Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Indul az Endurance-vb - Bitter és a csapat a Pannónia ringen tesztelt

Március 26-án indul a bajnokság az asseni pályán tartott 500 kilométeres versennyel, melyre a Suzuki Austria Team 76 Magyarországon készült.



Az első verseny előtt egy héttel, 18-a és 20-a között tartott edzésen Bitti kipróbálta az új 2005-ös Suzuki GSX-R 1000-et, melyet a versenyző elképzeléseinek megfelelően építettek át a szerelők.

A három nap során az időjárás miatt különböző körülmények között próbálhatták ki a motort. A pénteki teszten napsütésnek és a melegnek köszönhetően megszülettek az alapbeállítások, a második napra azonban megérkezett az eső, a harmadikra pedig a hideg.

Mivel Hollandiában is hasonló körülmények várhatóak, a csapat mindvégig tesztelt, így a harmadik nap végére sikerült felkészülni az asseni versenyre.

Bitter Sanyi nyilatkozata a tesztről

"Madarat lehet fogatni velem! A motor egyszerűen frenetikus! Már az első méterek után üvöltöttem örömömben a sisakomba: Igen! Ez az! Ezt nekem csinálták, az enyém teljes egészében! Az összebarátkozás a motorral nagyon gyorsan ment. Soha ilyen boldog motorozástól még nem voltam, illetve mégis, 1989-90-ben Zana Tomi barátommal, amikor MZ-ztünk, gondtalanul, irdatlan nagyokat meccselve szinte minden hétvégén a kecskeméti gokartpályán.

Az utóbbi időben kicsit belefásultam, más dimenzióban motorozhattam, mint amire most lehetőségem nyílt. Az új Suzuki tényleg akkora durranás, ahogy azt korábban beharangozták. Rendkívül bizakodó vagyok a közös jövőt illetően. A csapatom a tenyerén hordoz, lesi minden kívánságomat, és ez hihetetlenül feldob. Rám építenek, sőt kaptam egy újabb lehetőséget is tőlük: ebben az évben részt veszek a támogatásukkal a komplett - kőkemény - IDM Superbike sorozaton, melynek egy futama itthon lesz a Pannónia ringen.

Ezen a sorozaton is lehetőségem lesz gyorsulni, amit természetesen a világbajnokságon is hasznosítani tudok. Az IDM-re a motorblokkot Michael Schaffer készíti, amely ígéretei szerint hátsó keréken 193 lóerős lesz.

Az asseni nagyon gyors, tempós pálya, amin szinte észrevétlenül fárad el az ember. Egyelőre úgy néz ki, hogy gyorsaságomnak köszönhetően a csapaton belül én leszek az, akinek többet kell majd motoron ülnie, ez kb. kétszer 1 órát, 1 óra 10 percet jelent. Ez nagyon fárasztó lesz fizikálisan, de bízom benne, hogy köszönhetően a téli felkészülésemnek bírni fogom az iramot. Köszönöm a rengeteg szurkolást és biztatást! Remélem, képes leszek év közben meghálálni, és felvihetem a magyar zászlót a dobogóra!"

A világbajnoki sorozat első versenye március 28-án, húsvéthétfőn lesz. 26-án, szombaton délelőtt kétszer hatvanperces bemelegítés lesz, majd délután tartják a kétszer harmincperces időmérőt. A vasárnap pihenőnap a pályán tartott egyéb rendezvények miatt, a versenyre 28-án, hétfőn kerül sor. A délelőtti, negyvenöt perces bemelegítés után a mezőny délután háromnegyed kettőkor rajtol.

Az Assentől körülbelül két kilométerre fekvő TT pálya 3,881 kilométer hosszú, a versenyzőknek így 129 kört kell megtenniük, körülbelül három óra alatt.

Versenynaptár

2005. március 28. Assen (Hollandia), 500 kilométer
2005. május 21. Albacete (Spanyolország), 8 óra
2005. július 31. Suzuka (Japán), 8 óra
2005. augusztus 13-14. Oschersleben (Németország), 24 óra
2005. szeptember 25. Vallelunga (Olaszország), 200 mérföld

Bitter új csapattal vág neki az Endurance-vb-nek/motor/20050117bitter.html
0 Tovább

A 125-ösök második napja Jerezben

A spanyol teszt második napján Simoncelli volt a leggyorsabb, Talma bukott, de így is a hatodik legjobb időt futotta.



A legjobb időt a március 22-i tesztnapon Marco Simoncelli motorozta, 1:47.274-re javítva tegnapi saját (1:48.914) és Mattia Pasini (1:47.895) idejét. A második legjobb idő Thomas Lüthié lett (1:47.352), Pasini pedig bár javított saját idején (1:47.518), eredménye mégis a harmadik helyre volt elegendő.

Ahogy közeledik az első verseny, az edzéseken egyre több a bukás. Ez alkalommal Andrea Iannone, Sascha Hommel, Marco Simoncelli, Raffael de Rosa, Mattia Pasini, Vincent Braillard, Héctor Faubel, Alexis Masbou esett, Fabrizio Lai pedig kétszer is talajt fogott az edzés során.

forrás: motogp.com

Sajnos Talma is bukott, szerencsére megúszta sérülés nélkül, ám az első számú motor összetört, így a régi géppel kellett motoroznia. Ehhez mérten a hatodik hely és a fél másodperccel jobb idő (1:48.138) kiváló eredménynek számít, a csapat pedig megígérte, hogy még jobb motort raknak össze az első futamra.

Talma a nap végén így nyilatkozott: "Nagyon elégedett vagyok, ennyire felkészülten még egyszer sem várhattam az első versenyt. Egyátalán nem félek, érzem, hogy benne vagyunk a topban! Abban viszont tévedtem, hogy ez a szezon könnyebb lesz, mert hígult és fiatalodott a mezőny. A tesztek után azt mondhatom, hogy ez várható a legkeményebb idénynek, nagyon jók a motorok, gyors a mezőny, és jók a versenyzők." - áll a Faster Management beszámolójában.

Talmácsi ötödik a jerezi teszt első napja után/motor/20050322talmacsi.html
0 Tovább

Talmácsi ötödik a jerezi teszt első napja után

A 125-ös mezőny már Spanyolországban rója a köröket, az április tizedikei első verseny pedig vészesen közeleg.



Faster ManagementA március 21-én tartott teszt első napján Mattia Pasini ideje bizonyult a legjobbnak, és míg az élen Lüthi-vel kerülgetik egymást, Talma az ötödik helyre elegendő időt futotta a KTM-mel.

A Faster Management jelentése szerint a teszt első napján szeles időben motoroztak a versenyzők, emiatt Talma gépe az elnyújtott kanyarokban kevésbé tudta az ívet tartani. A csapat szerint ez beállítási problémákat jelez, mindenesetre még rosszabb körülményekre lehet számítani, hiszen
a második napra esőt jósoltak.

Julian Simon kihagyni kényszerült ezt az edzést, mert múltkori esése miatt kezében megrepedt egy csont. Ezen az edzésen sem volt hiány esésekből, bukott Fabrizio Lai, Toshihisa Kuzuhara, Marco Simoncelli, Karel Abraham, Julian Miralles és Aleix Espargaro is.

Időeredmények:

1. Mattia Pasini (Aprilia) 1:47.895
2.Thomas Lüthi (Honda) 1:48.005
3. Fabrizio Lai (Honda) 1:48.195
4. Mika Kallio (KTM GP125)1:48.497
5.Talmácsi Gábor (KTM GP125)1:48.575
6. Marco Simoncelli (Aprilia) 1:48.914
7. Manuel Poggiali (Gilera) 1:49.022
8. Jordi Carchano (Aprilia) 1:49.081
9. Andrea Iannone (Aprilia) 1:49.115
10. Hector Faubel (Aprilia) 1:49.126
11. Lukas Pesek (Gilera) 1:49.182
12. Mike Di Meglio (Honda) 1:49.218
13. Tomoyoshi Koyama (Honda) 1:49.320
14. Pablo Nieto (Derbi) 1:49.378
15. Lorenzo Zanetti (Aprilia) 1:49.490


0 Tovább

Gibernau vitte haza a BMW-t

Nem akármilyen hétvégét tudhatnak maguk mögött a GP-pilóták, a hivatalos barcelonai teszt és időmérő felforgatta az eddigi papírformát.



Márcus 19. - Visszatekintés a teszt második napjára

Az IRTA teszt március 19-i második napja után öt Honda-pilóta neve díszelgett az eredménylista első öt helyén, Biaggi, Barros, Gibernau, Melandri és Hayden mögött pedig Valentino Rossi csak a kilencedik időt futotta. Annak ellenére, hogy Rossi és Edwards is hozta a pályarekordot, a kilencedik helyet a YZR-M1 beállításai körül felmerült problémák okozták.

A nap leggyorsabb körét Biaggi jegyzi, aki az első tesztnapon is remekelt, a második nap befejezése előtt pár perccel pedig 1:42.596-ról 1:42.260-ra javította Gibernau előző évben felállított pályarekordját.

forrás: motogp.com

A Fortuna Yamaha versenyzője Elías a 15., Xaus pedig a 18. helyen végzett. Elías a gumikkal való kísérletezésnek tudja be, hogy megjavította előző napi legjobb körét. Xaus nem volt ilyen szerencsés, ugyanis számára egy bukás miatt korábban ért véget a teszt. Természetesen csalódott volt, ám bevallotta, hogy tanult az esésből. Szerinte nagyobb önuralomra van szüksége, mert impulzív természete okozta a bajt. Szerényen bevallotta, hogy sokat kell még tanulnia, nemcsak a motorral, hanem saját magával kapcsolatban is.

forrás: motogp.com

Annak ellenére, hogy a két Gauloises Yamaha versenyző közel sem a várt eredményt hozta, Colin Edwards mégis elégedett volt a második nappal. A csapat kipróbált többféle beállítást, de mindegyiknél jobbnak tűntek az eredeti paraméterek. Edwards szerint ez jó jel, mert így a motort majd könnyebb lesz a különböző pályákhoz hangolni.

Rossi ennél jóval csalódottabbnak tűnt, és nem értette, hogy miért nem képes a csapat maximális teljesítményt produkálni, annyi kipróbált beállítás és változtatás után.

Jeremy Burgess, Rossi főmérnöke kissé cinikusan reagált, amikor azt nyilatkozta, hogy a csapat az elmúlt szezonban túl jó volt, és úgy látszik, a csapat elhatározta, hogy izgalmasabb legyen a dolog, kitalál magának néhány problémát.

A második nap eredményei:

1. Max BIAGGI (Repsol Honda Team) 1:42.260
2. Alex BARROS (Camel Honda)1:42.506
3. Sete GIBERNAU (Team Movistar Honda MotoGP)1:42.796
4. Marco MELANDRI (Team Movistar Honda MotoGP) 1:42.926
5. Nicky HAYDEN (Repsol Honda Team) 1:42.953
6.Colin EDWARDS (Gauloises Yamaha Team) 1:43.129
7.Makoto TAMADA (Konica Minolta Honda) 1:43.207
8. John HOPKINS (Team Suzuki MotoGP)1:43.250
9.Valentino ROSSI (Gauloises Yamaha Team) 1:43.291
10. Kenny ROBERTS (Team Suzuki MotoGP) 1:43.563
11.Shinya NAKANO (Kawasaki Racing Team) 1:43.688
12.Loris CAPIROSSI (Ducati Marlboro Team) 1:43.731
13. Troy BAYLISS (Camel Honda)1:43.810
14. Carlos CHECA (Ducati Marlboro Team) 1:43.882
15. Toni ELIAS (Fortuna Yamaha Team) 1:44.343
16. Shinichi ITOH (Ducati Test Team) 1:44.621
17. Alex HOFMANN (Kawasaki Racing Team) 1:44.668
18. Ruben XAUS (Fortuna Yamaha Team)1:44.928
19. Roberto ROLFO (D'Antin MotoGP) 1:46.036
20. Vittoriano GUARESCHI (Ducati Test Team) 1:46.129
21.Nobuatsu AOKI (Team Suzuki MotoGP) 1:46.227
22. Shane BYRNE (Team Roberts) 1:46.368
23. James ELLISON (Blata WCM) 1:47.818
24.Franco BATTAINI (Blata WCM) 1:48.613
25. Kazuki SHIMIZU (Kawasaki Racing Team) 1:51.822
0 Tovább

Akciós holmik és tavaszi zsongás - Interwheel 2005

Igazi tavasznyitó rendezvény lett az Interwheel, idén nagyobb a kínálat és színesebbek a programok a Budapest Sportarénában.



A nézelődők és a vásárolni vágyók is jól érezhetik magukat március 18. és 20. között a tizennegyedik Interwheelen. 80 kiállító 5000 négyzetméteren berendezett standján, 10-15% kedvezménnyel kínált motoros ruházatot, sisakot, kiegészítőket és motor tartozékot vásárolhatnak a látogatók.

Forrás: [origo]

Vannak épített motorok,  és hostessek, de lehet konzultálni navigáció ügyben, és meg lehet vásárolni a télen tönkrement akkumulátor helyett az újat is.

A tavalyi, nem túl jó hangulatú és szervezésű kiállítás után, az idei Interwheel mosolygós biztonsági őrökkel és kétnapos rendezvénysorozattal színesíti a kereskedők akciós kínálatát.

A színpadon szombat déltől vasárnap délutánig koncertek, táncformációk és az Interwheel nyereménysorsolása várja a látogatókat. A szabadtéren freestyle-, streetfighter- és triálbemutató lesz szombaton és vasárnap tizenegytől fél négyig, Hadnagy Józsi elsöprő stílusú konferálásával.

A Motorsokk és az [origo] közös standján ismét Maya Gold tereli el az arra előtt sétálók figyelmét, akiknek újra lehetőségük adódik egy .

Tudnivalók, nyitva tartás, nyereményjáték

Időpont: 2005. március 18-20.
Helyszín: Papp László Budapest Sportaréna (Budapest, XIV. Stefánia út 2.)
Nyitva tartás: 10-18-ig
Jegyárak: 6 év alatt ingyenes, 6-14 éves korig 500 Ft, felnőtteknek 1500 Ft.
Parkolás: a Budapest Sportaréna parkolójában autóval 200 Ft óránként, motorral ingyenes.

A belépő mellé kapott sorsjeggyel vasárnap háromnegyed hatkor egy robogót, egy 8 napos marokkói autós kalandtúrát vagy Orina motoros ruházatot lehet nyerni.

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek