A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
A bajor gyár Budapesten forgatott reklámfilmjéből kiderül, miről is ábrándozik két újdonsült K 1200 S-tulajdonos, tankolás közben.
leftA film megtekintésejavascript:open_doc('http://origo.hu/player/index_auto.html?video=http://ondemand.video.t-online.hu/origo/auto/13-bnw_k_1200_s.wmv&tipus=hirek&adatok=origo autosmozi 12.',560,495);
A BMW fővárosunkban forgatta legújabb sporttúra-motorja, a K 1200 S reklámfilmjének nagy részét. A meglehetősen hosszúra sikeredett spotból kiderül, hogy mi lesz annak a következménye, ha két életerős fiatalember egymásra mosolyog a benzinkútnál. Elöljáróban csak annyit, hogy a fantáziálás a városi száguldozás körül forog: lábtartó-koptatós kanyarodás a Lánchíd előtti kihalt körforgalomban, az Erzsébet híd lehajtójánál és egyéb finomságok...
Júniusban érkezik az új BMW K 1200 R/motor/ujdonsag/20050310juniusban.htmlIzommunka - BMW K 1200 S/R/motor/ujdonsag/20040921izommunka.html
Akik áhítattal és csodálattal járták körbe a Moto Guzzi standját a tavaszi motorkiállításon, most elkezdhetnek a pénztárcájukban kotorászni, ugyanis a Breva V1100 hamarosan megérkezik a márkakereskedésekbe.
Az új Breával a gyár az európai guzzisták köreiben, és a tengerentúli piacon sikert aratott V7 modellnek állít emléket. A valamikori klasszikus, fáradhatatlannak tartott túramotort remélhetőleg méltó utódként követi majd a V1100, mellyel a gyár nem titkoltan a BMW babérjaira tör.
A motor tervezésénél a legnagyobb figyelmet a kényelemnek, a könnyű vezethetőségnek, és a modern műszaki tartalomnak szentelték, hogy egy mindennapi használatra tökéletesen megfelelő motor szülessen.
A hengerenként kétszelepes, keresztben beépített, az új koncepció szerint könnyebbre és kompaktabbra tervezett V2-es blokk 7500-as percenkénti fordulaton 86 lóerőt teljesít. A blokk áttervezésének célja többek között a jobb kenés biztosítása és a vibrációk csökkentése volt, a kardánhajtás mellett pedig egykarú lengővillát alkalmaztak, mely igen jelentős újításnak számít.
A piros, szürke és fekete színben választható Breva V1100-hoz egy sor kiegészítőt kínál a gyár. A kétféle méretű topcase mellett színre fújt oldaldobozok, vagy textil táskákat, tanktáskát és hátsó nyeregtáskát kínálnak.
A kényelemre vágyók vehetnek szélcsatornában fejlesztett szélvédőt, 3 centiméterrel alacsonyabb nyerget és markolatfűtést. A motorhoz gyári lopásgátló rendszer, vagy műholdas nyomkövető is rendelhető. Természetesen gyártanak a motor méreteihez passzoló ponyvát is.
A nagy Breva májusban érkezik, ára pedig 2.690.000 forint lesz.
Akciós holmik és tavaszi zsongás - Interwheel 2005/motor/20050318akcios.htmlFestékes cicik és benzingőz: motorkiállítás a Hungexpón/motor/20050303megnyilt.html
Az Orange Trophyt kifejezetten amatőrök számára rendezik, ezért nem szükséges hozzá versenyzői licensz, és a motorkerékpárokra vonatkozóan is minimálisak a megkötések.
A KTM támogatásával zajló versenysorozat idén négy, tízórás futamból áll, melyeket Horvátországban, Olaszországban és Ausztriában rendeznek meg. A pályák tíz és harminc kilométer közötti hosszúságúak, a versenyzők kétszemélyes csapatban vagy egyéni indulóként rajtolhatnak.
A motorkerékpárokra vonatkozóan minimálisak a megkötések: bármilyen márkájú motorral - még krosszgéppel is - el lehet indulni, egyetlen feltétel, hogy enduro gumi és kipufogó legyen a motoron. Az Orange Trophy első futamát május 7.-én, a horvátországi Bujéban rendezik meg. A versenyre az interneten keresztül lehet jelentkezni, a www.ktmhungaria.hu oldalon a websites legördülő menüben az orange trophy menüpontra klikkelve. Itt a futamok helyszínéről is részletes információt lehet találni.
Számos karambol és egy kiadós zápor nehezítette a hollandiai Assenben összegyűlt motorversenyzők dolgát, akik 500 kilométert teljesítettek a 2005-ös Endurance-vb első futamán. A Suzuki Austria csapat színeiben induló Bitter Sándor a 15. helyen zárta a hétfői futamot két versenyzőtársával együtt. Bitti a versenyről szóló beszámolójában nem rejtette véka alá csalódottságát.
leftAz Endurance-vb hivatalos honlapjahttp://www.worldendurance.co.uk/
A valamivel több, mint 500 kilométeres távot a francia Suzuki Castrol csapat teljesítette a leghamarabb egy ezres GSX-R segítségével, rajt-cél győzelmet aratva. Egyébként ez a csapat futotta a legjobb időt az időmérőn is, így az első helyről rajtolhattak a hétfő délután elindított futamon.
A második és harmadik helyen egy-egy Kawasaki végzett a svájci Bollinger és a brit Diablo 666 színeiben. A verseny felénél óriási zápor rendezte át az erőviszonyokat, ugyanis sokan kicsúsztak, vagy besiettek a boxutcába kereket cserélni. A motorokat tekintve óriási japán fölényről lehet beszélni, ugyanis a legjobb (nem japán márka) egy MV Agusta volt, amely 19-ként futott be a német Burger King Lust Racing csapat színeivel az oldalán.
Az időmérőn még csak a 22. helyet megszerző Suzuki Austria Team 76 csapat végül a 15. helyen futott be. Bitter Sándor csapata legközelebb 2005. május 21-én Spanyolországban, Albacete városában áll rajthoz, hogy 8 órán keresztül körözzenek a versenypályán.
Indul az Endurance-vb - Bitter és a csapat a Pannónia ringen tesztelt/motor/20050323indul.htmlBitter új csapattal vág neki az Endurance-vb-nek/motor/20050117bitter.htmlBitter Sándor: Nincs egy ép porcikám sem/vendegszoba/sport/20040514bitter.html
230 kilométer/órás sebességgel száguldozott egy magyar motoros húsvétvasárnap Felső-Ausztriában. A 26 éves fiatalembert később feltűnést keltő bukósisakját felismerve fogták el sétálás közben - közölte az osztrák autópálya-rendőrség.
A férfi az A1 autópálya bizonyos szakaszain óránként több mint 230 kilométeres sebességgel száguldozott. Még a 80 kilométeres korlátozást jelző táblánál és az autópálya-építkezés körzetében St. Georgennél is több mint 180 kilométer/órás sebességgel ment. Többször jobbról előzte az utolért gépkocsikat. A száguldó motorosnak az autópályán többször sikerült meglógnia a csendőrség elől. A Salzburg közeli Mondsee-nél azonban megállt pihenni, és séta közben fogták el a csendőrök, akik felismerték őt neonszínű bukósisakjáról.
A motorosszáguldás következménye tizennégy nap vezetési tilalom Ausztria útjain, és 500 euró pénzbüntetés. A fiatalember már haza sem vezethette motorját, vonattal volt kénytelen visszatérni Magyarországra.
Utolsó kommentek