Forrás: [origo]leftMenetpróba - Suzuki Bandit 650S és Honda CBF 600S/motor/teszt/20050510menetproba.html

A 650-es Bandit blokkja olyan finomságokat rejt magában, mint a SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Materials - vagyis a Suzuki speciális hengerfal bevonata) valamint a SACS (Suzuki Advanced Cooling System - Suzuki levegő-olaj hűtésrendszer). Az újraformált, domború, öntött-alumíniumötvözet dugattyúk, 10,5:1 sűrítési arányt biztosítanak, a fölső kompressziógyűrűk mindegyikét crome-nitrid bevonattal láttak el, amely vékonyabb, erősebb és tartósabb a hagyományos króm bevonatokhoz képest.

Mind a négy hengerhez egy-egy 32mm-es Keihin CVR 32 porlasztó valamint elektronikus pillangószelep-állás érzékelő kapcsolódik, ez utóbbi lehetővé téve a motorelektronika számára hogy a gyújtást a pillangószelep nyitáshoz hangolhassa, csökkentve ezzel a reakcióidőt. Az új, könnyített 4 az egybe rozsdamentes acél kipufogórendszer katalizátort is magában foglal, csökkentve ezzel a károsanyag kibocsátást, valamint ellátták a Suzuki speciális PAIR rendszerével (Suzuki Pulsed AIR - Szakaszos, másodlagos levegő-befecskendező), a károsanyag-kibocsátás további csökkentése érdekében. A PAIR rendszer lényege, hogy tiszta levegőt enged a kipufogó-csatornába, így égetve el a robbanás után fennmaradt szénhidrogéneket.

Belépő a nagyok közé - Suzuki SV 650S/motor/azenmotorom/20050426kozos.htmlBemutatták a Suzuki legújabb versenymotorját/motor/20050131bemutattak.htmlFelöltöztették a Suzuki SV-t/motor/ujdonsag/20050128feloltoztettek.htmlLimitált kiadású GSX-R sorozat a Suzukitól/motor/ujdonsag/20041104limitalt.htmlMint a nagyok - Suzuki V-Strom 650/motor/teszt/20040920mint.html2005-ös újdonságok a Suzukitól/motor/ujdonsag/200409142005os.htmlSámli kell hozzá - Suzuki DL-1000/motor/teszt/20040912samli.htmlAz utolsó mohikán - Suzuki GSX-R 750/motor/teszt/20040907kezdok.html