Az olasz motorgyár állítólag gőzerővel dolgozik egy 1200 köbcentis kéthengeres sportmotoron, hogy mind a közutakon, mind a versenypályákon lépést tudjon tartani az egyre izmosodó sornégyes japán konkurenciával.



Forrás: Raptors & Rocketsleftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0604/20060412ducati119.jpg',50,50)Nagyobb képMotoros suli az [origo]-n/motor/20060224motoros.htmlDucati vagy japán motorok?http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=91651&status=ok

A Ducati jelenlegi zászlóshajója, a mindösszesen 8 250 000 forintért vesztegetett 150 lóerős sportmotor csodálatos egy jószág, ugyanis minden egyes csavarjáról süt, hogy egyedi és méregdrága. Hiába azonban az a tudat, hogy garantáltan nem gurul be mellénk a pirosnál egy ugyanilyen motor, ha egy "olcsó tömegcikknek számító" japán konkurens legyorsul minket, az kínos tud lenni.

Szerencsére a Ducati nem sokáig hagyja ilyen kellemetlen szituációban a legjobb vevőkörét, ugyanis a - Raptors & Rockets brit szaklap - hírek szerint gőzerővel fejleszt egy 1200 köbcenti környéki V2-es szupersportmotort, amelynek teljesítménye eléri az ezres japán sornégyesek között dívó mintegy 170 lóerős átlagot. A pontos lökettérfogatról még jelenleg folynak a találgatások, az eddigi hagyományoknak megfelelően az 1116 vagy 1188, esetleg az 1199 köbcenti jöhet még számításba. Minden idők legerősebb széria Ducatijának megjelenését 2007-re jósolják a pletykák.

Vadonatúj Ducati-modell a láthatáron/motor/20060410vadonatuj.htmlMegújult a Ducati belépőmodellje/motor/ujdonsag/20060303megujult.htmlLerántották a leplet a Ducati legújabb versenymotorjáról/motor/20060120lerantottak.htmlDucati-különlegesség Amerikából/motor/20060103ducatikulonlegesseg.html2006-os Ducati újdonságok/motor/ujdonsag/200511162006os.html