A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A méregzöld márka hazai importőre egyedileg felszerelt szériákat dob piacra az ER-6n, ER-6f és a Versys típusokból. Az alaposan felcicomázott paripák City és Tourer fantázianéven kelletik magukat.
A Kawasaki magyarországi importőre azzal szembesült, hogy az ER-6 modellcsaládhoz rengetegen választottak gyári kiegészítőket, ezért az igényeknek elébe menve két felszereltségi csomagot dobnak piacra az ER-6n, ER-6f és Versys típusokhoz City, illetve Tourer néven. A City csomag elsősorban a külsőségekre helyezi a hangsúlyt, míg a Tourer felszereltség a praktikumot helyezi előtérbe.
A City és Tourer modellek az alábbi gyári Kawasaki kiegészítőkkel vannak felszerelve:
ER-6n City / ER-6f City: bukógomba, hátsó index, tankpad, gravírozott kormányrögzítő, fékolaj tartály fedél, elsőtengelyvég dísz, injector fedél, .
Második helyezést ért el Talmácsi Gábor a gyorsasági motoros világbajnokság idénynyitóján, Katarban. A 125-ösk magyar menője egy elrontott rajt után a cél előtt 50 méterrel vesztette el a vezető helyet.
left
Eddig meglehetősen jól alakult Talmácsi Gábor idei bemutatkozása új csapatánál. Már az év eleji tesztek alatt is villogott, majd a katari idénynyitón szinte minden edzést megnyert. Ennek ellenére a futam nem úgy sikerült, mint ahogy Talma eltervezte, de szomorkodni semmi okunk, hiszen Gábor így is második lett.
A versenyt a pole pozícióból kezdő magyar tőle meglepő módon nem jól rajtolt, visszaesett a negyedik helyre. Ezek után csapattársa, Faubel elszakadt a vezető bolytól, miközben Talma feljött a második helyre. Ekkor a két versenyző között hozzávetőlegesen 3 másodperc különbség volt, ami a 12. körre nullára csökkent, sőt Faubel maga elé engedte Talmácsit. Ezek után 2 körrel Faubel ismét visszavette a vezetést, majd az utolsó kör elején Talmácsi kifékezte csapattársát és újra vezetett. Az már ekkor látszott, hogy ha a kör végére nem sikerül leszakítania Faubelt, akkor a célegyenesben gondja lesz, hiszen ott Faubel rendre gyorsabb volt nála. Sajnos a jóslat beigazolódott, hiszen az utolsó métereken Faubel megkerülte Gábort, és győzött. A harmadik helyre hatalmas hátránnyal Pesek ért be, aki Da Rosával vívott nagy harcot.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Nagyon örülök a 2. helynek, ilyen jól még egyik szezonomat sem kezdtem. A rajtot követően Faubel kicsit ellépett, amit nem akartam szó nélkül hagyni. Keményen húztam a gázt és próbáltam faragni a hátrányból, de ez meglehetősen gyilkolta a hátsó gumit. Faubel motorjának kicsit gyorsabb volt az egyenesben, ami végülis eldöntötte az első hely sorsát. Jó volt dobogóra állni! Next time..."
A világbajnokság első futamának (125 ccm) végeredménye:
Talmácsi pályacsúccsal szerezte meg az első rajtkockáthttp://www.origo.hu/motor/20070309talmacsi.htmlTalmácsi az élen az első időmérőnhttp://www.origo.hu/motor/20070308talmacsi.htmlMindkét Talmácsi világbajnoki résztvevőhttp://www.origo.hu/motor/20070207mindket.htmlTalmácsi legyőzhetetlen volt Jerezbenhttp://www.origo.hu/motor/20070125talmacsi.html
Talmácsi Gábor az első helyről indulhat a 125 köbcentis kategóriában a gyorsaságimotoros-világbajnokság nyitófutamán, a Katari Nagydíjon.
A Bancaja Aspar csapat magyar versenyzője a csütörtöki első időmérő edzés után is vezetett pénteken, s a tegnapi idejét továbbjavítva, 2:06.011 perces pályacsúccsal végzett az élen a kvalifikációban. Talmácsi, aki csütörtökön magabiztosan utasította maga mögé a mezőnyt, kemény versenyre számíthat szombaton, hiszen végül mindössze nyolc századmásodperccel tudta megelőzni a második helyen végzett csapattársát, Hector Faubelt (2:06.091 p). Mellettük ráadásul az első időmérő után még második helyezett olasz Mattia Pasini is remekelt, 2:06.135-tel szerezte meg a harmadik rajtkockát.
125 kcm, rajtsorrend: 1. Talmácsi Gábor (Aprilia) 2:06.011 p 2. Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 2:06.091 3. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 2:06.135 4. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 2:06.767 5. Raffaele De Rosa (olasz, Aprilia) 2:07.130 6. Sergio Gadea (spanyol, Aprilia) 2:07.139
A Katari Nagydíjat a többi futamtól eltérően szombaton tartják, a 125 köbcentisek versengését az MTV 1-es csatornája is közvetíteni fogja délelőtt 9 óra 55 perces kezdettel.
Talmácsi az élen az első időmérőnhttp://www.origo.hu/motor/20070308talmacsi.htmlMindkét Talmácsi világbajnoki résztvevőhttp://www.origo.hu/motor/20070207mindket.htmlTalmácsi legyőzhetetlen volt Jerezbenhttp://www.origo.hu/motor/20070125talmacsi.html
Szombaton délelőtt végre kezdetét veszi az idei gyorsaságimotoros világbajnokság a szeles és homokos Katari Nagydíjjal. Az idén Apriliára váltott Talmácsi Gábor a legjobb időt motorozta az első hivatalos időmérő edzésen csütörtökön.
left
Talma alig egy hete pályacsúcsot motorozott a sivatagi pályán, csütörtökön pedig már élesben bizonyíthatott a mezőny többi tagjával együtt. A 17 futamból álló szezon első versenyhétvégéje a megszokottnál ugyan egy nappal előbb, tehát már csütörtökön megkezdődött, az edzések időrendje pedig pár perccel változott a tavalyihoz képest - azonban az első két napon idén is egy-egy szabadedzésen és egy-egy időmérő edzésen kell részt venniük a versenyzőknek.
Úgy tűnik, a 125 köbcentiméteres kategória idei egyetlen magyar indulója Katarban nem hajlandó átadni az első helyet senkinek, hiszen az IRTA teszt két napjának dominálása után a mai két edzésen is az első helyen végzett. Délelőtti 2'07.184-es szabadedzés köridejét Gábor a hivatalos időmérőn több mint fél másodperccel múlta felül, és körülbelül ugyanennyivel utasította maga mögé a második helyen záró Mattia Pasinit. Az olaszt korábbi (Talma jelenlegi) csapattársai, Sergio Gadea és Hector Faubel követik a harmadik és negyedik pozícióban, míg az eddig meglepően jól teljesítő De Rosa az ötödik rajtkockának örülhet ideiglenesen.
Péntek délelőtt tehát újabb szabadedzés, majd a kategória második időmérője következik, melyen véglegesen eldől a losaili GP rajtsorrendje.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Nagyon örülök, hogy sikerült ott folytatnom, ahol a tesztelések alkalmával abbahagytam. A motorom továbbra is jó, de péntekre még fogunk tudni állítani rajta. Az aszfalt tapadása is sokat javult az IRTA teszthez képest. Nagyon motivált vagyok, és továbbra is azt mondom, hogy mindent megteszek, hogy a vb-bronzérmemet fényesebbre cserélhessem idén, bár ehhez Pasininek, Peseknek, Faubelnnak, Gadeának és a többieknek is biztosan lesz néhány szavuk..."
Mindkét Talmácsi világbajnoki résztvevőhttp://www.origo.hu/motor/20070207mindket.htmlTalmácsi legyőzhetetlen volt Jerezbenhttp://www.origo.hu/motor/20070125talmacsi.htmlTalmácsi négy kerékre válthttp://www.origo.hu/motor/20070109talmacsi.html
Amikor a Suzuki annak idején piacra dobta az 1300 köbcentis Hayabusáját, akkor kiérdemelte vele a "világ leggyorsabb szériamotorja" címet. Ez a gép már önmagában is életveszélyes, ám valakinek még ez is kevés.
Az alábbi videó roppant tanulságos abból a szempontból, hogy mi történik akkor, ha egy 1300 köbcentis, közel 180 lóerős és mindössze 217 kilós sportmotorra turbófeltöltőt szerelnek. A végeredmény több mint meggyőző, ugyanis a motor első kereke szemmel láthatóan többet van a levegőben, mint a földön. A tulajdonos azonban valószínűleg nem örülhet annak, hogy így spórol a gumin, ugyanis a hátsó abroncsot szinte minden kiadós gurulás után le lehet cserélni.
Suzuki Hayabusa négy kerékenhttp://www.origo.hu/motor/20051121suzuki.html
Utolsó kommentek