Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szárnyal a Yamaha

Féléves profitjának 16 százalékos növekedéséről számolt be a japán Yamaha Motor Co., amit elsősorban a külföldi piacokon érzékelhető kedvező értékesítési adatoknak tulajdonít.



Forrás: [origo]leftElvtársak között: Yamaha-tesztnap laktanyában/motor/20060403elvtarsak.htmlÚj chopper a Yamahától/motor/ujdonsag/20060629ujchopper.htmlBrutális tanulmány a Yamahától/motor/ujdonsag/20051021brutalis.htmlMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582

A világ második legnagyobb motorkerékpár-gyártójának számító (a legnagyobb a szintén japán Honda Motor Co.) társaság csoportszintű üzemi eredménye 65,89 milliárd jen (575,1 millió dollár) lett pénzügyi évének júniusban zárult első felében; a tavalyi mutató 56,75 milliárd jen volt.

Bár a Yamaha nyereségességét rontják a magas nyersanyag-, leginkább alumíniumárak, ám az kedvező eladási adatok, elsősorban a thaiföldi és vietnámi értékesítés, valamint a gyengébb jen ellensúlyozni képes a negatív hatásokat. A cég adózott eredménye az első félévben 20 százalékkal 44,3 milliárd jenre nőtt; hasonló mértékben bővültek 812,9 milliárd jenre eladásai is.

A társaság legnagyobb versenytársa, a Honda múlt héten jelentette bevételeinek 18 százalékos növekedését, amit az eladott motorkerékpárok darabszámának 8 százalékos csökkenése ellenére sikerült elérnie - a kedvező devizaárfolyam és a nagyobb nyereséget hozó modellek értékesítésének sikere miatt.

Miközben eladási adatai kiválóak, a Yamahát a kormány perrel fenyegeti, irodáiban házkutatást is tartott, mert a cég egy olyan kicsiny, pilóta nélküli öntöző helikoptert szállított Kínának, amit katonai célokra is fel lehet használni - és a feltételezések szerint ennek tudatában is voltak.

0 Tovább

Supermotót kapott Pulai

Olimpiai aranyérmes kenusunk élete nemrégiben alaposan felgyorsult, ugyanis egy 942 köbcentis és közel 100 lóerős supermotót kapott a KTM hazai importőrétől.



Forrás: KTMleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0608/20060802pulai4.jpg',50,50)Nagyobb képMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582

Aki mostanában sokat jár a Budapestről Dunavarsány felé vezető úton, gyakran találkozhat egy fekete KTM 950 Supermotóval. A jellegzetes hangú V2-est két méter feletti óriás vezeti, aki nem más, mint a Sydneyben rendezett olimpia kenu kettes 500-as aranyérmese, Pulai Imre.

Pulai ilyenkor a dunavarsányi edzőtáborba igyekszik, ahol a szegedi kajak-kenu vb-re készül éppen. "Naponta két edzés van, közben felmegyek Pestre ügyeket intézni, nagyon sokat vagyok úton. Éppen ezért nem mindegy, hogy milyen gyorsan jutok el valahova, autóval lényegesen több időt venne igénybe a közlekedés. Ráadásul imádok motorozni, hétvégén is azzal járok" - meséli az idei Európa-bajnokságon bronzérmes helyezést elért versenyző.

Imre motoros pályafutása egy Simson Starral kezdődött tizenhét éves korában. Ezt egy beteg váltójú 350-es Jawa követte, majd különböző endurók. "A KTM 950-es Supermotóra már régóta vágytam, és nagyon örültem neki, amikor a KTM Hungária felajánlotta, hogy egy ilyen motor nyergében tölthetem az idei szezont. Nagyon tetszik, hogy ez a motor nem 'bambulós' fajta. Könnyen feljön az eleje, brutálisan jó az első fékje - igazi, nekem való sportgép" - mesél Pulai a KTM-mel szerzett élményeiről.

Titokban nálunk tesztelt a KTM/motor/20060712titokban.htmlVadonatúj sportmotor a KTM-től/motor/ujdonsag/20060421vadonatuj.htmlÚjdonságok a KTM háza táján/motor/20051107ujdonsagok.html
0 Tovább

Lopott motor: Keeway Venus

Kifosztották a Keeway klubot: idén július 24-én három Keeway Venus típusú robogót loptak el a budapesti VIII. kerület egy zárt parkolójából.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0607/20060731keeway2.jpg',50,50)Nagyobb képLopott motorokhttp://www.origo.hu/motor/20060517lopott1.html

2006. 07. 24-én éjjel Budapest VIII. kerületből, egy zárt parkolóból 3db Keeway Venus robogót loptak el, feltehetően profi tolvajok.

A robogók ismertetői:

Ezüstmetál-fekete

Alvázszám: TSYTAB5044C613242
Motorszám: KW1E40QMB4004815
Ismertető jelek: az első sárvédőben három hatos átmérőjű lyuk van, az első légterelő nem gyári rögzítésű, hanem két hatos zárt anya fogja, a tankbeöntőnél a fekete színű takarón repedés látható

Zöld-krém

Alvázszám: TSYTAB5024C592777
Motorszám: KW1E40QMB4000093
Ismertető jelek: a jobb oldalán a Venus felirat felett és az első lábvédő széleinél karcolások láthatók, a korához képest nagyon jó állapotban van, szinte gyári

Pezsgőmetál-krém

Alvázszám: LAWTAB5013C575540
Motorszám: QJ1E40QMB3211160
Ismertető jelek: az első sárvédőben három hatos lyuk van, az első légterelő nem gyári rögzítésű, hanem két hatos zárt anya fogja, a tankbeöntőnél a krémszínű takarón repedés látható

Ha valaki felismeri, vagy megvételre ajánlanák a motorokat, akkor értesítse Ács Zoltánt, a magyarországi Keeway klub elnökét a 06-30.233.02.91-es számon, vagy zltn@t-online.hu emailcímen.

0 Tovább

Vadonatúj motor a Kawasakitól

Az ER-6n eladási statisztikái olyan jó kedvre derítették a Kawasaki menedzsmentjét, hogy elhatározták, még egy bőrt lehúznak a vasról. Az új modell neve Versys, hivatását tekintve pedig félúton van az endurók és a supermotók között.



Forrás: Kawasakileftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0607/20060731versyskaw4.jpg',50,50)Nagyobb képKözéposztály, vigyázz! - Kawasaki ER-6n teszt/motor/teszt/20060405teszt.htmlEgy liter adrenalin - Kawasaki Z 1000/motor/teszt/20050531egyliternyi.html

Az ER-6n és annak burkolt változata után egy újabb radikális formatervű, ám viszonylag olcsó motorral támadja meg a Kawasaki a piacot a következő modellévtől. A kissé furcsának csengő Versys név a Versatile System rövidítéséből adódik, jelentése "sokoldalú rendszer", ami utalás a motor képességeire. Ha vetünk egy pillantást a Versys megemelt hasmagasságára, méretes fordított első villájára és endurós megjelenésére, rögtön látszik, hogy ez a paripa mind a városban, mind a hegyi szerpentineken képes helytállni, de vélhetően egy-egy hosszabb túra sem lehet rajta kínszenvedés a kényelmes ülés, magas kormány és fejidom miatt.

A Versys műszaki alapjait az ER-6n adja, ebből a motorból származik az erőforrás, a váz és a felnik. A soros kéthengeres blokk teljesítményét - a gyár sajtóközleménye szerint - még nyomatékosabbra hangolták, így vélhetően elveszett pár az eredeti 72 lóerőből, cserébe viszont még robbanékonyabb lett a paripa az alsóbb fordulatszámtartományban.

A motoron egyébként még egy sereg szemkápráztató műszaki csemege van, ilyen például a sirályszárny alakú hátsó lengővilla, a cakkos féktárcsák, vagy a vicces formájú fejidom és minimalista plexi, amelynek magassága állítható. A Versys fekete, ezüst és narancssárga színekben lesz rendelhető - várhatóan még az év vége előtt -, egyelőre ismeretlen áron, extraként többek között ABS is választható lesz majd.

Forrás: Kawasaki

Forrás: Kawasaki

Csupasz izommotor a Kawasakitól/motor/ujdonsag/20060209csupasz.htmlEgy környezetbarát nindzsa: Kawasaki ZX-10R/motor/ujdonsag/20051212amit.htmlÚj ZZ-R 1400 a Kawasakitól/motor/ujdonsag/20050920megujult.htmlSzenzációs újdonságok a Kawasakitól/motor/ujdonsag/20050901szenzacios.htmlFejidomos Kawasaki Z750/motor/ujdonsag/20040911fejidomos.htmlRekorderek - Új Kawasaki motorkerékpárok/motor/ujdonsag/20040910rekorderek.html
0 Tovább

MotoGP: Veszélyben Gibernau jövője a Ducatinál

A nemrég még Valentino Rossit szorongató Sete Gibernau az idei szezonban még nem tudott komolyabb eredményt felmutatni, ráadásul egy óriási esés miatt még az egészsége sem 100 százalékos.



leftTömegbaleset a Katalán GP-n/motor/20060619tomegbaleset.html

Két éve tart már Sete Gibernau pech-szériája. A spanyolnak egy ideje nem jönnek a korábban szinte futószalagon érkező jobbnál jobb eredmények. A 33 éves motorostól mostanra elpártolt a szerencse nem csupán a versenypályáról, de most már az egészségi állapotát illetően is.

Az idei szezonban a barcelonai futam rajtjánál elszenvedett csúnya balesetét követően, ahol az esést követően eltört kulcscsontja, a Ducati Marlboro gyári motorosát szerdán ismét meg kellett műteni a barcelonai Dexeus kórházban erős fájdalmai miatt.

A csontra felhelyezett titánlemez úgy tűnik, nem hozta meg a kívánt eredményt, és a hegesedés nem a kívánt módon történt meg. Az utólagos beavatkozás így elkerülhetetlen volt Setenél, melyet hamar el is végezett a Xavier Mir, Ignacio Ginebreda vezette orvosi team.

Ha semmiféle komplikáció nem lép fel az operációt követően, akkor Gibernau az orvosi szakvélemény szerint augusztus 20-án Csehországban brünni (brnoi) pályán már rajthoz állhat.

Az igen hullámzó teljesítményét Sete Gibernaunak jelenlegi munkaadója a Ducati is megelégelte. Az olasz gárda tervbe vette, hogy a spanyol jelenlegi fizetését jelentősen csökkenteni fogja.

Emellett pedig már elgondolkozott a patinás csapat egy esetleges pilótaváltáson is. A Ducati listáján immár két igen jól csengő név is szerepel. Az egyik az LCR Honda jelenlegi motorosa az ausztrál Casey Stoner, a másik kiszemelt pedig a jelenleg a pilótaranglista harmadik helyén álló olasz Marco Melandri (Fortuna Honda).

A 2003-as és 2004-es év második helyezettje alatt tehát most igencsak mozog a talaj a "vöröseknél". Egyedül talán csak az menthetné meg Sete Gibernau-t a távozástól, ha a még megmaradt hat futamon a bajnokságban bizonyítani tud csapatának. Ám könnyen előfordulhat, hogy már ez sem mentheti meg a pilótát a menesztéstől.

Sete Gibernau 2006-os eredményei és a pontverseny állása:
(U.S. GP után)

1. Nicky Hayden (amerikai) 194 pont
...
5. Loris Capirossi (olasz) 126 pont
...
13. Sete Gibernau (spanyol) 58 pont
- Spanyol GP kiesett
- Katar GP 4. hely
- Török GP 11. hely
- Kína GP 9. hely
- Francia GP 8. hely
- Olasz GP 5. hely
- Katalán GP kiesett
- Holland GP nem indult
- Brit GP nem indult
- Német GP 8. hely
- USA GP 10. hely

Forrás: motogphirek.hu

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek