A 2001-es Tokiói Motorszalonon bemutatott B-King koncepció valósággá érett, és jövőre már a szalonokban fog csillogni a szériaváltozat. "Apró" különbségek azért lesznek a tanulmánymotorhoz képest...



leftjavascript:open_doc('http://www.origo.hu/galleries/motor/nagykep.html?pic=http://www.origo.hu/i/0509/20050905bkingsuzu2.jpg',50,50)Nagyobb kép2005-ös újdonságok a Suzukitól/motor/ujdonsag/200409142005os.htmlPlasztikrakéta: Suzuki GSX-R 1000/motor/teszt/20050825plasztikraketa.html

Amikor négy évvel ezelőtt leleplezték a brutális kinézetű és teljesítményű , minden Suzuki-rajongó lelkendezve várta, hogy valami hasonló is feltűnik majd a szalonokban. A dologból végül nem lett semmi, ami nem is csoda, hiszen a B-King amolyan technikai seregszemle és erődemonstráció volt a japán gyár részéről.

A legfrissebb hírek szerint azért mégiscsak lesz valami a B-Kingből, ugyanis a Suzuki Párizsban állítja reflektorfénybe legújabb modelljét, a GSR 600-at, amely a tokiói koncepció stílusát, ám - az eredeti B-King 1300 köbcentis Hayabusa-blokkjával ellentétben - a GSX-R 600-as sportgép erőforrását kapta meg. Az izgalmas formájú csupasz motor méltó válasz lehet a Kawasaki Z750-re vagy a Yamaha Fazerre, hiszen a Bandit-sorozat már nem igazán tudja kielégíteni a technokrata közönség igényeit. A GSR 600-ról hivatalos képeket és információkat még nem tett közzé a gyár, így a részletekkel sajnos meg kell várni az október elsején kezdődő Párizsi Motorkiállítást.