Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Betyárkodásra tervezték - Honda Hornet 600

Motorozás közben a KRESZ betartása nagyon nehéz feladat, egy Honda Hornet nyergében meg egyenesen lehetetlen, mivel a kis 600-as gép karaktere még a legszelídebb hétvégi huszárból is vicsorgó ámokfutót farag. A Hornet jellemformáló tevékenysége ráadásul ezzel még nem ér véget, ugyanis rendkívül gyorsan függőséget is okoz, amin állítólag csak egy Csernus Imrével eltöltött hosszú hétvége tud valamelyest segíteni...



Forrás: [origo]left
[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>
Honda motorok a Katalógusbanhttp://vizsla.origo.hu/katalogus/014/651

Nem látszik a Horneten, de lassan már tíz éve kapható, igaz, 1996-os megjelenésekor csak Japánban forgalmazták egy 250 köbcentis blokkal felvértezve. Európába 1998-ban érkezett meg a szép formájú motor, ám a 250 köbcentis erőforrás helyett szerencsére már a CBR600 F3-as erőforrását építették a szigetországi börtönéből kiszabadult Hornetbe. A csupasz bringa azóta szépen felküzdötte magát a nyugat-európai eladási statisztikák élére, köszönhetően elpusztíthatatlan blokkjának, könnyű kezelhetőségének és viszonylag kedvező árának. Az eltelt évek alatt nem sokat változtattak a Horneten, mindössze 2002-ben esett át némi ráncfelvarráson és technikai revízión. A motorcsaládfáról még annyit kell tudni, hogy korábban kapható volt egy fejidomos, , ami időközben kikopott a kínálatból, továbbá 2002-ben megjelent a Hornet 900-as változata is, ami viszont a Fireblade blokkját örökölte.

A 2002-es modellfrissítés nem volt látványos, de nagyon jót tett a Hornetnek: eltűnt a kipufogóról az a fura, borítás, lendületesebb lett a motor megjelenése a hegyesebb farokidomnak és átkalapált tanknak köszönhetően, továbbá a fényszóróból kihozták a maximumot, ami így a motor egyik legszebb elemévé vált.

Forrás: [origo]

Tesztünk alanya egy friss és ropogós 2004-es modell volt, amely - a motorok között igencsak ritkának számító - gyöngyházfehér színben pompázott. Első blikkre engem egy guruló retikülre emlékeztetett, de tessék elhinni, ezt a színt nem csupán meg lehet szokni, hanem meg is lehet szeretni, sőt a teszt végére már el is döntöttem: ha valaha lesz Hornettem, a végsőkig ragaszkodom majd a fehér színhez... A műszerfal egyszerű, de ugyanakkor klasszikus a fehér számlapjaival, krómkarikáival és analóg műszereivel. Éjszaka az egész vörös fényben úszik, ami egyfelől gyönyörű, ugyanakkor nekem gondot okozott az aktuális sebesség leolvasása, mert a motor rezgései miatt összefolynak a számok, egy életlen fénykép benyomását keltve.

Forrás: [origo]

0 Tovább

Nyerjen belépőt a Hungaroring nyílt pályanapjára!

Idén már csak egy alkalommal lehet a Hungaroringen motorozni a Motoros Napok keretei között. Használja ki az utolsó lehetőséget és nyerjen belépőt az október 14-ei nyílt napra!



Forrás: [origo]leftTelt ház a ringen/motor/esemenyek/20040922telt.htmlÍrjon és nyerjen!/motor/azenmotorom/20040911irjanak.htmlÍrjon nekünk kedvencéről, küldjön hozzá képeket is, mi pedig értékes ajándékokkal díjazzuk a legjobbakat.

A BR Organisation felajánlásából két darab belépőt sorsolunk ki a Hungaroring október 14-ei Motoros Napjára azon kedves olvasóink között, akik kedd éjfélig helyesen válaszolnak az alábbi kérdésekre:

  1. Milyen hosszú a mogyoródi pálya?
  2. Hány kanyar található a Hungaroringen?
  3. Milyen hosszú a célegyenes?

A válaszokat a jatekmotor@origo.hu címre várjuk kedd éjfélig, A nyerteseket emailben értesítjük, továbbá nevüket is közzétesszük szerda reggel. Némi segítség: a helyes válaszokat könnyen meg lehet találni a BR Organisation honlapján.

A legutóbbi, október 8-ai Motoros Napon készült képeket itt lehet megnézni Koltai Péter jóvoltából, aki az utolsó előtti kanyarban szokott kattintgatni.

0 Tovább

Salakon még mindig Ferjan a legjobb


Forrás: MTIleft
[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>

A miskolci viadalon Ferjan mögött három pilóta végzett 12-12 ponttal, közöttük különfutam döntött a második hely sorsáról. Itt a Grand Prix-t is megjárt lengyel Tomasz Bajerski bizonyult a legjobbnak, Magosi Norbert lett a harmadik, míg a negyedik helyen Tihanyi Sándor zárt.

A záró fordulóban elért eredmények alapján nem következett be változás az élbolyban, így összesítésben Ferjan mögött Tihanyi végzett, a harmadik pedig Stefáni Attila lett.

Végeredmény:
1. Matej Ferjan (Simon and Wolf SC) 15 pont
2. Tomasz Bajerski (Speedway Miskolc) 12+3
3. Magosi Norbert (Hajdú Volán SC) 12+2
4. Tihanyi Sándor (Simon and Wolf SC) 12+1
5. Szatmári László (Speedway Miskolc) 11
6. Tomasz Rempala (Brill-Car)

A bajnokság végeredménye:
1. Ferjan 84 pont
2. Tihanyi 76
3. Stefáni Attila (Brill-Car) 67
4. Szatmári 60
5. Manuel Hauzinger (Hajdú Volán SC) 57
6. Magosi 51

0 Tovább

Talmácsi nyolcadik, Dovizioso világbajnok lett

Talmácsi Gábor a 8., Tóth Imre a 18. helyen végzett a gyorsasági motorosok Malajziai Nagydíján, győzött az ausztrál Stoner, a 125-ös bajnoki címet pedig már most bezsebelte az olasz Dovizioso. A negyedlitereseknél a spanyol Pedrosa, MotoGP-ben az olasz Rossi nyert növelve összetettbeli előnyét.



[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>
Talmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=27466

A nyolcadliteresek között Talmácsi Gábor a 3. sorból kezdte a 19 körös Maláj Nagydíjat. Talma elmondása szerint végig minden rendben volt, a motor is összébb állt egy kicsit. A verseny előtt reálisnak a 10-15 helyek valamelyikét tartották - a motor technikai állapotát figyelembevéve -, így mindenki nagyon örült a 8.helynek. Először "a Malaguti úr" gratulált, köszöntötte a boxban Gábort, aki jelenleg 31 ponttal a 18. helyen áll az összesítésben. Tóth Imre a 18. helyen futott be az Apriliájával. A kategóriában egyébként világbajnokot is avattak az olasz Dovizioso személyében, aki 248 pontjával alaposan elhúzott a mezőnytől - a második helyen álló Locatellinek "csupán" 169 pontja van, így az utolsó két futamon már nem tudja behozni a lemaradást.

A 250 köbcentisek között sem kellett sok, hogy már most eldőljön a vb-cím sorsa: az első helyen végzett spanyol Pedrosa előnye 48 pont, így az argentin Portonak ugyancsak össze kell magát szednie, hogy világbajnok lehessen.

Forrás: EPA

A királykategória versenye Rossi győzelmével ért véget, míg legnagyobb vetélytársa, Sete Gibernau csak a hetedik helyen futott be, így az olasz címvédőnek 30 pontra nőtt az előnye. Másodiknak Max Biaggit intették le, míg a harmadik helyet a gyári Hondával versenyző Alex Baross szerezte meg. Rossi egyébként alaposan kiélvezte győzelmét és egyszersmind elégtételt vett a múlt heti óvás miatt: az olasz klasszis a leintés után megállt motorjával és egy seprűvel elkezdte tisztítani előtte a pályát. Az előző, katari versenyen, Rossi és Biaggi 6-6 másodperces büntetést kapott, mert csapatuk megtisztította a rajthelyüket.

Malajziai Nagydíj, eredmények:

125 kcm, 19 kör, 105,412 km:
1. Stoner (ausztrál, KTM) 43:10.360 perc
2. Dovizioso (olasz, Honda) 43:10.389
3. Bautista (spanyol, Aprilia) 43:16.907
...8. Talmácsi Gábor (Malaguti) 43:35.417
...18. Tóth Imre (Aprilia) 44:34.421

A pontverseny állása 14 futam után (még 2 van hátra):
1. (és már világbajnok) Dovizioso 248
2. Locatelli 169
3. Barbera (spanyol, Aprilia) 167
...18. Talmácsi 31
...29. Tóth 6

250 kcm, 20 kör, 110,96 km:
1. Pedrosa (spanyol, Honda) 43:03.507 p
2. Porto (argentin, Aprilia) 43:17.020
3. Elias (spanyol, Honda) 43:17.092

Az élcsoport állása:
1. Pedrosa 279 pont
2. Porto 231
3. de Puniet (francia, Aprilia) 198

MotoGP, 21 kör, 116,508 km:
1. Rossi (olasz, Yamaha) 43:29.146 p
2. Biaggi (olasz, Honda) 43:32.812
3. Barros (brazil, Honda) 43:38.446

Az élcsoport állása:
1. Rossi 254 pont
2. Gibernau (spanyol, Honda) 224
3. Biaggi 188

Talmácsi 11. lett a sepangi időmérőn/motor/20041009talmacsi.htmlSorsfordító lehet a Maláj GP/motor/20041008sorsfordito.html
0 Tovább

Talmácsi 11. lett a sepangi időmérőn

A 125 kcm-esek kategóriájában versenyző Talmácsi Gábor a 11., míg Tóth Imre a 29. helyről indulhat a gyorsasági motorosok világbajnokságának tizennegyedik futamán, a sepangi Malajziai Nagydíjon.



[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>

A 250 kcm-es motorral szereplő Talmácsi Gergő a 107 százalékos időhatáron kívül végzett, így nem került be a vasárnapi futam résztvevői közé. A kategóriában a világbajnoki címért még gőzerővel hajtó apriliás Sebastian Porto szerezte meg a pole-t, míg a MotoGP-ben Valentino Rossi volt a legjobb.

A Malajziai GP rajtsorrendje, Moto GP:
1. Valentino Rossi (olasz, Yamaha) 2:01.833
2. Alex Barros (brazil, Honda) 2:02.228
3. Sinya Nakano (japán, Kawasaki) 2:02.278
   
250 kcm:
1. Sebastian Porto (argentin, Aprilia) 2:06:940
2. Daniel Pedrosa (spanyol, Honda) 2:07.644
3. Randy De Puniet (francia, Aprilia) 2:08.287
...Talmácsi Gergő (Yamaha) 2:17.215 - nem kvalifikálta magát
   
125 kcm:
1. Andrea Dovizioso (olasz, Honda) 2:12.684
2. Hector Barbera (spanyol, Aprilia) 2:13.576
3. Casey Stoner (ausztrál, KTM) 2:13.718
...11. Talmácsi Gábor (Malaguti) 2:14.664
...29. Tóth Imre (Aprilia) 2:17.741

Sorsfordító lehet a Maláj GP/motor/20041008sorsfordito.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek