A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Amíg Talmácsi Gábor idén is a gyorsaságimotoros-világbajnokság résztvevője lesz, addig öccse a Supersport 600 vb-n indul.
Talmácsi Gergő olasz színekben ugyan, de lehetőséget kapott, hogy induljon az idei Supersport 600 vb-n. A 13 fordulós bajnokság a világ egyik legrangosabb 4 ütemű motoros versenysorozata. Az első futamot február végén tartják Katarban.
Gergő bátyja továbbra is a gyorsasági vb résztvevője lesz, ahol idén egy 125 köbcentis világbajnoki Apriliával vesz részt. Talmácsi Gábor egyébként fergetegesen kezdte az idei teszteléseket, ugyanis legyőzhetetlennek bizonyult Jerezben.
2006 a rekordok éve volt a BMW Motorradnál, ugyanis tavaly először szereltek össze egy év alatt százezer motort a berlini gyárban. Őrizve a hagyományokat a százezredik motor egy burkolatlan boxer, egy fekete R 1200 R volt.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070125bmw.jpg',50,50)Nagyobb kép
Az eddigi legmagasabb éves gyártási darabszámmal párhuzamosan az eladások terén is jól teljesített tavaly a BMW Motorrad: tavaly 100 064 darab BMW motort adtak el világszerte - ez a legmagasabb szám, amelyet eddig a vállalat egy év alatt produkált. Az előző évben 97 474 darab motor talált gazdára, ami 2,7 százalékos növekedést jelent. A növekedés a beruházásoknak és a fejlesztéseknek is köszönhető. 2001 és 2003 között a berlini gyárban a BMW Motorrad 117 millió eurót költött a gyártás fejlesztésére.
Az eladások nagy részét az európai piacok teszik ki. Németországban decemberig 23 617 darabot adtak el. A vállalat második legerősebb pillére az olasz piac 13 651 eladott darabbal, amelyet az amerikai és spanyol követ, 12 825 és 10 002 eladott motorral.
2004 óta összesen 17 új modellel bővült a BMW Motorrad kínálata, és ezzel szinte a teljes modell paletta megújult az elmúlt két évben, amely alapvetően négy fő szegmensből tevődik össze: Sport, Túra, Urban (Városi) és Enduro. A BMW Motorrad a 2007-es esztendőt öt új modell bevezetésével indítja: 2007. első negyedévében Magyarországon is elérhető lesz az új egyhengeres 650 köbcentis G 650 széria, az Xchallenge, Xcountry és az Xmoto, valamint a K 1200 R Sport. A második negyedévben pedig a HP2 Megamoto is megérkezik.
BMW-t háromszáz dollárérthttp://www.origo.hu/motor/20060810haromszaz.htmlEgy kézben a BMW autók és motorok értékesítésehttp://www.origo.hu/motor/20060110egykezben.htmlBMW-újdonságok Olaszországbólhttp://www.origo.hu/motor/ujdonsag/20051124bmwujdonsagok.html
A keddi legjobb tesztidő után, szerdán ismét a leggyorsabb tudott lenni Talmácsi Gábor a 125 köbcentisek között. Tóth Imre, aki az idei vb-n debütál a 250 köbcentisek, a kilencedik időt érte el a gyakorláson.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070125talmacsi3.gif',50,50)Nagyobb kép
A gyorsaságimotoros-világbajnokság 125 köbcentis kategóriájában induló Talmácsi Gábor kedden és szerdán is a legjobb edzésidőt produkálta új motorjával a spanyolországi Jerezben. Összesen 31 kört teljesített hazánk fia, melyek során ismét több új alkatrészt is kipróbáltak, például hangtompítót, kipufogót és karburátor. Gábor csütörtökön és pénteken pihenőt tart, hogy utána Valenciában folytatódjon a tesztelés.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Elégedett vagyok a szerdai nappal is. Sikerült tovább fejlődnünk, ami nagyon fontos. Ha kockáztattam volna, akkor 2-3 tizeddel jobb időt is elérhettem volna, de mivel a köridő most nem számít, így butaság lett volna bevállalni egy esetleges bukást a rossz időben. Most két nap pihenő következik, majd szombat, vasárnap újra tesztelünk Valenciába, ahová szintén teljesen új alkatrészekkel érkezik a csapat, olyannyira, hogy pontosan még én sem tudom, hogy miket fogok tudni kipróbálni..."
A spanyolországi Jerezben kezdődött el az idei munka a gyorsaságimotoros-világbajnokság versenyzői számára. 125 köbcentis kategóriában induló Talmácsi Gábor a legjobb köridővel indította az idei szezont.
left
Talmácsi Gábor tesztelése az új csapatával januárban úgy folytatódott, ahogy tavaly novemberben befejezte, ugyanis a magyar motoros ismét a leggyorsabb tudott lenni a 125 köbcentisek között kedden. Gábor még tavaly váltott csapatot, hogy egy év Hondázás után idén egy világbajnokságot is nyert Apriliával folytassa.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Örülök, hogy 2 hónap kihagyás után, ismét gyors tudtam lenni, és nem csupán egy-egy kör erejéig, hanem folyamatosan tudom hozni a jó köridőket. Kedden délután fél 2-kor kezdtük a tesztet, de még akkor is voltak a pályának olyan részei, ahol vizes volt az aszfalt. Összesen 38 kört mentem, egyetlen hiba nélkül, és sok mindent kipróbáltunk. A motor legutóbbi beállításait szinte teljesen át kellett állítani, hiszen sok külső tényező megváltozott azóta, illetve a hűvösebb idő miatt puhítottunk a motoron, hogy jobban érezzem a gépet, ami most a legfontosabb volt. Szerdán délután folytatjuk a tesztelést, a futóművet is élesebbre állítjuk, hogy lehessen egy kicsit agresszívabban menni, valamint szeretnék egy versenyszimulációt is csinálni, amikor huzamosabb ideig köröznék megállás nélkül. A csapat továbbra is profin dolgozik. Bemegyek a boxba, elmondom, hogy hogyan viselkedett a motor és pontosan tudják, hogy mit és hogyan kell állítani ahhoz, hogy még biztosabban érezzem a gépet. A motorral sem volt semmi gond egész nap. Nagyon jól haladunk a munkával."
Talmácsi megdöntötte a jerezi pályacsúcsothttp://www.origo.hu/motor/20061122talmacsi.htmlPályacsúcs közelében tesztel Talmácsihttp://www.origo.hu/motor/20061122palyacsucs.htmlTalmácsi a leggyorsabb az első tesztenhttp://www.origo.hu/motor/20061121talmacsi.html
Lehet, hogy mégsem szívrohamban, hanem ütközéses balesetben halt meg a Dakar-ralin a motorral induló Eric Aubijoux.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0701/20070123dakarmoto.jpg',50,50)Nagyobb kép
A francia motoros január 20-án veszítette életét a világ egyik legveszélyesebb versenyeként is emlegetett Dakar-ralin, az akkori hivatalos közlés szerint szívroham végzett vele. A szervezők egyike szerint azonban most újabb verzió merült fel lehetséges halálokként.
"Vannak új elemek, amelyek arra engednek következtetni, hogy Eric ütközés áldozata lett" - nyilatkozta Gilbert Ysern a francia Sud-Ouest keddi számában, hozzátéve, hogy e tézist a részletesebb orvosi vizsgálatok eredményei és szenegáli szemtanúk beszámolói alapozzák meg.
A 42 éves versenyzővel az eddigi hivatalos álláspont szerint a rali utolsó előtti szakaszán, Tambacunda és Dakar között szívroham végzett, hiábavalónak bizonyult minden mentési kísérlet, már nem tudták újraéleszteni. Aubijoux az idei viadal második áldozata volt, előtte január 9-én a dél-afrikai Elmer Symons halt meg motorbalesetben. A viadal 1979 óta tartó történetében 51-en vesztették életüket.
Vatikán a Dakar ellenhttp://www.origo.hu/auto/sporthirek/20070111vatikan.html
Utolsó kommentek