A nagyszerviz után egy svájci óra pontosságával üzemelt piros Babettánk, ám műszaki állapota sajnos ismét megroggyant. Az eset hátterében túl sok benzin és egy Lamborghini áll.



A Babetta-guru szépen helyrepofozta a nemrégiben Gyula bácsitól vett motorunkat, amely üzemszerű működéssel hálálta meg a beléfektetett nem kevés pénzt. Sajnos a csehszlovák ipar remeke nem sokáig bírta az intenzív használatot, és egy döntő fontosságú pillanatban adta fel a harcot. Az eset azért is szégyenletes, mert pont egy 640 lóerős Lamborghini Murciélago készültünk legyorsulni, amikor Babettánk úgy döntött, hogy nem megy tovább - még szerencse, hogy egy mozdulattal biciklit lehetett belőle varázsolni.

javascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0908/20090806babetta.jpg',50,50)

A tünetek roppant egyszerűek, ám mégis meghaladják technikai és szerelési ismereteinket, ezért egy kis olvasói segítséget kérünk. A motor beindul, gázadásra azonban lefullad. Mi arra tippeltünk, hogy túl sok benzint kap a henger, amit a vészesen csöpögő karburátor és az olajmasszával borított gyertya is megerősített. A szerencsétlenséget tovább fokozza, hogy a kipufogócső és a dob illesztésnél kifúj a motor. A karburáláshoz, javításhoz való tippeket, ötleteket az auto@origo.hu címre várjuk.