Az olasz motorgyár a csupasz Tuono egy alaposan felextrázott változatával rukkolt elő.
A tavaly bemutatott új szépen tarol az Aprilia a csupasz motorok piacán, ám, hogy folyamatos legyen az érdeklődés, még magasabbra helyezték a lécet. Akárcsak az elődmodell esetében, az új Tuonónak is megépítették a csúcsváltozatát, amely méregdrága futóművet és igényesebb kiegészítőket kapott.
A mindössze 300 darabos Tuono Factory nevű széria 43 mm-es Öhlins első villával és hátsó rugóstaggal büszkélkedhet, de a pillekönnyű OZ alufelnikről is süt, hogy nem hétköznapi darabokról van szó. Az aranyra fényezett vázba a már jól ismert V60-os kéthengeres blokkot dugták, ám teljesítményét 139 lóerőre csavarták fel az 133 paripájához képest. Az erősebb motor mellé ráadásként kisebb önsúly tartozik, ugyanis a Factory változat - hála a szénszálas kiegészítőknek, a könnyített váznak és a rengeteg magnéziumból készült alkatrésznek - mindössze 181 kilót nyom a mérlegen, ami mintegy 4 kilós megtakarítást jelent.
Utolsó kommentek