Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bemutatkozott a Ducati gyári MotoGP-csapata

Az olasz motorgyár szokás szerint egy síparadicsomban mutatta be új MotoGP-csapatát és versenymotorjait. A már törzstagnak számító Loris Capirossi mellé a fiatal ausztrál, Casey Stoner csatlakozott a 2007-es szezonra.



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070118ducati7.jpg',50,50)Nagyobb képGyári képek a Ducati új szupersportmotorjárólhttp://www.origo.hu/motor/ujdonsag/20061109gyari.htmlÚj túramotorok a Ducatitólhttp://www.origo.hu/motor/ujdonsag/20060914ujturamotorok.html

A Ducati Marlboro Team némileg más felállásban vág neki az idei gyorsaságimotoros-világbajnokságnak, ugyanis a tavaly meglehetősen hektikus teljesítményt nyújtó Sete Gibernau helyére az ausztrál érkezik, akinek - a tavalyi hondázás után - ez lesz a második szezonja a királykategóriában. A csapat első számú pilótája továbbra is az olasz , akiről a bemutatón Federico Minoli, a Ducati elnöke azt mondta: "Loris már szinte a motor részévé vált mostanára, annyit segített a fejlesztésében az elmúlt évek alatt, egyértelműen ő a csapat tartópillére, de nem csupán a versenyzésben vesszük hasznát, hiszen a Ducait márkaképét is erősíti."

Minoli egyebek mellett elégedetten nyilatkozott az új sportmotorjuk, az 1098-as eladásairól is, amely "megfelelő hátteret biztosít nekik, hogy elegendő pénzt költhessenek el a versenysportban". A csapat és a motorok bemutatóját egyébként az eddigi hagyományoknak megfelelően a Madonna di Campiglio nevű olasz síparadicsomban tartották, ahol a Ferrari és a Fiat is előszeretettel mutogatja autóit és versenyzőit.

A festői környezet szép hátteret nyújtott az új nevű paripának, amely mind külsejében, mind technikailag teljesen megújult. Az idei fényezés fantázianeve Red Chrome Racing, amely a gyakorlatban az új vörös árnyalatot és ezüstszínű betéteket fedi. A lényeg szokás szerint az idomok alatt lapul, ugyanis a MotoGP új szabályainak megfelelően a motor lökettérfogatát 800 köbcentisre csökkentették a korábbi 990-ről. A kisebb erőforrásnak köszönhetően az egész motort kompaktabbra szabták az olasz mérnökök, új a váz és fontos változtatás még, hogy a hátsó segédváz közvetlenül a blokkra épül, nem a fővázra, ami a motor súlyelosztásán hivatott javítani. A csapat közleménye szerint fontos szempont volt még a fejlesztés során, hogy súlyt takarítsanak meg, így minden egyes csavart nagyítóval vizsgáltak meg, hogy honnan lehet még egy-két felesleges grammot lereszelni.

A kétnapos bemutató és egy kiadós síelés után a Ducati csapata péntek reggel hagyja el Madonna di Campigliót, hogy Malajziáig meg sem állva elkezdjék az idei első tesztelésüket a sepangi pályán január 22. és 24. között.

Capirossi még egy évig a Ducatinálhttp://www.origo.hu/motor/20060829capirossi.htmlMotoGP: már 20 új motort épített a Ducatihttp://www.origo.hu/motor/20060828motogp.htmlMotoGP: Veszélyben Gibernau jövője a Ducatinálhttp://www.origo.hu/motor/20060728motogp.htmlMotoGP: már tesztelik a Ducati 2007-es motorjáthttp://www.origo.hu/motor/20060504motogp.htmlLerántották a leplet a Ducati legújabb versenymotorjárólhttp://www.origo.hu/motor/20060120lerantottak.html
0 Tovább

Magyar csapat a Superstock 1000 motoros világkupán

Idén két honfitársunk is rajthoz áll a Superbike-vb előszobájának is tekinthető sorozaton, ahol közel gyári állapotú ezres sportmotorokkal kergetik egymást.



Forrás: Full-Gasleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070117motor3.jpg',50,50)Nagyobb képTovábbra is két magyarja lesz gyorsaságimotoros-vb-nekhttp://www.origo.hu/motor/20061221tovabbra.htmlMagyar motoros a misanói arénábanhttp://www.origo.hu/motor/20060710magyar.html

A Nemzetközi Motorkerékpáros szövetség (FIM) elfogadta a Full-Gas Racing Team nevezését a Superstock 1000 világkupára, így a sorozat történetében először lesz magyar istálló a rajtrácson.

A FIM által kiadott előzetes nevezési listán mindkét benevezett magyar versenyző az itthon megszokott rajtszámával szerepel: Kispataki Viktort a 13-as, Németh Balázst a 34-es számú 2006-os évjáratú Suzuki GSX-R 1000-en kell keresni a Superbike-világbajnokság európai állomásainak betétfutamain.

A Superstock 1000 világkupáról annyit érdemes tudni, hogy ez sorozat közvetlenül a Superbike-vb előszobájának számít, ahol a szériához közeli ezres motorok izgalmas csatájával zajlik.

A FIM Superstock 1000 világkupa 2007-es versenynaptára

Április 1. Donington Park (Nagy-Britannia)
Április 15. Valencia (Spanyolország)
Április 29. Assen (Hollandia)
Május 13. Monza (Olaszország)
Május 27. Silverstone (Nagy-Britannia)
Június 17. Misano (San Marino)
Július 22. Brno (Csehország)
Augusztus 5. Brands Hatch (Nagy-Britannia)
Szeptember 9. Eurospeedway Lausitz (Németország)
Szeptember 30. Vallelunga (Olaszország)
Október 7. Magny-Cours (Franciaország)

Forrás: Full-Gas

0 Tovább

GSX-R Klub Kupa díjkiosztó

A két ünnep között tartotta díjkiosztóját a GSXR Klub. Az immár harmadik éve megrendezett verseny helyezettjei, díjazottjai szép számban látogattak el a Full-Gas budapesti szalonjába, amely otthont adott az eseménynek.



Forrás: Full-Gasleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070115gsxrkupa.jpg',50,50)Nagyobb képSzereti, ha fáj - Suzuki GSX-R 600/motor/teszt/20060530szereti.htmlGSX-R teszt a kenguruk földjén/motor/20060310gsxr.html

A díjak átvétele mellett a résztvevőknek alkalmuk volt meghallgatni a jövő évi terveket majd egy jó hangulatú beszélgetés keretében elmondhatták véleményüket, hogyan lehetne még jobbá tenni ezt a sorozatot.

Ha már a sorozatot említjük, 2006 folyamán hat verseny összesített eredménye alapján született a végeredmény. A versenyeket a Hungaroring a Pannoniaring és a rijekai pálya aszfaltcsíkján bonyolították. A versenyekkel egy napon azonban egyszerű pályamotorozáson is részt lehetett venni, ha valaki még nem akarta rajthoz állva megmérettetni magát.

Sokan választják ezt a pályázási lehetőséget, hiszen az elmúlt években ez volt a legolcsóbb módja a pályamotorozásnak. A tavalyi évben egy gixer tulajdonosnak a tagsági díjjal együtt 41 000 forintot kellett leszurkolnia a 6 alkalomért, ami 9 nap motorozást jelentett beleértve a versenyen való részvételt is! Viszont azok sincsenek kizárva ebből a lehetőségből, akik nem GSXR-el motoroznak. Ők pártoló tagként némi felár ellenében ugyan úgy részt vehetnek az eseményeken.

A 2007-es programról, amint végleges lesz, hírt adunk.

Forrás: Full-Gas

0 Tovább

Talmácsi négy kerékre vált

Talmácsi Gábor ismét kipróbálja magát az autósportban: indul a dubaji 24 órás versenyen, ahol egy 437 lóerős magyar fejlesztésű versenyautóval áll rajthoz csapatával.



Forrás: Faster Managementleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070109talmacsi4.jpg',50,50)Nagyobb képTovábbi információk a 24 órás versenyrőlhttp://www.24hdubai.com/Talmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/topik.jsp?id=27466

Talmácsi Gábor a következő motoros tesztje előtt autóversenyzőként teszi próbára magát. Az a tény, hogy négykerekűvel versenyzik, önmagában még nem rendkívüli, hiszen már korábban is volán mögé ült a Clio Kupában és a Porsche Kupában, azonban 24 órás versenyen még nem vett részt, ami mindenképpen embert próbáló feladat. Talmát jó barátja, Bódis Kálmán kérte fel és szervezte meg a magyar motoros részvételét a versenyen, azzal a céllal, hogy erősítse csapatát a dubaji futamon, ahol két hazai egység is rajthoz áll.

A Talmácsit is benevező magyar csapat az új fejlesztésű Brokernet Silver Sting elnevezésű versenyautóval áll rajthoz, amely az első olyan hazai gyártású versenyautó, melynek megtervezése és kivitelezése teljes egészében Magyarországon, magyar szakemberek munkájával valósult meg. Az autó építése, fejlesztése Bódis Kálmán irányítása mellett zajlott 9 éven keresztül.

A dubaji 24 órás GT-verseny január 12-én, pénteken 14.00 órakor veszi kezdetét. A magyar színeket összesen 3 egység képviseli, amiből kettőt a BOVI Motorsport nevezett a versenyre. A Sliver Sting mellett a csapat másik autója egy Porsche GT3 Cup. Az 1. számú csapat tagjai: Bódis Kálmán, Barta Attila, Rácz István és Talmácsi Gábor, a 2. számú csapat tagjai: Bódis Kálmán, Rátkai Ferenc, Ács Zoltán. A harmadik magyar csapat a Zengő Motorsport színeiben nevezett a versenyre, a gyorsasági szakág exvezetője egy Seat Leon Supercopával 3 társával (Csuti László, Nagy Tibor, Sarrang Balázs) indul a versenyen.

A verseny legfontosabb szabályai: autóként minimum 3, maximum 5 versenyzője lehet 1-1 csapatnak, a pilóták maximum 2 órát vezethetnek egyhuzamban, nincs boxonkénti gyors tankolás.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
"Örömmel fogadtam el a megtisztelő felkérést, amely véleményem szerint nekem is sokat segít a felkészülésben a következő tesztem előtt. Jó lesz újra érezni a sebességet, a tapadást. Nem először állok rajthoz autóval, ez a verseny azonban mégis más lesz. Kíváncsian várom, hogy milyen eredményre leszünk képesek az új fejlesztésű Brokernet Silver Sting autóval, melynek ez a verseny lesz az első, éles tesztje nemzetközi porondon. Fizikálisan nem hiszem, hogy problémám lenne, hiszen folyamatosan figyelek az erőnlétemre. Minden tőlem telhetőt megteszek majd, hogy tudásom legjavát adjam, és ezzel erősítsem a csapatomat. Mindenképpen köszönettel tartozunk a Brokernet-csoportnak, hiszen nélkülük most nem képviselhetnénk a magyar színeket a dubaji versenyen."

Bódis Kálmán nyilatkozata:
"Az esemény szervezői még tavaly kerestek meg a dubaji 24 órás versenyen való indulás lehetőségével. Mivel ez a 2007-es év első nagyszabású és rendkívül színvonalas versenye, amelyre mindenki odafigyel, remek alkalomnak találtuk arra, hogy új autónkat világversenyen is bevessük. Az autó már több első helyezést szerzett a hazai ob-n és Eb-futamokon, így mindenképp bízom abban, hogy Dubajban is eredményesen zárunk majd. A másik csapat egy Porsche GT3 Cup típusú versenyautóval áll majd rajthoz, én pedig váltópilótaként mindkét csapatban volán mögé ülök."

Talmácsi megdöntötte a jerezi pályacsúcsot/motor/20061122talmacsi.htmlPályacsúcs közelében tesztel Talmácsi/motor/20061122palyacsucs.htmlTalmácsi a leggyorsabb az első teszten/motor/20061121talmacsi.html
0 Tovább

Továbbra is két magyarja lesz gyorsaságimotoros-vb-nek

A Nemzetközi Motorkerékpáros Szövetség (FIM) nyilvánosságra hozta a gyorsaságimotoros-világbajnokság 2007-es pilótalistáját, amelyen két magyar versenyző szerepel.



MotoGP: közzétették a 2007-es versenynaptárt/motor/20061017motogp.html

Talmácsi Gábor jövőre is a 125 kcm-esek között indul, míg Tóth Imre egy osztállyal feljebb a negyedlitereseknél áll rajthoz. Talmácsi, aki az idén Hondával száguldozott és a hetedik helyen zárt, a következő idényben - már Apriliával - az Aspar Team versenyzője lesz. A magyar motoros az idei világbajnok spanyol Alvaro Bautista helyére került, aki a 250 kcm-esek között folytatja. Tóth Imre jövőre is Apriliával indul.

Talmácsi megdöntötte a jerezi pályacsúcsot/motor/20061122talmacsi.htmlPályacsúcs közelében tesztel Talmácsi/motor/20061122palyacsucs.htmlTalmácsi a leggyorsabb az első teszten/motor/20061121talmacsi.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek