Itt tudsz a posztjaidhoz címkéket felvenni. Írd be a kívánt címkét a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra vagy nyomj egy entert. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a címke. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahány címkét fel szeretnél venni. A felvett címkéket a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezzel a dátummal jelenik meg a posztod, és ennek megfelelően fogja elfoglalni a helyét a blogod posztfolyamában. Érdemes az első publikált mentés dátumát megadni ide.
Ez lesz a posztod webcímének az a része, amely a blogod webcíme után jelenik meg. Pl: azenblogom.reblog.hu/ez-a-poszt-urlje. Fontos, hogy ide se speciális karaktereket, se szóközt nem tudsz megadni. Ezt a mezőt egyáltalán nem kell módosítanod, ha nem akarod.
Ha adminjogokkal is rendelkezel, itt kiválaszthatod, a blogodon dolgozó melyik szerző neve alatt kívánod publikálni az anyagot.
Ha meztelenkedés, vagy egyéb olyan tartalom van a posztban, amelyet nem kéne gyereknek látnia, itt az IGEN opciót kell választanod. Ekkor bárki, aki megnyitná a posztodat, egy olyan oldallal találja szembe magát, ahol meg kell erősítenie, hogy elmúlt 18 éves.
Itt minden esetben érdemes olyan elemeket megadni, amelyek jól lefedik a bejegyzés valós tartalmát. Kevesebb költőieskedés, több lényeg. Alapesetben a SEO mező első megnyitása előtti utolsó állapot szerint másolja ki a blogbejegyzésből a megfelelő elemeket a rendszer.
A keresőmotorok és a közösségi oldalakra való megosztás esetén ez a cím fog megjelenni, és ezt elemzik az említett rendszerek.
Hasonlóan működik, mint a SEO cím, csak ez értelemszerűen a bejegyzésed rövid leírása legyen.
Azok a kifejezések, amelyek szerinted a legjobban fedik a bejegyzést. Hasonlóan működik, mint a címkézés.
Írd be a kívánt kulcsszót a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a kulcsszó. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahányat fel szeretnél venni. A felvett kulcsszavakat a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezt a szerkesztőfelületen is meg tudtad már adni. Ez az a kép legyen, ami a lehető legjobb illusztrációja a bejegyzésednek, mert a közösségi megosztásoknál, kiemeléseknél, keresések során ezeket fogja a bejegyzéseddel társítani a rendszer.
A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
A világon elsőként légzsákkal felszerelt szériamotort mutatott be a Honda. Az egyedülálló biztonsági berendezés csak a Gold Wing nevű túramotorokhoz lesz rendelhető a következő év második felétől.
A Honda egészen egyedülálló biztonsági berendezést fejlesztett ki az egyik legnagyobb túramotorjához, a Gold Winghez: a népszerű cirkáló 2006-tól már légzsákkal is rendelhető lesz, ami - a gyár közleménye szerint - életmentő lehet egy esetleges frontális ütközés során.
A légzsák szenzorait - szám szerint négyet - az első lengővillán helyezték el, feladatuk, hogy mérjék az ütközés energiáját, és indokolt esetben aktiválják a ballont. A hatalmas légzsák meggátolhatja, hogy a motoros beleakadjon a kormányba, vagy átessen a járművön az ütközés után, ami súlyos sérüléssekkel járhat. A speciális felszerelést a következő év második felétől lehet megrendelni a Gold Wingekhez, pontos árat azonban még nem tudott megadni a hazai importőr. Még mindig jó: Honda Hornet 600/motor/teszt/20050906megmindig.htmlAz erő vele van - Honda CB 1300 S/motor/teszt/20050825azero.htmlMenetpróba - Suzuki Bandit 650S és Honda CBF 600S/motor/teszt/20050510menetproba.htmlCsak a nevében japán - Honda SH125/motor/teszt/20050505csak.html
Utolsó kommentek