segítségét is kérték, így az adományozók egy - a motorversenyző aláírásával ellátott - limitált darabszámú óra megvásárlásával járulhatnak hozzá a gyűjtéshez. További információ az akcióról, illetve az óráról: 06-20-399-6137.

Kalapács alatt Talmácsi Gábor bukósisakja/motor/20051129kalapacs.html
0 Tovább

Egy kézben a BMW autók és motorok értékesítése

2006. január 1-jén a BMW Magyarország átvette a BMW motorkerékpárok értékesítésének irányítását a hazai piacon, amit az elmúlt 11 évben a Wallis-csoport leányvállalatai végeztek.



A BMW Magyarország Kft. a BMW motorkerékpárok, az eredeti alkatrészek, felszerelések behozatala és forgalmazása mellett a szerviztevékenység irányításáért is felel a továbbiakban - derül ki a cég [origo]-hoz eljutatott közleményéből. A BMW-csoport magyarországi leányvállalata 2004. május 1-jén kezdte meg működését, és azóta irányítja a BMW és Mini márkájú autók, valamint a felszerelések behozatalát, illetve a szerviztevékenységet.

BMW-újdonságok Olaszországból/motor/ujdonsag/20051124bmwujdonsagok.htmlÚj sportos motor készül a BMW-nél/motor/ujdonsag/20050914ujsportos.htmlLimitált szériás Adventure a BMW-től/motor/ujdonsag/20050607limitalt.htmlVadonatúj terepmotor a BMW-től/motor/ujdonsag/20050419vadonatuj.html
0 Tovább

Amatőr motoros bajnokság a Hungaroringen

A szervezők nem kis erőfeszítésébe került, hogy idén ismét el tud indulni hazánk egyik legnépszerűbb amatőr motoros bajnoksága, amelynek mind az öt fordulóját a Hungaroringen tartják.



leftElkészült a 2006-os Alpok-Adria versenynaptár/motor/20051221elkeszult.html

A Dunlop Trophy néven ismerté vált amatőr bajnoki sorozat idei létrejötte sokáig kétséges volt a korábbi főtámogató kivonulása miatt, ám hála a szervezők elszántságának, idén is elindul a kupa. Az idei sorozat is öt fordulóból fog állni, amelyek közül kettő az Alpok-Adria Bajnoki verseny programjában szerepel majd, hármat pedig egynapos formában, önállóan tartanak.

A 2006 évi sorozat időpontjai:

I. forduló: 2006. április 2., Hungaroring
II. forduló: 2006. április 29-30. (Alpok-Adria Bajnoki verseny), Hungaroring
III. forduló: 2006. június 5. (Pünkösd hétfő), Hungaroring
IV. forduló: 2006. szeptember 2-3. (Alpok-Adria Bajnoki verseny), Hungaroring
V. forduló: 2006. október 8., Hungaroring

A III. Dunlop Trophyra január 15-től lehet jelentkezni három kategóriában: közúti 125, közúti 600 és közúti open.

0 Tovább

MotoGP: idén is füstölni fog Rossi motorja

A korábbi pletykákat hétfőn hivatalosan is megerősítette a Yamaha versenyrészlege: a 2006-os szezonra egy újabb dohánygyárral sikerült megállapodniuk, ezért Valentino Rossi és Colin Edwards motorjai idén citromsárgán fognak virítani.



Forrás: [origo]leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0601/20060110ross3.jpg',50,50)Nagyobb képEgy egész csapat hagyja ott a MotoGP-t/motor/20060105egyegesz.htmlMotoGP: a 2006-os program/motor/20051027motogp.htmlRossi fan clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=28928&status=ok

Tavaly év végén nagy port vert fel, hogy a Yamaha meglehetősen viharos körülmények között szakított a MotoGP-s csapatát szponzoráló Gauloises cigarettamárkával, ami után rögtön elindult a találgatás, hogy vajon melyik nagy cég "csap le" a világbajnok Valentino Rossi és csapattársa, Colin Edwards pénzelésére.

A kérdés hétfőn oldódott meg, ugyanis a Yamaha hivatalosan is bejelentette, hogy megállapodást írt alá a 2006-os szezonra a JTI dohányipari óriással. A japán mammutcéghez tartozó Camel márka lesz a gyári Yamaha-csapat hivatalos támogatója, amelynek neve ennek megfelelően Camel Yamaha Team lesz.

Az új csapat első hivatalos bemutatkozására január végén kerül sor Malajziában, ahol három napig tesztelik az új fejlesztéseket, köztük az idei versenymotor prototípusát, amely igen meggyőző volt a tavalyi próbák során Rossi alatt.

Bárki Rossi bőrébe bújhat/motor/20051230barki.htmlRossi elégedett a 2006-os versenygépével/motor/20051129rossi.htmlRossi legyőzte McRae-t/motor/20051121rossi.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek