Az olasz motorgyár alaposan felfrissítette Multistrada-sorozatát a 2007-es modellévre.



Az új Multistrada leglényegesebb eleme, hogy a kéthengeres motor űrtartalmát 1078 köbcentire növelték a korábbi 992-ről, amelynek köszönhetően még erősebb és nyomatékosabb lett a túragép. A lóerők száma ugyan csak 95-re emelkedett (a korábbi 92-ről), ám a gyár közleménye szerint inkább a nyomatékra és rugalmasságra fordították a nagyobb lökettérfogat előnyeit.

A térhálós csőváz maradt a régi, ám a kormányt már lecserélték egy olyan darabra, amely kevésbé adja át a motor rezgéseit a pilótának. Szintén újdonság, hogy a korábbi száraz kuplung helyett áttértek az olajban úszó változatra, amely nem csupán megbízhatóbb, de még gyártása is jóval olcsóbb. A Ducati hagyományainak megfelelően a Multistrada 1100-ből is lesz egy jobban felszerelt , amely az alapkivitelnél igényesebb (Öhlins márkájú) futóművet és alkatrészeket kap, és többek között karbonból lesz az első sárvédője. Az alapváltozat kizárólag piros színben lesz rendelhető fekete felnikkel, míg az S kivitel piros, illetve színekben is készül.

Utcára szabadította GP-motorját a Ducati/motor/ujdonsag/20060606utcara.htmlMinden idők legerősebb Ducatiját fejlesztik/motor/ujdonsag/20060412minden.htmlVadonatúj Ducati-modell a láthatáron/motor/20060410vadonatuj.html