A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Svédországi otthonában, Landvetterben 64 éves korában váratlanul elhunyt Kent Andersson kétszeres világbajnok motorversenyző.
Andersson, aki a 125 köbcentisek között 1973-ban és 1974-ben nyerte meg a gyorsaságimotoros-vb-t, negyven esztendős pályafutása során 18 futamgyőzelmet aratott: 14 alkalommal a nyolcadliteresek mezőnyében, négyszer pedig egy kategóriával feljebb, a 250 köbcentiseknél. Pályafutása során Yamaha motorkerékpárokkal versenyzett mind a 125-ös, mind pedig a 250 köbcentis kategóriában.
Élete utolsó éveiben tagja volt a Yamaha Classic Racing Team-nek, és gyakran fordult meg oldtimer rendezvényeken. 2001-ben Börje Johanssonnal díszvendége volt a 25. gyorsasági motorsport találkozónak, amelyet Németországban, a Sachsenringen rendeztek meg. Egy évvel később, 2002. május 26-án ugyanitt szintén díszvendégként szerepelt, akkor a németországi pálya 75. születésnapját ünnepelték.
Halála előtt egy héttel kilátogatott a Yamaha Classic Racing Teammel a Skót Nagydíj rajtjára. Kent Andersson hirtelen távozásával egyik nagy alakját és legendás versenyzőjét veszítette el a Yamaha, valamint a svéd és a világszintű motorsport.
Az alább két szerencsés olvasónk nyert egy-egy darab depójegyet a péntektől vasárnapig tartó motoros rendezvényre.
left
Szerencsére rengeteg helyes válasz érkezett a hétfőn indított Alpok-Adria játékunkra, ám sajnos csak két darab depójegyet tudtunk kisorsolni. A nyertesek ezúttal; Leblancz Zsanett és Pribék Zsolt, akiknek ez úton is gratulálunk!
Akiknek nem kedvezett a szerencse, némi vigasz lehet, hogy a hétvégi rendezvényre - a korábbiaktól eltérően - ingyenesen lehet kilátogatni, a depót leszámítva.
Nyerjen depójegyet az Alpok-Adria motorversenyre!/motor/20060827nyerjen.html
Az amerikai Nicky Hayden idén jó eséllyel megtörheti Valentino Rossi évek óta tartó világbajnoki diadalmenetét, ráadásul még egy BMW sportautót is hazaguríthat különdíj gyanánt.
leftNicky Hayden weboldalahttp://www.nickyhayden.com/site/home.phpMindenütt jó, de legjobb motorozni!http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=88582&status=ok&status=ok&status=ok
A Repsol Honda Team kiválósága, Nicky Hayden a malajziai futam előtt két összesített ponttáblázatban is vezető helyen szerepel: az amerikai motoros először is 25 pontos előnnyel áll saját csapattársa Dani Pedrosa előtt az élen a világbajnoki pilótaranglistán, másodsorban pedig öt fordulóval a vége előtt vezet a BMW M Awardon is.
A Kentucky kölyöknek van a legnagyobb esélye, hogy Valencia után elnyerje a BMW által felajánlott új BMW Z roadstert, melyet minden évben az a pilóta kap meg, aki az egész szezon alatt a kvalifikációkon a legjobb tudott lenni.
Nicky Hayden jelenleg négy-négy másodperces előnnyel vezeti ezt a listát honfitársa a Camel Yamaha Team színeiben versenyző Colin Edwards és a Rizla Suzukinál versenyző, szintén amerikai John Hopkins előtt.
A hétszeres világbajnok és címvédő Valentino Rossi (Camel Yamaha Team) kilenc másodperccel lemaradva áll Marco Melandri (Fortuna Honda) és Loris Capirossi (Ducati Marlboro Team) mögött a nyolcadik helyen.
BMW M Award - A MotoGP legjobban kvalifikáló pilótái (13 forduló után):
1. 69 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team Honda 22'32.862 2. 5 Colin EDWARDS USA Camel Yamaha Team Yamaha 22'36.881 +4.019 3. 21 John HOPKINS USA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 22'36.888 +4.026 4. 56 Shinya NAKANO JPN Kawasaki Racing Team Kawasaki 22'38.103 +5.241 5. 71 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 22'39.186 +6.324 6. 33 Marco MELANDRI ITA Fortuna Honda Honda 22'40.937 +8.075 7. 65 Loris CAPIROSSI ITA Ducati Marlboro Team Ducati 22'41.075 +8.213 8. 46 Valentino ROSSI ITA Camel Yamaha Team Yamaha 22'41.942 +9.080 9. 10 Kenny ROBERTS JR USA Team Roberts KR211V 22'43.318 +10.456 10. 17 Randy DE PUNIET FRA Kawasaki Racing Team Kawasaki 22'44.095 +11.233 11. 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 22'46.300 +13.438 12. 6 Makoto TAMADA JPN Konica Minolta Honda Honda 22'51.258 +18.396 13. 7 Carlos CHECA SPA Tech 3 Yamaha Yamaha 22'53.366 +20.504 14. 77 James ELLISON GBR Tech 3 Yamaha Yamaha 23'06.233 +33.371 15. 66 Alex HOFMANN GER Pramac d'Antín MotoGP Ducati 23'07.460 +34.598 16. 30 Jose Luis CARDOSO SPA Pramac d'Antín MotoGP Ducati 23'22.733 +49.871
Loris Capirossi egy újabb versenyévadra szerződött a Ducatihoz, a hárommillió eurós szerződést Brnóban írták alá.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/auto/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0608/20060820loriscapi1.jpg',50,50)Nagyobb képMotoGP: már 20 új motort épített a Ducati/motor/20060828motogp.htmlNyerjen depójegyet az Alpok-Adria motorversenyre!/motor/20060827nyerjen.html
Loris Capirossi további egy évvel meghosszabbította a szerződését a Ducatival: az olasz versenyző, aki augusztus 20-án győzött a MotoGP-ben a gyorsaságimotoros-világbajnokság 12., brnói futamán, hárommillió euróért kötelezte el magát a 2007-es idényre az istállóhoz.
A 33 éves klasszis az idén a Cseh Nagydíj mellett a spanyol GP-n győzött és a pontversenyben - öt futammal a zárás előtt - az ötödik helyet foglalja el. Capirossi 2003 óta versenyez a Ducatival, korábban a 125 köbcentisek között két, a negyedliteres kategóriában pedig egy vb-címet nyert.
A sztár a gyorsasági motorsport legfiatalabb világbajnoka: 1990-ben a 125 köbcentisek között 17 éves és 165 napos korában lett vb-győztes.
Csapatot és kategóriát válthat jövőre Talmácsi/motor/20060818csapatot.htmlRossi: Nem is gondolok a vb-címre/motor/20060817rossi.html
Nem indul jól Stefano Musco karrierje Talmácsi csapatánál, ugyanis a fiatal olasz kórházba került egy motoros balesett miatt.
leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0608/20060828stefano2.jpg',50,50)Nagyobb képA Cseh Nagydíj testközelből/motor/20060821gumifust.htmlTalmácsi a harmadik helyen végzett Brnóban/motor/20060820talmacsi.html
Stefano Musco, aki a brnói futam óta a 125 köbcentis Humangest Racing csapat második pilótája, vasárnap óta kórházban fekszik. A fiatal olasz versenyzőt még a hétvégi olasz bajnoki futamon elszenvedett baleset után szállították a Cesena's Civil nevű kórházba, ahol azóta is kezelik. Stefano állapota kielégítő, magánál van és beszélni is tud.
A baleset a vasárnapi futam hetedik körében következett be, amikor Musco a vezető bolyban küzdött a jobb pozícióékért. A misanói pálya egyik kanyarjában Stefano előtt elesett egy pilóta, aki valószínűleg valamiféle folyadékon csúszott meg, és magával sodort több versenyzőt is, sajnos Musco is köztük volt. Az ütközés elkerülhetetlen volt, a tömegbaleset után azonnal leállították a futamot, Stefanót pedig rögtön a Medical Centre-be szállították.
Először úgy tűnt, hogy a fiatal olasznak csak az ujja sérült meg, az orvosok azonban további vizsgálatokat tartottak szükségesnek, így Stefanót a Cesena's Civil kórházba szállították. A vizsgálatok enyhe agyrázkódást mutattak, ezen kívül szerencsére semmi komolyabb sérülést nem szenvedett. Musco jelenleg is kórházi ágyában fekszik, és szerencsére már nem súlyos az állapota, azt azonban még nem tudni, hogy mikor ülhet újra motorra.
Utolsó kommentek