A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Április elején lezajlott az első Motoros Akadémia kurzusa, amely a Hungaroring Motorsport Iskola és egy motorokat is finanszírozó cég közös akciójaként jött létre.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/auto/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0704/20070410motor3.jpg',50,50)Nagyobb képMotoros suli az [origo]-nhttp://www.origo.hu/motor/20060224motoros.html
Április 4-én csütörtökön végre valósággá vált az Erste Leasing Motoros Akadémia. Hosszas szervezkedés, pályaegyeztetés és papírmunkák után, lezajlott az első kurzus. A szervezők már reggel 6 órától a tanpálya kijelölésén, és az időterv egyeztetésén fáradoztak, annak érdekében, hogy minden zökkenőmentesen folyjon. Az első "tanuló", 7 óra 45 perckor érkezett meg, saját 1000 köbcentis motorján. Leszállt a nagy vasról, és mindenkit határozottan üdvözölt, majd letekintett a bójákkal kijelölt gyakorlópályára. "Tényleg ezen a gyermeteg pályán kell gyakorolnom, nekem a nagy motorosnak?" - tükrözte gondolatait a határtalan önbizalmat sugárzó tekintet.
A még hiányzó 29 tanuló a 8 órai kezdésre összegyűlt, a vagányabbja motorral, a kicsit fázósabbak autóval. Szabó Attila Hungaroring Motorsport Iskola vezető oktatója, így kommentálta a beérkező motorosok első megnyilvánulásait: - Számomra egyáltalán nem meglepő az első reakció hiszen, a motorosok nagy többsége nincs tisztában azzal, hogy milyen hiányosságaik vannak. A mai világban majdnem mindenki hozzájuthat ezekhez a bitang erős motorokhoz. A probléma, hogy a motortulajdonos nem törekszik arra, hogy 100 százalékosan kiismerje a gépet. Nem elég a gázt húzni meg is kell állni vele. Nézd meg, amint kijövünk a tanteremből és lemegyünk a kijelölt tanpályára, és elkezdjük az első gyakorlatot, a hátsó fék használatát, megváltoznak a vonásaik, és megérzik a hiányosságaikat.
Idén már hetedik alkalommal kelnek útra a BMW kétkerekűi, hogy az ország számos pontján megmutassák magukat. Az április 20-án kezdődő roadshow során szinte az összes tavaly bemutatott újdonságot ki lehet próbálni.
leftÚj rekord a BMW-nélhttp://www.origo.hu/motor/20070125ujrekord.htmlMotorral az esztékába - BMW K 1200 GThttp://www.origo.hu/motor/teszt/20061002motorral.htmlEgy kézben a BMW autók és motorok értékesítésehttp://www.origo.hu/motor/20060110egykezben.html
A BMW Magyarország a G 650 X sorozat modelljeire utalva az idei motoros roadshow-jának a "MaXimális élmény" nevet adta. A 2007. április 20. és június 17. között megrendezendő BMW motoros roadshow célja, hogy a programban résztvevő márkakereskedők jelenlegi és leendő ügyfelei kipróbálhassák a BMW legújabb motorjait. Az idei országos turnén részt vevő flottában szerepel a 2006-os Intermot kiállításon bemutatkozott, egyhengeres G 650 X széria két modellje, a G 650 Xmoto és Xcountry valamint a K 1200 R Sport is. A BMW Magyarország által összeállított központi flottát az F 800 ST, R 1200 R és K 1200 R modellek egészítik ki.
A roadshow menetrendje:
április 20-22.: Magisz (Debrecen) 4032 Debrecen, Böszörményi út 218.
május 4-6.: A1 Autó Győr (Győr) 9024 Győr, Szauter út 9.
május 12-13.: Schneider Autóház (Pécs) 7630 Pécs, Buzsáki u. 1-3.
május 19-20.: Wallis Motor Pest (Budapest) 1138 Budapest, Váci út 175.
május 25-26.: C-Mobil (Szeged) 6728 Szeged, Napos út 6.
június 1-3.: Budapest Motors (Budapest) 1033 Bp. Szentendrei út 63.
június 8-9.: Formont Autóház (Kecskemét) 6000 Kecskemét, Szent László krt. 80.
június 16-17.: Wallis Duna (Budapest) 1097 Budapest, Könyves K. krt. 5.
Az autóipar fellendülése után, a motorgyártás is új lendületet kaphat Magyarországon, ugyanis az év végén egy új modellel jelentkezik a Pannónia motorgyár - írja a Népszabadság.
Több mint három évtizedes szünet után újraindulhat a hazai motorkerékpár-gyártás, legalábbis ebben bízik Mázló Imre, a Pannónia Motors Magyarország vezetője. A cég már megvásárolta a márkahasználati jogot, az új modellek fejlesztésére több tízmillió forintot fordítottak. A tervezésben húszfős "motorszerető" gárda dolgozik jelenleg is, többségük egyelőre másodállásban.
A márka újraélesztésére és az új modell kifejlesztésére létrejött vállalkozás Pannónia-rajongók összefogásából született 2002-ben. Részletes piakutatást és többévi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése, ahogy a tulajdonos és a kommunikációért felelős igazgató elmondta, évi 100-300 darab motorkerékpár gyártásához elegendő a kapacitásuk, és országszerte öt kereskedés, valamint szerviz nyitását tervezik.
Az acélvázat, az ülést és több alkatrészt a "kisebb kartell" műhelyeiben gyártják, az összeszerelés a Pannónia Motors Magyarország isaszegi üzemében történik. Az első modellekbe, a TL 2007-esbe négyütemű, kéthengeres, 234 köbcentiméteres, 18,5 lóerős teljesítményű V motorokat és ötfokozatú sebességváltókat építenek, az egykori T 5C emlékét idézi majd a soros kéthengeres típus - olvasható a Népszabadság össze.
Vasárnap olyan szerencsétlenül bukott az angliai Donington Parkban Talmácsi Gergő a Superstock 600-as vb futamán, hogy kórházba kellett szállítani. A magyar motoros mindkét csuklóját begipszelték, de a medencecsontja is több helyen eltörött.
left
Talmácsi Gábor öccse, Gergő vasárnap állt rajhoz az angliai Donington Parkban, ahol több futam mellett a Superstock 600-as vb résztvevői is összemérték tudásukat. A magyar motoros a 23. rajtkockából várta a 22 körös versenyt. A 11. körben a Gergő előtt motorozó versenyző blokkja szétrobbant, és szétfolyt az olaj az aszfalton, ami miatt egy óriásit bukott az ifjabbik Talmácsi testvér.
Gergőt jelenleg East Midland egyik legnagyobb és legjobban felszerelt kórházának traumatológiai osztályán ápolják. Az eddigi hírek szerint a magyar motoros mindkét csuklóját begipszelték, de állítólag a medencecsontja is két helyen eltörött, és mindezek mellett számos zúzódást szenvedett. Az orvosi információk szerint 5 hét elteltével lehet levenni Gergő karjairól a gipszeket, így a jövő heti valenciai, majd az asseni versenyt biztosan ki kell hagynia.
Mindkét Talmácsi világbajnoki résztvevőhttp://www.origo.hu/motor/20070207mindket.html
A hét végén motorok lepték el az angliai Donington Park versenypálya aszfaltcsíkját, ahol a Superbike-vb mellett számos egyéb futamot is tartottak. A Superstock 1000-es géposztályban idén először egy magyar csapat is indult igen bíztató eredményekkel, ám egy bukás miatt nem jött össze a bravúros pontszerző hely.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0704/20070402motoros3.jpg',50,50)Nagyobb képMotoros suli az [origo]-nhttp://www.origo.hu/motor/20060224motoros.html
A Full-Gas Racing Team alakulata idén két pilótát nevezett be a Superstock 1000 világkupára, melynek első fordulóját április elsején tartották az angliai Donington Parkban. A csapat beszámolója szerint, a vasárnap reggeli időjárás nem sok jóval kecsegtette a futam résztvevőit, ugyanis a levegő 5, míg az aszfalt hőmérséklete 7 fokos volt.
A rajtot követően a célegyenes első fordulójában hatalmas volt a forgalom. Németh Balázs remek rajtot vett és kihúzódva a pálya bal szélére több pozíciót is sikerült javítania a 26. rajthelyéhez képest. Kispataki Viktor is repülőrajtot vett, ám az első kanyar előtt többen is behúztak elé a féktávon és nem tudta megtartani a pozícióját. Azonban Viktor, már a kigyorsításnál két embert vissza is előzött, ráadásul kívülről. Négy kör elteltével a csapattagok nem hittek a szemüknek, ugyanis Balázs a 15. pontszerző helyen motorozott és a köridőket tekintve folyamatosan gyorsult, akárcsak csapattársa Viktor.
Az öröm azonban nem tartott sokáig, mivel a rendezők félbeszakították egy bukás miatt a futamot, pedig Balázs ekkor már a 13. helyen körözött és Viktor is kezdett közeledni a pontszerző helyekhez. A második rajt után mindkét magyar suzukis nagy hajrába kezdett. Balázs egy nagyobb bolyban, míg Viktor leszakítva magáról az üldözőket, egyedül próbált meg felzárkózni az előtte lévő versenyzőre. Néhány kör után azonban Balázs nem haladt el a boxutca előtt. Mint kiderült a pálya hátsó részén egy előzést követően csúszott ki alóla a motor. Viktor azonban továbbra is versenyben volt és végül a 23. helyen, 10 helyet javítva rajt-pozícióján- zárt.
Kispataki Viktor: "Nem volt könnyű az első versenyünk. Sajnálom, hogy félbeszakították, mert így kiestünk a ritmusból, kicsit lemerevedtek az izmaink és a gumiknak sem tett jót, hogy lehűltek. A pályán nagyon feszített volt a tempó. Ezt az is mutatja, hogy a mi köridőnkkel már kvalifikálhattuk volna magunkat a Superbike rajtrácsra. A csapat remekül dolgozott és remélem, hogy Valenciában már az itt szerzett tapasztalatainkat is tudjuk majd hasznosítani."
Németh Balázs: "Nagy kár, hogy beintették a piros zászlót, mert lehet, hogy már az első versenyen pontot szerezhettünk volna, amire őszintén szólva nem számítottunk. A második rajt után több pilótával is küzdenem kellett. A pálya hátsó felén csúszott meg a hátsó gumim, majd megtapadt és a gépem feldobott a levegőbe. Nagyon szerencsétlenül estem rá a jobb kezemre. A csuklómat elmentünk megröngeneztetni a Mobil Klinikára, ahol szerencsére nem találtak törést. Most jegelnem és pihentetnem kell, hogy Valenciára teljesen felépüljek."
A Supertstock 1000 kupasorozat következő fordulóját április 15-én tartják a spanyolországi Valenciában.
Magyar csapat a Superstock 1000 motoros világkupánhttp://www.origo.hu/motor/20070117magyar.html
Utolsó kommentek