A japán motorgyár legújabb tanulmánya egyszerre vonultat fel múltidéző és jövőbe mutató megoldásokat. A Stratosphere nevű járgány leglátványosabb eleme a soros hathengeres blokk és az abból kikandikáló leömlők.
Nem véletlen, ha valakinek ismerősnek tűnik a Suzuki legújabb tanulmánymotorja, ugyanis a Stratosphere a szép emlékű "" Katana sorozat fizimiskáját örökölte. A múltidéző vonalak alá persze a legújabb technikai megoldásokat építették a japán gyár mérnökei, sőt olyan kis finomságokat is belecsempésztek a motorba, amelyekkel legfeljebb csak pár év múlva találkozhatunk majd a szériamotorokon. A Stratosphere leglátványosabb eleme a soros hathengeres erőforrás, ami igencsak szokatlan konstrukció manapság, hiszen ilyen elrendezést csak a hetvenes-nyolcvanas években alkalmazott utoljára néhány motorgyár - gondoljunk csak a legendás -ra vagy a -re.
Az 1100 köbcentis blokk képességeiről egyelőre nincs pontos adat, ám egyes források 180 lóerő körüli csúcsteljesítményt emlegetnek. A Stratosphere egy űrsiklóban sem vallana szégyent számtalan gombjával és visszajelzőjével. A modell egyébként olyan kényelmi berendezésekkel rendelkezik, mint állítható magasságú szélvédő és kormány, műholdas navigáció és automata váltó. Az egyelőre csak koncepcióként beharangozott modell hivatalos premierjét a Tokiói Motorkiállításon tartják.
Utolsó kommentek