A Kawasaki MotoGP csapata az ausztráliai teszt első napjára időzítette legújabb versenymotorjának premierjét.
A 2006-os Kawasaki ZX-RR versenymotor a számos technikai fejlesztésen túl, egy új idomgarnitúrát is kapott, amely nem csupán formájában, de fényezésében is jelentősen eltér a . A motor maradt 990 köbcentis soros négyhengeres, de számos változatást hajtottak végre a vezérlés elektronikáján, hogy a 230 lóerő feletti csúcsteljesítmény egyenletesebben érkezzen meg a hátsó kerékre.
A rugóstagokat továbbra is az Öhlins szállítja, a kipufogórendszer az Akrapovic munkája, míg a fékeket a Brembo fejlesztette a Kawasakinak. A sokküllős gyönyörű felniken idén is Bridgestone gumik feszülnek. A ZX-RR nyergében idén két gyári versenyző fog bizonyítani: egyikük a már jól ismert Shinya Nakano, aki már 2004-óta a zöld márkánál motorozik, a második pilóta viszont új hús, ugyanis Randy de Puniet tavaly még a 250 köbcentis kategóriában remekelt.
Utolsó kommentek