Nyolcévi tervezőmunka után elkészült és sorozatgyártás előtt áll két típus a magyar fejlesztésű Danuvia motorkerékpárból.
A feltámasztott magyar márka rögtön két modellel is előrukkolt, amelyek közül az egyik egy igazi retrómotor, míg a másik egy divatos formájú supermoto. A két típusról egyelőre nem kaptunk műszaki leírást, annyi azonban látszik rajtuk, hogy egyhengeres blokkot kaptak és egy sereg nagyon igényes alkatrészt. A SuperRetro 510 nevű masina formájával a hatvanas évek versenymotorjai előtt tiszteleg, ám az alkatrészeit elnézegetve már a legkorszerűbb megoldásokkal találkozni, ilyen például a fordított Öhlins villa, vagy a cakkos első féktárcsa. A SuperRetro egyedi gyártási technológiával, kézi összeszereléssel készül és másfél millió forint kezdő ártól már rendelni is lehet.
A másik Danuvia újdonság már egy korszerű, városi betyárkodásra teremtett supermotó, amely a hangzatos Nova nevet kapta. A Novában szintén egy félliteres egyhengeres blokk dolgozik, amelynek már így ránézésre is jó hangja lehet a Vlado kipufogórendszernek köszönhetően. Akárcsak a retrómotor, a Nova is egyedileg kézzel készül.
Utolsó kommentek