Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bitti csapatot váltott

Korábban szó volt róla, hogy az Endurance VB-n induló Bitter Sándor esetleg egy saját csapattal vág neki a 2005-ös szezonnak, azonban a dolgok másként alakultak, ugyanis Bitti elfogadta a Hondákkal versenyző Wilding Racing Team ajánlatát.



Bitter Sándor az idei szezon alatt is többször jelezte, hogy jövőre már nem az Innodrom Team színeiben szeretne indulni az Endurance VB-n, mivel a "csapat hozzáállása nem a legjobb". Szó volt egy saját csapatról is, azonban a dolgok jelenlegi állása szerint Bitti jövőre a Wilding Racing Team (WRT) versenyzője lesz. A WRT, amely a Honda Austria és a Honda Európa támogatását is élvezi, egyébként meglehetősen balszerencsés szezont tudhat maga mögött, azonban még így is 7. helyen végezetek. Bitter, aki élete legnagyobb lehetőségnek nevezte az átigazolást, bízik benne, hogy jövőre már az első háromban lesz az új csapata.

Forrás: [origo]

Bitter Sándor: Nincs egy ép porcikám sem/vendegszoba/sport/20040514bitter.html
0 Tovább

Nem lesz regisztrációs adó robogókra

Jövő év elejétől a regisztrációs adó elvileg a robogókra is kiterjed, ám kérdéses, hogyan lehet olyan jármű után regisztrációs adót fizetni, amit nem is regisztrálnak, hiszen még rendszáma sincs.



Jelentősen nő a regisztrációs adó/auto/gazdasag/20040928jelentosen.html

A Népszabadság hétfői száma számol be arról a visszás helyzetről, mely szerint a következő év elejétől a regisztrációs adó elvileg a robogókra is kiterjed, ám kérdéses, hogyan lehet olyan jármű után regisztrációs adót fizetni, amit nem is regisztrálnak, hiszen még rendszáma sincs. A válasz nagyon egyszerű: "a januártól motorokra is kiterjesztett regisztrációs adó csak azokra a járművekre vonatkozik, amelyeket Magyarországon forgalomba kell helyezni, tehát az 50 köbcentinél kisebb segédmotorok után nem kell majd regisztrációs adót fizetni" - nyilatkozta az [origo]-nak Fejes Eszter, a Pénzügyminisztérium főosztályvezető-helyettese.

Megoldódott tehát a rejtély: ha elfogadják a regisztrációs adó módosításáról szóló javaslatot, akkor január elsejétől - a jelenlegi adótábla szerint - 10 ezer forintot (plusz áfát) kell majd fizetni  regisztrációs adó címén a 80 köbcentinél kisebb (de értelemszerűen 50-nél nagyobb) motorkerékpárok első (magyarországi) forgalomba helyezésekor. Az eltérő áfaterhek kiegyenlítése miatt a magánimportban behozott járművek regisztrációs adója 25 százalékkal magasabb lesz annál, mint amit a kereskedőkre rónak ki.

 

Lendületben a motorpiac/motor/20041012lenduletben.html
0 Tovább

Colin Edwards átigazolt a Yamahához

A jelek szerint nem elégedett meg azzal a Yamaha, hogy egyéniben MotoGP világbajnoki címet nyert neki Valentino Rossi, ugyanis a japán gyár átcsábította magához Colin Edwardsot, ami egyértelmű utalás: 2005-ben a konstruktőrök versenyét is meg akarják nyerni.



Az Ausztrál Futam ideje alatt jelentette a Yamaha, hogy egy újabb nagy nevet sikerül átcsábítania magához a Hondától: Colin Edwards kétéves szerződést írt alá a hangvillás gyárral, így jövőre már nem a Telefonica Honda csapattal száguld majd a királykategóriában, hanem a Gauloise/Fortuna Yamaha színeiben fog versenyezni.

Ezt természetesen azt is jelenti, hogy valakinek mennie kell a Yamahától, ez a valaki pedig nem más, mint Carlos Checa, aki már hat éve próbált bizonyítani a csapatnál. A korábbi superbike bajnok Edwards és a Yamaha együttműködése egyébként nem új keletű, ugyanis 1995 és 1997 között Edwards a Yamaha gyári superbike csapatában versenyzett.

Talmácsi 11., Rossi megvédte címét/motor/20041017talmacsi.htmlRossi karnyújtásnyira van a világbajnoki címtől/motor/20041015rossi.html
0 Tovább

Talmácsi 11., Rossi megvédte címét

Az olasz Valetino Rossi nyerte a MotoGP, a spanyol Daniel Pedrosa pedig a 250 kcm-esek gyorsasági motoros világbajnokságát. A 125 kcm-es géposztályban versenyző Talmácsi Gábor 11. lett a vasárnapi Ausztrál Nagydíjon.



Pedrosa is uralkodikForrás: EPAleft
[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>
Talmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=27466Rossi fan clubhttp://forum.origo.hu/forum/forumServlet?act=show&fid=28928

A 25 éves Rossi káprázatos sorozatot produkált, most egy körrel a vége előtt előzte meg riválisát, a spanyol Sete Giberneaut. Az olasz pilóta sorozatban harmadszor végzett az élen a MotoGP-ben. 1997-ben a 125, 1999-ben a 250, 2001-ben pedig az akkor még létező 500 kcm-es vb-t nyerte meg. Ez volt pályafutása 67. futamgyőzelme.

A 250 kcm-esek vb-futamán Pedrosa ugyan csak a negyedik lett - az argentin Sebastian Porto győzött -, de ez is elegendő volt, hogy egy versennyel a zárás előtt behozhatatlan előnyre tegyen szert (és duplázott tavalyi nyolcadliteres sikere után).

A 125 kcm-ben az olasz Andrea Dovizioso már korábban bebiztosította vb-sikerét, azonban nem "lazsált", hanem Phillip Island-en is nyert. Talmácsi Gábor a 11. lett. A futamról azt mondta, hogy élete egyik legélvezetesebb verseny volt, szívesen újra indítaná a rajtot, ha lehetne...

Hatodmagával ment egy bolyban, ahol körről körre változott a sorrend. Az utolsó körben sajnos három apriliásnak sikerült megelőznie, így "csak" a 11. helyen ért célba. Gábor jobban örült volna a 8. helynek, de a finisben a motorok közötti teljesítménybeli különbség döntött.

MTI / [origo]

Talmácsi a 12. helyről startolhat/motor/20041016talmacsi.htmlRossi karnyújtásnyira van a világbajnoki címtől/motor/20041015rossi.html
0 Tovább

Talmácsi a 12. helyről startolhat

A szombati második időmérő edzésen a 125 kcm-esek kategóriájában versenyző mindkét magyar javított pénteki eredményén, így Talmácsi Gábor a 12., míg Tóth Imre a 20. helyről indulhat a vasárnapi viadalon a gyorsasági motorosok világbajnokságának tizenötödik futamán, Ausztráliában.



[origo] biztosítás
leftCasco, kötelező: válassza a leg- jobb biztosítási ajánlatot!/biztositas/index.htmlTovább>>>
Talmácsi Gábor Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=27466

A 250 kcm-es motorral szereplő Talmácsi Gergő szintén jobb időt futott pénteki idejénél, ám így sem tudta kvalifikálni magát a versenyre. A legnagyobbak között, a MotoGP-ben a spanyol Sete Gibernau, a 250-eseknél az argentin Sebastien Porto, a 125-ösöknél pedig az olasz Roberto Locatelli szerezte meg az első rajthelyet.

a rajtsorrend
Moto GP:
1. Gibernau (spanyol, Honda) 1:30.122 p.
2. Rossi (olasz, Yamaha) 1:30.222
3. Capirossi (olasz, Ducati) 1:30.613

250 kcm:
1. Porto (argentin, Aprilia) 1:32.099 p.
2. De Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 1:32.986
3. Poggiali (San Marinó-i, Aprilia) 1:33.210
...29. Talmácsi Gergő (Yamaha) 1:38.728 - nem kvalifikálta magát a vasárnapi futamra

125 kcm:
1. Locatelli (olasz, Aprilia) 1:37.417 p.
2. Lorenzo (spanyol, Derbi) 1:37.543
3. Stoner (ausztrál, KTM) 1:37.590
...12. Talmácsi Gábor (Malaguti) 1:38.790
...20. Tóth Imre (Aprilia) 1:39.357.

Rossi karnyújtásnyira van a világbajnoki címtől/motor/20041015rossi.htmlTalmácsi nyolcadik, Dovizioso világbajnok lett/motor/20041011talmacsi.html
0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek