Piros, sárga, fekete - Pannónia P20 exportkivitelek

Nem tudni, mennyi Pannónia létezik még Németországban, de itthon biztosan van néhány eredetileg az NSZK-ba exportált példány.

Fotó: Ocskay Zoltán (Veterán Autó és Motor)

Eredetileg német exportra gyártott motor. A hátsó rugóstagtól eltekintve teljesen autentikus
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)

0 Tovább

Festett cici már nyomokban sincs - motorkiállítás a Hungexpón

Az idén egy sportautó- és egy tetoválókiállítással együtt tartják a háromnapos Budapest Motor Fesztivált, amely a motorpiaccal együtt ugyan összement az előző évekhez képest, de még így is ez számít Magyarország legnagyobb kétkerekű-seregszemléjének.

Fotó: Tuba Zoltán [origo]
A pénteki nyitás után hamar megtelt a Hungexpo A pavilonja látogatókkal
(Még több kép a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

Elképesztő kanyartechnika egy Hondával

Japánban nagyon népszerűek a szűk, zárt pályán tartott bójakerülgető versenyek, így nem csoda, hogy némelyik versenyző elképesztő technikát fejlesztett ki. Az alábbi videóból kiderül, hogy egy sportmotorral, egészen pontosan egy Honda CBR 600 RR-rel is meg lehet fordulni szinte egy helyben.



Így is lehet kanyarodni egy sportmotorral

 

0 Tovább

Rossival próbálja felpörgetni eladásait a Ducati

Még el sem kezdődött az idei MotoGP-szezon a Ducati máris piacra dobott egy Valentino Rossi Monster-replikát, de nem feledkeztek meg az olasz klasszis csapattársáról, Nicki Haydenről sem.

Forrás: Ducati

2009-től lehet gyárilag is egyedivé varázsolni a Monstereket
(Még több kép a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

200 lóerős zöldség - Kawasaki Ninja ZX-10R-bemutató

2011-re csak a Kawasaki vette fel a kesztyűt a legnagyobb japán motorgyárak közül, hogy visszavágjon a BMW-nek, amely tavaly gyakorlatilag letarolta az ezres sportmotorok piacát az S 1000 RR-rel. A Kawasaki válasza 200 lóerős és 198 kilót nyom a mérlegen, és az első tesztek alapján ezt emlegetik minden idők legjobb ezres Kawasakijának.

Forrás: Kawasaki

A japánok közül csak a Kawasaki vette fel a kesztyűt 2011-re
(Még több gyári fotó a galériában, kattintson a képre!)

0 Tovább

Menetszél

blogavatar

Minden ami két keréken gurul és nem kell hajtani

Utolsó kommentek